واتساپ با اینکه نسبت به تلگرام از ضعف و ابزارهای بسیاری برخوردار بوده ولی بازهم یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان بوده است که توانسته میزبان کاربران بسیاری از سراسر جهان باشد.

به تازگی اخباری مبنی بر ویژگی جدیدی از وتساپ منتشر شده که نشان میدهد شرکت مادر و سازنده این پیام رسان امکان ارسال عکس و ویدیو با کیفیت اصلی را برای کاربران iOS به ارمغان آورده است که این موضوع سبب رضایت کاربران آیفونی شده است. برای جلوگیری از کاهش کیفیت تصاویر و ویدیو ها کاربران میتوانند تصاویر و ویدیو های خود را به صورت فایل برای شخص مقابل ارسال کنند.

براساس گزارش اخیر WABetaInfo با بروزرسانی برنامه به  ورژن 23.24.73 در ios به این قابلیت دسترسی خواهید داشت که در حال حاضر این ویژگی به صورت آزمایشی برای کاربران فعال شده است و در مرحله بتا قرار دارد. در مورد نسخه اندروید و ویندوز هنوز اطلاعاتی از سوی سازنده منتشر نشده است که به نظر میرسد با پایان این قابلیت برای ای او اس شاهد فعالسازی آن برای پلتفرم های دیگر باشید. برای دسترسی به این قابلیت در ios با لمس علامت“+ و سپس لمس گزینه “Document” و سپس “Choose Photo or Video” میتوانید ارسال فایل های خود با کیفیت اصلی را آغاز کنید.

نظر شما نسبت به این قابلیت جدید چیست ؟ باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط