آیات شما هم به دنبال روش‌های افزایش بازدید رایگان یوتیوب هستید؟ آیا قصد دارید بدون پرداخت حتی یک ریال میزان بازدید و ویو محتواهای خود در این شبکه اجتماعی محبوب را افزایش دهید؟ در شبکه اجتماعی یوتیوب، یکی از اهداف اصلی فریلنسرها افزایش میزان بازدید است.

همچنین بخوانید :

در واقع با افزایش تعداد بازدید شانس شما به عنوان یک حساب بیزینسی و بازاریابی در این رسانه جمعی برای فروش خدمات و محصولات خود افزایش پیدا می‌کند. در ادامه چند مورد از راهکارهای تضمینی که از قبل تست شده را معرفی خواهیم کرد. با به‌کارگیری از این راهکارها، می‌توانید در مدت زمانی کم، تعداد بازدید از محتواهای خود را به صورت طبیعی افزایش دهید.

1- سایت SMMSTONE.COM

یکی از بهترین روش‌های افزایش بازدید رایگان یوتیوب که اخیرا مورد توجه طیف گسترده‌ای از فریلنسرها در این شبکه اجتماعی قرار گرفته است، سایت smmstone.com است. این وب‌سایت در واقع یک پلتفرم افزایش بازدید، لایک، تعداد فالوو و سابسکرایب در رسانه‌های اجتماعی محبوبی همچون توییتر، یوتیوب، اینستاگرام و… است.

بر خلاف بسیاری از وب‌سایت‌های افزایش بازدید و ممبر، این پلتفرم در ازای خدمات‌رسانی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. علاوه بر این، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های سایت smmstone.com پروسه بسیار ساده و سریع ثبت نام و عضویت در آن است. کار با این سایت بسیار ساده بوده و تنها با کپی پیست کردن لینک مورد نظر خود می‌توانید تعداد بازدید، فالوور و… را افزایش دهید. برای بهره‌برداری از خدمات این پلتفرم خاص و رایگان باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ورود به لینک https://smmstone.com/free-youtube-view
  • وارد کردن لینک مورد نظر در باکس قرار گرفته در قسمت میانی صفحه
  • کلیک روی گزینه Get it

بعد از انجام اقدامات فوق، تایمری برای شما فعال خواهد شد که بعد از اتمام این بازه زمانی درخواست شما صورت خواهد گرفت.

بازدید یوتیوب smmstone

مزیت‌های سرویس رایگان smmstone.com

از جمله بزرگ‌ترین مزایای این پلتفرم، سرعت بسیار بالای آن در خدمات‌رسانی است. برای نمونه شما بعد از وارد کردن آدرس یا لینک مورد نظر خود در فیلد مربوطه، تنها پس از گذشت 30 دقیقه شاهد افزایش تعداد بازدید پست مورد نظر خود در یوتیوب خواهید شد. افزون بر این، بدون نیاز به login کردن می‌توانید به راحتی در سایت smmstone.com عضو شوید.

2- عنوان نویسی جذاب

شاید در ظاهر نوشتن عنوان برای هر پست در یوتیوب بی‌تاثیر به نظر برسد. در حالی که تنها با رعایت این مورد می‌توان حدود 30 الی 40 درصد آمار بازدید و ترافیک کانال یوتیوب را افزایش داد! برای عنوان نویسی نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نبوده و تنها کاری که باید انجام دهید، خلاقیت به خرج دادن است.

سعی کنید در عنوان اصلی هر محتوای خود در یوتیوب، از کلماتی جذاب و درگیر کننده استفاده کنید. همچنین، حتما سعی داشته باشید که کلیدواژه اصلی در ابتدای عنوان ظاهر شود. قرار گرفتن کیورد اصلی در عنوان نه تنها در یوتیوب، بلکه در گوگل باعث می‌شود تا آمار کلیک روی لینک نیز افزایش یابد.

همچنین بخوانید :

3- استفاده از کاور جذاب در پست

اگر به پست‌های بسیاری از حساب‌‌های پرمخاطب در یوتیوب توجه کرده باشید، می‌بینید که کاوری جذاب و خاص برای آن‌ها انتخاب شده است. در اصل یکی از روش‌های افزایش رایگان بازدید یوتیوب، به کارگیری کاورهایی با جذابیت بالا است. منظور از کاور همان تصویری است که قبل از آپلود و نمایش محتوا برای کاربر ظاهر می‌شود.

به زبانی ساده‌تر، اولین چیزی که هر مخاطب از پست شما در یوتیوب مشاهده می‌کند، کاور آن است! ادیت کردن کاور و انجام دادن برخی تغییرات روی آن از جمله راهکارهایی است که نیاز به هیچ هزینه‌ای نداشته و مستقیما با میزان خلاقیت شما ارتباط دارد. برای نمونه با استفاده از ترکیبات رنگی شاد و روشن می‌توان حس خوبی به کاربر منتقل کرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم همیشه کاور پست‌های خود در یوتیوب را با رنگ‌هایی روشن مانند زرد، سبز، آبی و… تزئین کنید.

4- اشتراک‌گذاری هر چه بیشتر ویدئو در سایر شبکه‌ها

یکی از رمزهای موفقیت در پلتفرم‌های مجازی، تبادل و به اشتراک گذاشتن محتوا در سایر شبکه‌های اجتماعی است. برای مثال اگر در یوتیوب فعالیت داشته و قصد افزایش بازدید رایگان حساب خود را دارید، بهتر است مهم‌ترین پست‌های خود را در سایر شبکه‌ها همچون توییتر، اینستاگرا  و مواردی از این قبیل به اشتراک بگذارید.

ارسال سیگنال از سایر رسانه‌های جمعی باعث می‌شود تا پست یا محتوای مورد نظر شما هر چه بیشتر و بهتر مورد توجه قرار گیرد.

5- استفاده از تگ‌های مرتبط و مناسب

از جمله دلایل عمده بازدید بسیار کم محتواها حتی محتواهای ارزشمند در یوتیوب، استفاده از تگ‌های نامرتبط است! نوع تگ‌هایی که برای هر پست در یوتیوب انتخاب می‌کنید، مانند نقشه راه عمل کرده و مخاطبان را به سمت پست شما هدایت می‌کند. استفاده از تگ‌های مناسب در زیر هر پست در یوتیوب، مانند هشتگ گذاری در اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به تنهایی تاثیر مستقیمی در افزایش بازدید و حتی لایک نیز دارد!

6- کپشن و توضیحات جذاب و مفید!

علاوه بر عنوان نویسی جذاب، یکی دیگر از روش‌های افزایش رایگان بازدید در یوتیوب، نوشتن توضیحات جذاب است. منظور از توضیحات همان متنی است که زیر هر پست در یوتیوب درج می‌شود. بیش از نیمی از مخاطبان در یوتیوب به کپشن و توضیحات هر پست در یوتیوب توجه ویژه‌ای داشته و با مطالعه آن‌ها نیز اطلاعات مورد نیاز خود را جمع‌آوری می‌کنند. توضیحاتی که زیر هر پست خود  قرار می‌دهید، باید در راستای تکمیل توضیحات در داخل پست باشد! البته لینک‌دهی در قسمت کپشن به تنهایی تاثیر بسزایی در افزایش ویو و بازدید دارد.

افزایش بازدید یوتیوب

همچنین بخوانید :

 سخن پایانی

در این مطلب از پلازا، 6 مورد از بهترین روش‌هیا افزایش رایگان بازدید یوتیوب را معرفی کردیم. بهره‌گیری از هر یک از این روش‌ها، به نوبه خود تاثیر بالقوه‌ای در پیشبرد اهداف شما از فعالیت خود در یوتیوب دارد. اما تمامی این روش‌ها، همگی یک هدف مشترک دارند و آن هم افزایش بازدید پست‌های شما است. در هر شرایطی، استفاده از روش‌های پولی برای ارتقاء سطح حساب کاربری در یوتیوب مناسب نبوده و عمدتا باید از این روش‌های رایگان استفاده شود.

source

توسط