«خبرماشین» – شرکت نیکا موتور از چهار محصول لادا وستا کراس، لادا وستا اسپرت، لادا گرانتا و لادا نیوا تراول  در نمایشگاه اوراسیا رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ شرکت نیکا موتور قصد دارد که در مرحله اول، محصولات این برند را به ‌صورت وارداتی در بازار خودرو ایران عرضه کند؛ اما قرار است برخی از این خودروها را در ایران مونتاژ کند.


لادا وستا اسپرت 

لادا وستا اسپرت مجهز به یک پیشرانه 1774 سی سی 4 سیلندر تنفس طبیغی با حداکثر قدرت 145 اسب بخار و حداکثر گشتاور 184 نیوتون متر است.

لادا وستا اسپرت

لادا وستا کراس

لادا وستا کراس از یک موتور 1.8 لیتری یا 1.6 لیتری تنفس طبیعی 16 سوپاپ بهره خواهد برد. گیربکس این خودرو از نوع CVT بوده و نیرو را ضرفا به چرخ های جلو منتقل می کند.

لادا وستا کراس

لادا گرانتا

این خودرو مجهز به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی 8 سوپاپ است و از گیربکس 5 دنده دستی بهره می برد. سیستم انتقال قدرت نیز طبیعتا از نوع دیفرانسیل جلو است.

لادا گرانتا

لادا نیوا تراول

این خودرو یک شاسی بلند کوچک و چهار چرخ محرک ۴WD است. لادا نیوا تراول مجهز به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی است که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۴ نیوتن متر را دارد. 

لادا نیوا تراول

زمان عرضه و قیمت لادا

بر اساس اعلام مدیران شرکت نیکا خودرو در فاز اول خودروهای وستا کراس و نیوا تراول در اواخر سال جاری عرضه شود.

احتمالا مدل وستا با قیمتی زیر ۸۰۰ میلیون تومان و مدل نیوا هم با قیمت زیر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کشور عرضه شود.

source

توسط khodrocamp