کد خبر : 1983927 |
11 آذر 1402 ساعت 01:17 |
4K بازدید |

6
دیدگاه


یوونتوس در دیداری جذاب و پرهیجان موفق شد با نتیجه 2-1 در خانه مونزا به پیروزی برسد.

مونزا 1-2 یوونتوس: سه امتیاز تا مرز سکته!

به گزارش “ورزش سه”، در این دیدار از هفته چهاردهم رقابت‌های سری آ، ابتدا یوونتوس با گل دقیقه 12 آدریان رابیو پیش افتاد و این برتری تا آخرین دقایق بازی پابرجا بود تا اینکه در دقیقه 1+90، والنتین کاربونی گل تساوی مونزا را به ثمر رساند تا پیروزی یووه از دست رفته به نظر برسد. اما سه دقیقه بعد، فدریکو گاتی گل دوم یوونتوسی‌ها را وارد دروازه میزبان کرد تا این تیم با این پیروزی، به صدر جدول سری آ صعود کند.

یوونتوسی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 5 ضربه سر وستون مک‌کنی اولین موقعیت جدی را روی دروازه مونزا ایجاد کرد اما مدافعان میزبان به هر شکل ممکن توپ را برگشت دادند.
برتری یووه ادامه داشت و در دقیقه 9 یووه صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای جورجیوس کایریاکوپولوس روی آندره‌آ کامبیاسو در محوطه جریمه مونزا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. دوشان ولاهوویچ پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او دروازه‌بان حریف مهار کرد تا بازی بدون گل دنبال شود.

1961160

اما تنها دو دقیقه بعد بالاخره قفل دروازه مونزا باز شد. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه میزبان بود که ارسال هانس نیکولوزی را آدرین رابیو با یک ضربه سر قدرتمندانه تبدیل به گل کرد.

1961151

بعد از این گل بازی متعادل شد و تیم میزبان هم پیش کشید و در دقیقه 25 بود که اولین موقعیت جدی‌اش را روی دروازه یووه ایجاد کرد اما ضربه آندره‌آ کولپانی را بازیکنان یووه برگشتند دادند.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در ادامه هر یک صاحب موقعیت‌های خوبی شدند؛ به ویژه یوونتوسی‌ها که چند فرصت خوب برای زدن گل دوم داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به سود یووه به پایان رسید. 
نیمه دوم را هم یوونتوس بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.
برتری یوونتوس ادامه داشت و باز هم بازیکنان این تیم بودند که موقعیت‌های گلزنی قابل توجهی را روی دروازه حریف ایجاد کردند ولی هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، این بازیکنان میزبان بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات خطرناک‌تری روی دروازه یووه داشتند تا اینکه در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده، به گل تساوی رسیدند. والنتین کاربونی که پشت محوطه جریمه یووه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه هوشمندانه، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

1961161

بازیکنان یوونتوس که پیروزی را از دست رفته می‌دیدند، پیش کشیدند و در دقیقه 4+90 به گل دوم رسیدند. روی حرکت عالی آدریان رابیو از سمت راست بود که توپ در مقابل دروازه به فدریکو گاتی رسید و او بعد از اینکه ابتدا سایه توپ را زد، در تلاش دوم با یک ضربه محکم توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد تا بازی با نتیجه 2-1 به سود یووه به پایان برسد.

1961162

یووه با این نتیجه 33 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر 32 امتیازی در صدر جدول سری آ جای گرفت.

source

source

توسط