کد خبر : 1983734 |
10 آذر 1402 ساعت 11:37 |
8.5K بازدید |

8
دیدگاه


وضعیت جسمانی ستاره فرانسوی الاتحاد تا پایان امشب مشخص خواهد شد.

روز سرنوشت‌ساز بنزما و سپاهان!

به گزارش “ورزش سه”، کریم بنزما شب گذشته مثل همیشه در ترکیب اولیه الاتحاد در مسابقه لیگ روشن عربستان مقابل الخلیج حضور داشت و در جریان برتری 4 بر 2 تیمش در این مسابقه خانگی، دومین گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما آسیب دیدگی اجازه نداد حتی تا پایان نیمه اول در زمین بماند.

ستاره فرانسوی الاتحاد که پس از 14 سال بازی برای رئال مادرید راهی عربستان شده و در 13 مسابقه‌اش در فصل جاری 9 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده، دیشب به دلیل احساس مصدومیت از ناحیه مچ پا درخواست تعویض کرد و خیلی زود از زمین بیرون آمد.

کریم بنزما در دقیقه 37 مسابقه شب گذشته مقابل الخلیج به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون آمد تا در فاصله چهار روز مانده تا دیدار حساس لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان وضعیت نگران کننده‌ای داشته باشد.

بنزما البته چهار ماه قبل هم در هفته چهارم لیگ روشن عربستان مقابل الوحده به دلیل مصدومیت تعویض شد ولی سه روز پس از آن در دیدار برابر الهلال به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند و حالا هم بعید نیست به جدال با سپاهان ایران برسد.

باشگاه الاتحاد عربستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده خیلی زود وضعیت کریم بنزما را پس از پایان مسابقه مورد بررسی قرار داده و امروز جمعه میزان مصدومیت او و وضعیت حضورش برابر سپاهان ایران اعلام خواهد شد.

گفتنی است، تیم فوتبال سپاهان ایران روز دوشنبه (سه روز دیگر) در عربستان باید به مصاف الاتحاد برود و برای صعود از مرحله گروهی تلاش کند.

1960797

source

source

توسط