پتانسیل‌های پلتفرم موبایل باعث شد تا استودیوهای بزرگی به سمت این پلتفرم حرکت کنند. صحبت از بازی‌سازهایی جاه‌طلب و خلاق است که به خوبی می‌دانستند که چگونه باید یک بازی جذاب را بسازند. گیم‌لافت نیز جزو همین بازی‌سازها بود که زمانی پادشاه بلامنازع پلتفرم موبایل بود. بازی‌های این استودیو از همان ‌روزهای اولیه تولد پلتفرم موبایل تا به امروز؛ همراه موبایل گیمرها بوده‌اند و خاطرات بسیاری را برای این افراد ساخته‌اند. گیم‌لافت یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای موبایلی است که بازی Sniper Fury به عنوان گل‌ سر سبد بازی‌های گیم‌لافت محسوب می‌شود.

Sniper Fury درست در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک بازی شوتر با المان‌های آنلاین منتشر شد. صحبت از یک بازی شوتر اول شخص جذاب است که علاوه بر موبایل؛ برای پی‌سی نیز دردسترس قرار گرفت. سابقه خوب استودیوی Gameloft در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی؛ سبب شده بود تا Sniper Fury یک بازی خوش‌ساخت موبایلی باشد. بطوری که این بازی تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون‌بار صرفا روی اندروید دانلود شده و امتیاز ۴.۳ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی CarX Street؛ نسلی جدید از عناوین ریسینگ روی موبایلکدام بازی موبایلی باعث می‌شود سری آسفالت و نید فور اسپید را فراموش کنید؟
معرفی بازی CarX Street؛ نسلی جدید از عناوین ریسینگ روی موبایل

بازی موبایلی Sniper Fury حتی از سوی منتفدان نیز ستایش شد. گرافیک این بازی جلوتر از زمان خودش بود و مکانیزم‌هایی که این بازی معرفی می‌کرد، باعث تولد بازی‌های جدید دیگری نیز شد! Sniper Fury درست همان‌چیزی بود که گیمرها می‌خواستند. یک بازی شوتر جذاب که گیم‌پلی هیجان‌انگیزی داشت و تصمیمات شما روند این بازی را کاملا تغییر می‌دادند. Sniper Fury توانست که جایگاهش را در میان موبایل گیمرها پیدا کند و خیلی زود تبدیل به یک بازی مورد احترام شد.

داستان این بازی موبایلی نیز در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شد. جایی‌که تکنولوژی‌های نظامی به طرز قابل توجهی پیشرفته شده‌اند و حال؛ جنگ میان کشورها به نوع دیگری درحال وقوع است. ابر سربازها توسط دولت‌ها تربیت شده‌اند و تاثیر بسزایی در جنگ‌ها دارند. ابر سربازهایی که حال می‌توانند به راحتی اهداف را از بین ببرند و بقدری ماهر هستند که هیچ ماموریت شکست‌خورده‌ای ندارند. حال شما در دنیای بازی موبایلی Sniper Fury باید به عنوان یکی از همین سربازها ایفای نقش کنید.

source

توسط