پرسپولیس و النصر درحالی امشب در ورزشگاه خانگی النصر به مصاف هم می‌روند که این بازی از اهمیت فوق العاده ای برای نماینده کشورمان برخوردار است. یکشنبه شب شاگردان یحیی گل محمدی در همین ورزشگاه تمرین نسبتا سبکی را برگزار کردند. نکته جالب حضور چند رسانه عربستانی در تمرین پرسپولیس بود. آن‌ها از تمرینات پرسپولیس تصاویر مختلفی را ضبط کردند و از این تیم به عنوان حریفی سخت برای نماینده کشورشان نام بردند.

نکته جالب در این خصوص این بود که خبرنگاران عربستانی حاضر در ورزشگاه بیشتر اوقات روی علیرضا بیرانوند زوم بودند. حتی یکی از آن‌ها می‌دانست که بیرانوند در ایران به بیرو معروف است و او را با همین نام صدا می‌زد. آن‌ها منتظر بودند تا ببینند علیرضا چه کاری انجام می‌دهد، بعد دوربین را به سمت او می‌گرفتند. خلاصه اینکه بیرانوند سوژه اصلی عربستانی‌ها بود و البته دیدن او جذابیت زیادی برای آن‌ها داشت.

علیرضا بعد از درخشش در جام جهانی و گرفتن پنالتی رونالدو، در سطح دنیا مطرح شد و خیلی‌ها او را می‌شناسند و البته از توانایی‌های بالای او خبر دارند.آنقدری که خبرنگاران عربستانی پیگیر بیرانوند بودند، خیلی به سایر نفرات پرسپولیس توجه نمی‌کردند و گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در مرکز توجهات قرار داشت.

source

توسط