به نظر می‌رسد که توسعه بازی Everwild بسیار پیشرفت کرده است.

تقریباً یک سال می‌شود که چیزی رسمی در مورد بازی بعدی استودیوی ریر (Rare)، یعنی Everwild – که ابتدا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد – نشنیده‌ایم. شایعاتی در مورد مشکلات توسعه بازی وجود دارد و بسیاری از مردم تقریباً آن را یک افسانه می‌دانند.

اما اکنون نشانه‌ای کوچک از زندگی داریم زیرا توسعه‌دهنده بریتانیایی ریر در حال حاضر به دنبال تهیه‌کننده ویدیویی است که «به ساخت محتوای ویدیویی مداوم برای Sea of Thieves و همچنین Everwild کمک کند». محتوای ویدیویی معمولاً چیزی است که در اواخر مراحل توسعه به بازی اضافه می‌شود، اما در این مرحله، ما فقط خوشحالیم که می‌شنویم ریر هنوز روی Everwild کار می‌کند و به نظر می‌رسد که رو به جلو است.

اطلاعات بسیار کمی در مورد Everwild وجود دارد، اما اعتقاد بر این است که یک شبیه‌ساز ماجراجویی خواهد بود و شایعات می‌گویند که هیچ مبارزه‌ای را شامل نمی‌شود. اندی رابینسون (Andy Robinson) در اوایل سال جاری گفت که این بازی حداقل تا حدودی شبیه Viva Piñata خواهد بود.

ما بسیار شک داریم که Everwild در مراسم The Game Awards ماه آینده نمایش داده شود و یک حدس منطقی این است که در سریع‌ترین زمان ممکن، در سال ۲۰۲۵ شاهد عرضه آن باشیم.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط