آغاز تولید X7 در ایران

آذر 1402: سه سال پس از معرفی بیجینگ X7 توسط بایک (BAIC)، این کراس‌­اور برای سال 2023 مورد بروزرسانی قرار گرفت و و بازار روسیه نیز نخستین مقصد آن بود. اما حالا باخبر شده‌ایم که BEIJING X7 وارد خط تولید شرکت مکث موتور نیز شده است و به احتمال فراوان، می‌خواهد جایگزین خودرو تیارا شود.


طراحی بیجینگ X7

به واسطه طراحی جدید چراغ‌های جلو و عقب، سپرها، جلوپنجره، رینگ‌ها، افزایش تعداد خروجی‌های اگزوز از دو به 4 عدد و تغییر مکان آینه­‌های جانبی، چهره بایک بیجینگ X7 تغییر کرده است.

ابعاد بدنه بایک بیجینگ X7 در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4.755، 1.892 و 1.715 متر اعلام شده است، که فقط افزایش 45 میلی‌متری در طول را نشان می‌­دهد.

فرم کلی داشبورد با سه نمایشگر بدون تغییر باقیمانده ولی طراحی بخش مرکزی، دریچه­‌های تهویه و فرمان مورد بازنگری قرار گرفته و از مواد با کیفیت بالاتری برای ساخت قطعات استفاده شده، هرچند که از افزایش تجهیزات رفاهی این خودرو حرفی به میان نیامده است.

مشخصات فنی بیجینگ X7

در بازار چین، دو پیشرانه را می‌­توان برای بایک بیجینگ X7 انتخاب کرد. پیشرانه درون‌سوز 1.5 لیتری توربوشارژ با 188 اسب­‌بخار قدرت و 275 نیوتن‌متر گشتاور، خروجی را از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌­دهد.

2023 بیجینگ X7

در نسخه هیبرید، پیشرانه 1.5 لیتری با یک موتور برقی همراه شده و 150 اسب‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند. به لطف مجموعه باتری 17.3 کیلووات ساعت، نیروی لازم برای پیمایش 83 کیلومتر مسافت فراهم خواهد شد. البته باید بگوییم که محصول مونتاژی شرکت مکث موتور، همان نسخه بنزینی بیجینگ X7 است.

قیمت بیجینگ X7

فروش بایک بیجینگ X7 از اوایل سال 1402 در چین آغاز شده است. قیمت این محصول در بازار چین، از حدود 120 هزار یوآن آغاز شده و حداکثر به 140 هزار یوآن می‌رسد که تقریبا معادل 17 تا 20 هزار دلار می‌شود.


فروش تیارا جدید مکث موتور

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات مکث موتور و همچنین جهت آگاهی از شرایط فروش فوری تیارا و پیش فروش‌ تیارا، مقاله شرایط فروش مکث موتور را مطالعه کنید.

source

Source

source

توسط