تیم آلن و تام هنکس به نقش‌هایشان برمی‌گردند؟

دیزنی با صداپیشه‌های وودی و باز برای بازگشت به Toy Story 5 صحبت کرده است

پس از آنکه باب ایگر، مدیرعامل دیزنی چندی پیش فاش کرد که انیمیشن Toy Story 5 (داستان اسباب بازی 5) در دست ساخت است، به نظر می‌رسد اکنون دیزنی برای بازگشت صداپیشه‌های معروف دو شخصیت وودی و باز دست به کار شده است.

تیم آلن و تام هنکس در ۴ فیلم اول داستان اسباب بازی به ترتیب صداپیشگی شخصیت‌های باز لایتیر و وودی را برعهده داشتند. اکنون بر اساس گزارش ورایتی، آلن تایید کرده که دیزنی با او و هنکس برای بازگشت به انیمیشن جدید Toy Story صحبت کرده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنندلذت سینما برای بچه‌ها
بهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنند

آلن در این باره توضیح داد:

باب ایگر، رییس دیزنی گفت که قرار است این فیلم ساخته شود. آن‌ها با من و تام تماس گرفتند تا به نقش‌هایمان برگردیم. پیش از این به نظر می‌رسید که ۴ فیلم تعداد زیادی است، اما اکنون انیمیشن پنجم هم در راه است.

در ماه فوریه بود که باب ایگر از انیمیشن‌های در دست ساخت دیزنی مانند Toy Story 5،  Frozen 3و Zootopia 2 رونمایی کرد و اخیرا هم بیان کرده که احتمال ساخت Frozen 4 نیز وجود دارد! سال پیش اسپین‌آف مستقل لایتیر به سینماها آمد که کریس ایوانز صداپیشه باز را برعهده داشت.

انیمیشن Toy Story 5

آخرین فیلم داستان اسباب بازی، همان Toy Story 4 است که در سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران شد. با توجه به پایان‌بندی داستان، بسیاری تصور می‌کردند که این پایان داستان اصلی این سری است و البته این تصور درباره داستان اسباب‌بازی ۳ نیز وجود داشت.

باید منتظر ماند و دید که تکلیف انیمیشن جدید دیزنی چه می‌شود و می‌توانیم یک بار دیگر دو شخصیت محبوب وودی و باز را در سینماها ببینیم یا خیر.


مطلب پیشنهادی:نقد انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتیبهای قهرمان بودن
نقد انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی


اسپایدرمن ۲ رو نداری؟ اینارو امتحان کن

نویسنده کتاب‌های ویچر هیچوقت بازی‌های سی‌دی پراجکت را تجربه نکرده است - ویجیاتو

source

توسط