سید حامد عاملی در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی در اردبیل با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده است در اردبیل، اظهار کرد: ما برای سهولت کار پرستاران و کادر درمانی به افزایش تخت بیمارستانی با هدف ارائه خدمات به عموم مراجعان نیاز داریم تا ۲ هزار تخت موجود به سه هزار و ۷۰۰ تخت ارتقا پیدا کند.

او تصریح کرد: در حالی که در این استان ۲ هزار تخت ارائه خدمات می‌کند، همچنان در سرویس‌دهی مناسب از وجود یک‌هزار و ۷۰۰ تخت بی نصیب هستیم و نتوانستیم در حد مناسب تجهیزات و امکانات بهداشتی مهیا کنیم.

استاندار اردبیل به گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تفکر بسیج تفکر برگرفته از اندیشه و آرمان امام راحل بوده که در اوج مظلومیت کار خود را شروع کرده، اما امروز اندیشه بسیج، یک اندیشه جهانی و بین‌المللی است.

عاملی افزود: دشمنان سعی کردند در این ۴۴ سال اندیشه بسیج را از بین برده و یا در برابر نظام استکباری آن را به نقطه افول بکشانند، اما امروز کل دنیا به اخلاص، شایستگی و توانمندی اندیشه بسیج پی برده و همین تفکر در کشور‌های همسایه نیز در حال رشد و تسری است.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اندیشه پاک بسیج، اندیشه سراسر اخلاص و تلاش در اوج گمنامی و بی‌نامی است و قطعاً بسیج که لشکر مخلص خدا و اندیشه آرمانی نظام اسلامی است، پاینده و جاودانه می‌ماند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: بسیجیان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم در اوج گمنامی و بی‌نامی با خدا معامله کرده و معیار حرکت بسیج همین اخلاص در عمل و روحیه تلاشگری است که در حوزه‌های مختلف موفقیت آن‌ها را شاهد هستیم.

عاملی دیگر ویژگی بسیجیان را مجاهدت آن‌ها در سنگر‌های مختلف برای رسیدن به نقطه مطلوب حفظ ارزش‌ها و تعالی اندیشه‌های آرمانی اعلام کرد و ادامه داد: در سایه روحیه بسیجی مسئولیت‌پذیری و انجام شایسته امور مورد تاکید است و همین مبنا می‌تواند زمینه‌ساز یک حرکت تحول‌آفرین باشد.

او به تنوع برگزاری برنامه‌های استانی و ملی در گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در استان اردبیل نیز این برنامه‌ها با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شده و ما شاهد تجلی قدرت بسیج در دفاع از این مرز و بوم خواهیم بود.

source

توسط