بازی جدید سازندگان PUBG سال آینده منتشر می‌شود

Krafton، توسعه‌دهنده PUBG، اعلام کرده که بازی بزرگ بعدی آن‌ها، یک شوتر تحت عنوان «Project Black Budget» سال آینده عرضه خواهد شد.

این اعلامیه در آخرین فراخوان عایدی آن‌ها منتشر شد، جایی که سازندگان فاش کردند این عنوان در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این پروژه وجود ندارد، اما اعلام شده که یک شوتر مبتنی بر استخراج است.

این بازی جدیدترین اثر از مجموعه شوترهای استخراجی است که در سال‌های اخیر وارد بازار شده‌اند. توسعه‌دهندگان و ناشران ظاهرا مطمئن هستند که این سبک، تبدیل به تب و تاب محبوب بعدی خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgunمرگ بر ضد امپراطور!
بررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgun

با این حال، بیشتر اوقات، شوترهای مبتنی بر استخراج نتوانسته‌اند در جامعه بازی‌ها، جایگاهی بدست آورند. غول‌های شوتر اول شخص مانند Call of Duty و Battlefield اخیرا حتی سعی کردند با رویکرد خاص خود وارد این ژانر شوند و هر دو بلافاصله پس از انتشار، از پشتیبانی خارج شدند.

البته Krafton و تیم‌های ساخت آن با انتشار موفقیت‌های عظیم غریبه نیستند. بسیاری از توسعه‌دهندگانی که در ساخت PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) مشارکت داشتند، اکنون روی «Black Budget» کار می‌کنند.

PUBG

PUBG یک موفقیت عظیم بود و رکوردهای مختلف جهانی از جمله اولین بازی ویدیویی را با ۲ میلیون بازیکن همزمان در استیم به دست آورد و همچنان با ۳.۲ میلیون بازیکن رکورد بیشترین بازیکن همزمان در تمام دوران را در Steam دارد.

اینکه آیا Krafton می‌تواند با موفقیت وارد بازار شوتر مبتنی بر استخراج شود یا نه، باید دید. اما هر چه باشد، به نظر می‌رسد که آن‌ها این بار در مسیر متفاوتی حرکت خواهند کرد.


مطلب پیشنهادی:بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟تحولی بزرگ در دنیای ویدیوگیم
بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟


ویجی کست: دنیای گیم قراره برای همیشه با متاورس تغییر کنه؟

محتوای فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی شد - ویجیاتو

source

توسط