نیل دراکمن جایزه افسانه صنعت ویدئو گیم رویداد NYVGCC را دریافت می‌کند

نیل دراکمن (Neil Druckmamm) در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌ساز‌های جهان محسوب می‌شود که قرار است جایزه افسانه اندرو یون را دریافت کند.

سیزدهمین دور از رویداد حلقه منتقدان بازی‌های ویدیویی نیویورک (NYVGCC) در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (۳ بهمن ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. این جایزه برای قدردانی از افرادی است که دنیای گیمینگ را به جلو سوق داده‌اند و تأثیر عمیق آن‌ها را بر صنعتی که همچنان مردم را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کند، جشن می‌گیرد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین تلویزیون‌ برای پلی‌ استیشن ۵تجربه‌ بصری ایده‌آل!
راهنمای خرید بهترین تلویزیون‌ برای پلی‌ استیشن ۵

در سال‌های گذشته افرادی مثل هیدئو کوجیما، فیل اسپنسر، تیم شیفر و رجی فیز امی موفق به کسب این جایزه شده‌اند. این خبر توسط هارولد گلدبرگ (Harold Goldberg)، رئیس NYVGCC، اعلام شده است. این سازمان باور دارد که مهارت دراکمن در خلق عناوینی که به طور مداوم گیم‌پلی سینماتیک و داستان سرایی انسان محور را بازتعریف می‌کنند، شایسته تجلیل است. 

نیل دراکمن

گلدبرگ اعلام کرد که کار درخشان نیل دراکمن در طول سال‌های اخیر چندین بار با جایزه از رویداد بازی نیویورک تحسین شده است و مفتخر هستند که او را به عنوان برنده جایزه افسانه‌ای اندرو یون امسال بشناسند. دراکمن ۲۰ سال است که در صنعت ویدئو گیم فعالیت می‌کند و کار خودش را به عنوان کارآموز در ناتی داگ آغاز کرد و اکنون به رئیس استودیو تبدیل شده است. 

نیل دراکمن در حال حاضر روی پروژه جدیدی کار می‌کند که به نظر می‌رسد قسمت سوم لست آو آس باشد. با این وجود در حال حاضر هیچ کدام از جزئیات بازی منتشر نشده‌اند و اطلاعاتی از زمان عرضه آن هم نداریم. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


تحلیل + داستان کامل الن ویک ۲

نیل دراکمن جایزه افسانه صنعت ویدئو گیم رویداد NYVGCC را دریافت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط