قیمت بازی Forspoken به ۸ پوند کاهش پیدا کرده است

بازی فوراسپوکن (Forspoken) یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های سال پیش بود که فروش بد آن باعث شده اسکوئر انیکس قیمت آن را خیلی خیلی کم کند. 

در حال حاضر فروشگاه Argos بازی Forspoken را با قیمت ۱۲ پوند و فروشگاه‌های دیگری مثل Amazon UK و HMV هم آن را با قیمت ۱۰ پوند به فروش می‌رسانند. همچنین استور دیگری مثل Smyths نیز تصمیم گرفته با تخفیفی ۸۶٪، بازی فوراسپوکن را با قیمت ۸ پوند برای خرید در دسترس قرار دهد. 

انتظارات از بازی Forspoken که به صورت انحصاری منتشر شد، بسیار بالا بود. با این وجود حتی یک سال هم از عرضه این عنوان به بازار نگذشته که قیمت آن به خاطر فروش بد به این اندازه افت داشته است. فوراسپوکن اولین بازی استودیو Luminous Productions محسوب می‌شد که نه منتقدان را راضی کرد و نه بازیکنان را. 

بازی Forspoken

حتی خود کمپانی اسکوئر انیکس نیز پس از عرضه به فروش ناامید کننده Forspoken اشاره کرده بود. یک پس از لانچ این بازی استودیو Luminous Productions نیز با اسکوئر انیکس ادغام شد تا دیگر به صورت مستقل فعالیت نداشته باشد. اعضای سازنده فوراسپوکن در حال حاضر روی یک پروژه جدید و بزرگ دیگر کار می‌کنند که تاکنون اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده است. 

Forspoken هم‌اکنون روی پی‌سی و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.


تحلیل + داستان کامل الن ویک ۲

قیمت بازی Forspoken به ۸ پوند کاهش پیدا کرده است - ویجیاتو

source

توسط