سایک مکسوس میفا 7

میفا ۷ به طور رسمی از جمعه این هفته در نمایشگاه خودرو گوانگژو به فروش می رسد. در حال حاضر با قیمت ۳۶,۱۰۰ – ۴۱,۷۰۰ دلار پیش فروش می شود.

به گزارش آخرین خودرو، مکسوس (Maxus) برندی است که متعلق به سایک (SAIC) دولتی است. این نام در ابتدا بر اساس برند بریتانیایی LDV Maxus بود که سایک آن را در سال ۲۰۱۰ خریداری کرد. LDV یک سازنده ون در بیرمنگام بود که در سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را به پایان رساند. سپس، مالکیت آن در اختیار GAZ روسیه و Eco Concept قرار گرفت و در نهایت در سال ۲۰۱۰ به سایک رسید.

خودروی MPV خانوادگی لوکس تمام الکتریکی مکسوس ، متعلق به سایک موتور ، یعنی میفا ۷ (Mifa 7) ، یک خودروی چند منظوره لوکس است که برای خانواده هایی با فرزندان بیشتر در نظر گرفته شده است.

این MPV برقی ساخت چین بر اساس معماری نسل اول مکسوس E2 ساخته شده است که از باتری “مکعب روبیک” که SAIC Motor و شرکت فناوری معاصر آمپرکس (CATL) به طور مشترک توسعه داده اند استفاده می کند که ظرفیت های ۶۴ کیلو وات ساعت، ۷۷ کیلو وات ساعت یا ۹۰ کیلو وات ساعت دارد. مکعب روبیک با یک موتور الکتریکی با حداکثر توان ۱۸۰ کیلو وات جفت می شود. این خودروی الکتریکی به ترتیب ۵۲۷ کیلومتر و ۶۰۵ کیلومتر برد بر اساس استاندارد CLTC دارد. نسخه برد پیمایشی ۵۲۷ کیلومتری به صورت پیش فروش با قیمت ۲۵۹۸۰۰ یوان ارائه می شود، در حالی که نسخه ۶۰۵ کیلومتری در دو تریم با قیمت ۲۷۹۸۰۰ (۳۸۹۰۰ دلار آمریکا) و ۲۹۹۸۰۰ یوان عرضه می شود.

میفا ۷ همچنان از زیبایی شناسی سری میفا پیروی می کند. قسمت جلویی ساده به نظر می رسد، دسته چراغ های جلو در دو طرف T شکل هستند و با نوار های LED چراغ های دو سمت به هم متصل می شوند. علاوه بر این، خودروی جدید دارای جلو پنجره بسته است که به طور موثر مقاومت در برابر باد را کاهش می دهد و حس کلی قسمت جلو را بهبود می بخشد.

میفا ۷ بر روی شاسی ۴۹۰۷/۱۸۸۵/۱۷۵۶ (۱۷۶۸) میلی متری و با فاصله بین دو محور ۲,۹۷۵ میلی متر ساخته شده است. میفا ۷ در نسخه های ۶ و ۷ صندلی عرضه می شود. نسخه ۶ نفره با چیدمان ۲+۱+۳ صندلی و مدل ۷ نفره در طرح ۲+۲+۳ عرضه می شود. ردیف جلو از طراحی یک صفحه نمایش بزرگ استفاده می کند، با صفحه پشت کیلومتر، صفحه کنترل مرکزی، و صفحه نمایش سرگرمی سرنشینان با صفحه نمایش های بزرگ ۱۲.۳ اینچی. این خودرو دارای تراشه خودروی اسنپدراگون ۸۱۵۵ کوالکام است.

source

توسط