ژیوان A06 ؛ پلاگین هیبریدی دیگر از چانگان

ژیوان A06 نام سدان پلاگین هیبرید جدید کمپانی چانگان است که با زیرشاخه جدید ژیوان به بازار چین عرضه می شود.

در ۲ نوامبر، چانگان تصاویر رسمی سدان پلاگین هیبریدی آینده خود، A06 را با نام تجاری ژیوان (Qiyuan) منتشر کرد.  انتظار می رود این خودروی جدید با برد ۱۱۶۰ کیلومتر اواخر سال جاری عرضه شود. تاکنون A07 و A05 تحت عنوان ژیوان ارائه شده اند که پیش از این در مورد ژیوان A07 و A05 مقالاتی در همین سایت منتشر نمودیم و اکنون A06 محصول جدید ژیوان است که در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم.

ژیوان A06 ؛ پلاگین هیبریدی دیگر از چانگان

طراحی ظاهری و نمای داخلی ژیوان A06

ابعاد این خودرو به عنوان یک سدان جمع و جور، ۴۷۲۰/۱۸۳۸/۱۴۳۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلی متر است.  از نمای جانبی، ژیوان A06 یک طراحی فست بک با خط سقفی که از ستون B به سمت پایین شیب می گیرد همراه با رینگ های چند پره، دستگیره درب های مخفی، و آینه های بیرونی مشکی شده دارد. در جلو، طراحی لانه زنبوری با چراغ های LED سرتاسری و باریک جفت شده است. تمام مدل های ژیوان A06 به صورت استاندارد با درب عقب برقی و بال عرضه می شوند.

در عقب دارای یک مجموعه چراغ عقب از نوع سرتاسری و به هم پیوسته می باشد و خروجی اگزوز دوگانه در وسط است. کابین چند رنگ مجهز به پشت کیلومتر دیجیتال متشکل از سه صفحه نمایش ۳ + ۱۰.۳ + ۷ اینچی، صفحه کنترل مرکزی ۱۰.۳ اینچی و فرمان چند منظوره با طراحی پایین صاف و بالا صاف است. کنسول وسط دارای دو جا لیوانی، یک کلید چرخشی، یک اهرم تعویض دنده و دکمه های فیزیکی متعدد است.

ژیوان A06 ؛ پلاگین هیبریدی دیگر از چانگان

مشخصات فنی

نیرو از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با کد JL473Q5 و یک موتور الکتریکی، همراه با بسته باتری لیتیوم آهن فسفات تامین می شود. خروجی موتور ۸۱ کیلو وات (۱۰۸ اسب بخار) و خروجی موتور الکتریکی در نسخه کم قدرت/پر قدرت ، ۱۴۰/۱۵۸ کیلو وات (۱۸۷/۲۱۱ اسب بخار) است. دو ظرفیت بسته باتری ارائه می شود: ۹.۰۷ کیلو وات ساعت و ۱۸.۹۹ کیلو وات ساعت، که دومی می تواند برد پیمایشی در حالت تمام برقی ۱۳۶ کیلومتری (بر اساس استاندارد CLTC) داشته باشد و برد پیمایشی جامع (بر اساس استاندارد CLTC) می تواند به ۱۱۶۰ کیلومتر برسد. مصرف سوخت ۴.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر (بر اساس استاندارد WLTC) و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۹ ثانیه است.

ژیوان A06 ؛ پلاگین هیبریدی دیگر از چانگان

بر اساس نامگذاری، A06 ممکن است بین A05 و A07 قرار گیرد. به عنوان مرجع، قیمت های اولیه A05 و A07 به ترتیب  ۱۲,۰۰۰ دلار و ۲۱,۳۰۰ دلار است.

source

توسط