معمولاً با گذشت زمان و افزایش سن، آثار آن با ایجاد چین و چروکهای پوست بر چهره ی افراد نمایان می شود. افراد بسیاری هستند که تمایل دارند با انجام کارهای جوانسازی، ظاهر پوست خود را جوانتر نشان دهند. یکی از کارهایی که برای انجام جوانسازی پوست انجام می شود، بهره گیری از خدمات هایفو است.

برای بازگرداندن پوستی شاداب و جوان و براق به آن دسته از افرادی که با افزایش سن، پوستی خشک و چروکیده پیدا می‌کنند، می توان روش هایی را توصیه هایی کرد به رفع و درمان پوست آنان پرداخت. یکی از این روش ها استفاده از خدمات هایفو است، که روشی بدون درد و غیرتهاجمی است و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. در بین روش های جوانسازی پوست مثل تزریق بوتاکس و ژل این روش بهترین نتیجه را به متقاضیان هدیه می دهد.

جوانسازی پوست با خدمات هایفو

روندی بسیار ساده دارد، اما لازم است تا آنجا که می توانید در مورد مراقبت های قبل و بعد از هایفو تراپی، آگاهی داشته باشید.

در اینجا قصد داریم تا شما را با این باید ها و نباید ها در درمان چین و چروک پوست با خدمات هایفو آشنا کنیم.

شما بدون تردید برای افزایش اثربخشی این روش، لازم است که مراقبت های ضروری قبل و بعد از خدمات هایفو را انجام دهید. توجه داشته باشید که اهمیت ندادن به این مراقبت ها ممکن است عوارض ناخوشایندی برای شما به همراه داشته باشد و به نتیجه ی دلخواه خود نرسید.

قبل از بررسی این باید ها و نباید ها، در ابتدا بهتر است بدانید رفع آفتاب سوختگی پوست یا برنزه کردن با نور خورشید با خدمات هایفو، قابل درمان نیست.

باید ها و نباید های پیش و پس از خدمات هایفو

  1. شما باید قبل از هایفو تراپی، از استعمال هرگونه مواد شیمیایی که باعث تحریک پوست می شوند خودداری کنید. زیرا روند درمان را با اخلال مواجه می کند.
  2. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید تا از خدمات هایفو بهره مند شوید، حتماً از مصرف آنتی بیوتیک ها خودداری کنید. چرا که برخی آنتی بیوتیک ها باعث می شوند به نور حساس شوید و برای شما ایجاد آلرژی می کنند.   دو هفته پس از تکمیل درمان شما با آنتی بیوتیک، می توانید از خدمات هایفو استفاده کنید.
  3. بسیار مهم است که در روز درمان، هیچ نوع آرایشی نداشته باشید و پوست شما عاری از هرگونه آرایش و مرطوب کننده ها باشد.
  4. هایفو یک درمان بدون درد و غیرتهاجمی است، پس بدانید جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و باید اضطراب نداشته باشید.
  5. حتماً سعی کنید آب بیشتری بنوشید.
    پس از دریافت خدمات هایفو، آب بایستی برای شما در اولویت اول قبل از سایر نوشیدنی ها قرار بگیرد. آب با تولید کلاژن در بدن، به بهبود وضعیت پوست شما کمک می کند. به نفع شماست که بدن را در شرایط هیدراته نگه دارید، بنابراین تا جایی که ممکن است آب بنوشید.

 باید و نباید های هایفو به همراه مزایا و معایب + 10 نکته مهم







  1. بهتر است که از مصرف الکل خودداری کنید.
    در واقع شما با خودداری از مصرف الکل، به کبد فرصت بازسازی می دهید و کار اضافی کبد را متوقف می کنید. الکل باعث می شود کبد شما کارهای اضافی انجام دهد. پس از انجام هایفو تراپی، کبد بایستی فرصت داشته باشد تا چربی غیرفعال شده را تجزیه کند. مصرف الکل، درگیری کبد را بیشتر می کند و این بدین معنی است که اکنون کبد علاوه بر چربی غیرفعال شده، باید الکل را نیز تجزیه نماید. این موضوع باعث می شود روند بازسازی پوست به خوبی پیش نرود.
    همچنین، الکل علاوه بر اینکه برای کبد زحمت بیشتر می سازد. از تراکم خون نیز می کاهد این یعنی خون را رقیق می کند. یکی از پیامدهای خون رقیق شده این است که خونریزی بیش از حد ممکن است رخ دهد، زیرا لخته شدن خون یک چالش است که به درستی انجام نمیشود. پس مصرف نکردن الکل از ضروریات است.
  2. پس از انجام خدمات هایفو از خراشیدن و خاراندن پوست پرهیز نمایید.
    به همان اندازه که خاراندن بدن هنگام خارش شیرین است، اما عوارض جبران ناپذیری نیز برای پوست دارد. توصیه می شود پس از درمان هایفو پوست خود را نخراشید. زیرا در این شرایط پوست بسیار حساس است و خاراندن آن منجر به آسیب پوست می شود. اگر روی پوستتان زخمی وجود دارد، اجازه بدهید تا با مرور زمان به طور طبیعی از بین برود. این گونه احتمال ماندن جای زخم کم‌ می شود. معمولاً  تلاش برای از بین بردن زخم ها، می تواند زخم بزرگ تری را ایجاد کند یا باعث عفونت شود. موکدا توصیه می کنیم که پس از انجام خدمات هایفو، از خاراندن پوست خودداری کنید.
  3. از دوش گرفتن با آب داغ بپرهیزید.
    شما باید پس از انجام خدمات هایفو هنگام حمام کردن، از آب سرد استفاده نمایید. استحمام با آب سرد چربی طبیعی پوست را حفظ می کند و از تحریک پوست جلوگیری می نماید. اگر عادت به استفاده از آب گرم دارید، حداقل از آب ولرم استفاده نمایید.

فراموش نکنید انتخاب آب سرد یا ولرم سرعت بهبود پوست شما را بالا می برد.

اقدامات احتیاطی قبل از خدمات هایفو

 باید و نباید های هایفو به همراه مزایا و معایب + 10 نکته مهم







با توجه به اینکه هایفوتراپی عملی غیرتهاجمی و ساده است؛ انجام بعضی از کارها باعث می شود تا خدمات هایفو بهتر انجام شوند. برای مثال:

در روز عمل آن تایم باشید و خود را به موقع به مرکز درمانی برسانید. همین کار ساده شما را آرام نگه می دارد و قطعأ از اضطراب شما می کاهد.

عدم وجود اضطراب در طول درمان از حیاتی ترین فاکتور های موفقیت خدمات هایفو در طول روند درمان است. زخم های سرد باعث اختلال در روند درمان می شود.

همچنین در مورد افرادی که تب داشته باشند، خدمات هایفو انجام نمی‌شود. در چنین شرایطی، هایفو تراپی پس از بهبودی کامل سرماخوردگی یا رفع تب انجام می گردد. توجه داشته باشید که شما حداقل یک روز قبل از هایفو، نباید هیچ یک از این مشکلات را داشته باشید.

معایب و مزایای خدمان هایفو

مزایا  هایفو معایب هایفو
  1. عوارض کم
  2.  تعداد جلسات کم
  3. ماندگاری بالا
  4. هزینه معقول
  5. درمان افتادگی پلک
  6. جوانسازی پوست
  7. رفع غبغب
  1. بی حسی
  2. قرمزی
  3. تورم
  4. نتیجه ضعیف
  5. درد
  6. ایجاد رنگ‌دانه روی پوست
  7. تیره شدن پوست

سخن پایانی 

مراقبت های بعد از هایفو تراپی به اندازه خود فرآیند درمان اهمیت دارند. اگر چه خدمات هایفو تأثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد، اما برخی افراد بهره کافی از آن نمی برند. علت این موضوع، اهمیت ندادن به مراقبت های بعد از درمان در دوران نقاهت است. توصیه می شود برای اینکه از مزایای خدمات هایفو بیشترین بهره را ببرید، مراقبت و اقدامات ضروری بعد از درمان را جدی بگیرید و آن ها را رعایت کنید.

اگر شما قصد انجام خدمات هایفو دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک ایران از حضور ارزشمند پزشکان مجرب و امکانات پیشرفته ی این مرکز نهایت استفاده را ببرید.

برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره شما می توانید برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک ایران با تلفن های 02175113 و 09124145132 در تماس باشید.


source

توسط