شینگل
محصولات جدید سازگار با محیط زیست عبارتند از زونا ClimateFlex® که ترکیبی از زیبایی و ابعاد … [+] سقف لرزان چوبی با عملکرد بادوام آسفالت اصلاح شده با پلیمر است.
CertainTeed اثرات تغییر آب و هوا روز به روز واقعی تر می شود: یک مطالعه نشان می دهد که یک “کمربند گرمای شدید” بیش از 100 میلیون آمریکایی را در 30 سال آینده تحت تاثیر قرار خواهد داد. بر اساس مطالعه گروه تحقیقاتی اقلیم First Street Foundation، این منطقه که از تگزاس تا دریاچه های بزرگ امتداد دارد، در گرم ترین مناطق سال دمایی بالاتر از 125 درجه (52 درجه سانتیگراد) را تجربه خواهد کرد.
صاحبان خانه هایی که در این کمربند حرارتی زندگی می کنند چه کاری می توانند انجام دهند تا بازده انرژی خانه خود را افزایش دهند تا بتوانند بدون خراب شدن راحت باشند؟
مارک ریفیلد، مدیرعامل Saint-Gobain آمریکای شمالی و CertainTeed، که بیش از 110 سال به شکل گیری صنعت محصولات ساختمانی کمک کرده و برند پیشرو آمریکای شمالی است، می گوید: «به روز رسانی های مهمی وجود دارد، و آنقدرها هم که مردم فکر می کنند گران نیستند. محصولات ساختمانی بیرونی و داخلی از جمله سقف، سایدینگ، نرده، عرشه، نرده، تریم، عایق، گچ و سقف. Saint-Gobain یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید محصولات ساختمانی در جهان است و شرکت تابعه آن در آمریکای شمالی CertainTeed به علم ساختمان پایدار متعهد است.
لوکاس همیلتون، مدیر علوم کاربردی ساختمان در CertainTeed می گوید: خانه های جدید باید بازده انرژی بالایی داشته باشند. اما حتی اگر در خانه‌های قدیمی‌تری زندگی می‌کنید، می‌توانید عایق‌کاری اضافه کنید و هزینه‌های آن به خودی خود پرداخت خواهد شد.»
ریفیلد می‌گوید: «این یک تصور اشتباه بزرگ است که یک خانه با انرژی صفر گران‌تر و زیباتر است. و از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین صرفه جویی در هزینه ها، اگر در جهت بهینه سازی انرژی خانه خود کار کنید، بیشتر برای محیط زیست انجام می دهید و پول بیشتری نسبت به خرید خودروی شش سیلندر خود با یک وسیله نقلیه برقی پس انداز می کنید. . پایداری بازدهی بهتری را به همراه دارد و شما مجبور نخواهید بود زیبایی شناسی را قربانی کنید.»
او و همیلتون اذعان دارند که در گذشته، پایداری و زیبایی شناسی گاهی اوقات در تضاد بودند. صاحبان خانه های قدیمی زیبا با پنجره های تک جداره به دلایل کاربردی و زیبایی شناختی در برابر جایگزینی آنها با جایگزین های مدرن مقاومت می کنند. ریفیلد به گزینه های مدرن هم از نظر کاربردی و هم از نظر زیبایی شناسی اشاره می کند.
اکنون ما فیلم پنجره را روی شیشه‌های بسیار نازک در یک قاب سفارشی نصب شده در داخل آن اعمال می‌کنیم: به شما امکان می‌دهد پنجره‌های اصلی را حفظ کنید، در حالی که مانند شیشه‌های دوجداره پیشرفته عمل می‌کند.
هامیلتون می افزاید: “سایدهای پلیمری جدید طبیعی به نظر می رسند و مصنوعی نیستند.” زوناهای خورشیدی کارآمدتر از همیشه هستند و در بسیاری از موارد ظاهر بهتری نسبت به پنل‌های خورشیدی روی قفسه دارند. بسیاری از کارهایی که می توانید انجام دهید به سادگی دشوار یا مقرون به صرفه نیست. به عنوان مثال، اگر دوباره سایدینگ می کنید، یک مانع هوا در پشت سایدینگ عایق بندی شده جدید اضافه کنید. و اگر کار دیگری انجام نمی دهید، عایق را در اتاق زیر شیروانی قرار دهید: هزینه بسیار کمی دارد و تفاوت زیادی ایجاد می کند.
ریفیلد خاطرنشان می کند که ما نه تنها در بحران گرمایش جهانی، بلکه در بحران کارگری نیز قرار داریم.
کمبود شدید نیروی کار ساختمانی وجود دارد، بنابراین نصب این مواد جدید باید آسان باشد.
او به نوآوری‌های صرفه‌جویی در نیروی کار مانند صفحات داخلی گچی لبه‌دار اشاره می‌کند که نیاز به نصب، برش، چسباندن و رنگ‌آمیزی تخته‌های گچی سنتی را از بین می‌برد.
آنها موافقند که تفاوت های گسترده در قوانین ساختمانی ایالتی و شهرداری می تواند صاحب خانه را بدون راهنمایی روشن رها کند.
لوکاس همیلتون می گوید: «شما باید به دنبال استانداردهای بالاتر از قوانین ساختمانی محلی باشید. گواهینامه LEED و Energy Star تنها دو گواهینامه شناخته شده ملی هستند که می توانند به شما کمک کنند خانه خود را در مصرف انرژی صرفه جویی کنید، چه قدیمی و چه جدید.
ریفیلد می افزاید: «راهنماهای این برنامه ها، مطالب آموزشی و اطلاعات محصول در وب سایت CertainTeed موجود است. ما متوجه شدیم که مصرف‌کنندگان آگاه‌تر هستند و به دنبال محصولات و فرآیندهای سازگار با محیط‌زیست هستند. همه ما می خواهیم در پول خود صرفه جویی کنیم، همه ما می خواهیم خانه های خود را کارآمدتر و راحت تر کنیم. بیشتر از همه، ما می خواهیم دنیا را به خانه ای بهتر تبدیل کنیم.»
رجینا کولی درباره خانه‌های تاریخی از بهترین‌ها یاد گرفتم: مالکانی که عاشقانه آنها را حفظ و بازسازی کردند، و حافظانی که دانش خود را به اشتراک گذاشتند. وقتی برای اولین بار شروع به نوشتن در مورد خانه های قدیمی کردم، به کمک سخاوتمندانه افرادی که به گذشته اهمیت می دهند وابسته بودم و اینکه چگونه می توانیم از آن درس بگیریم. آنها به من تفاوت بین قاب چوبی و بادکنکی، احیای یونانی و سبک خانه ایتالیایی و ارزش بی‌نظیر چوب قدیمی را یاد دادند. این منجر به حرفه ای به عنوان یک نویسنده طراحی مستقل با تخصص در معماری تاریخی و تاریخ هنرهای تزئینی آمریکا و اروپا شد. پس از دو دهه نوشتن در مورد معماری تاریخی برای تعدادی از نشریات، من هنوز حوصله خانه‌های قدیمی و صاحبان آنها را نداشته‌ام.»

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط