به نظر قرار است یک سری تغییرات اساسی در بازی Overwatch 2 صورت بگیرد و سرانجام شاهد تحولاتی مثبت در این بازی باشیم.

ماه بعد شاهد عرضه‌ی فصل ۸ بازی Overwatch 2 خواهیم بود که به نظر قرار است یک شخصیت جدید نیز به بازی اضافه کند. دیشب در مراسم بلیزکان (BlizzCon)، شرکت سازنده‌ی Overwatch یعنی بلیزارد (Blizzard)، درباره یک سری تغییرات در بازی و اضافه شدن یک مود جدید صحبت کرد.

یکی از تغییراتی که قرار است در این بازی شاهد آن باشیم، اضافه شدن هیروها و شخصیت‌های جدید به آن خواهد بود. همچنین به نظر قرار است شاهد عرضه‌ی یک مود جدید با نام Clash در این بازی باشیم. در این مود، ۵ نقطه در سرتاسر نقشه‌ی بازی وجود خواهد داشت که شما در ابتدای شروع بازی، باید این نقاط را تحت کنترل خود در آورید. به طور دقیق‌تر، هنگامی که یکی از این نقاط را به دست آورید، تیم رقیب نیاز دارد تا به یک نقطه عقب تر بازگردد و اگر ببازید، تیم شما باید یک نقطه به عقب بازگردد. اگر هر ۵ نقطه را به دست آورید یا حداقل تا انتهای مدت زمان مسابقه، تعداد بیشتری از این نقاط را نسبت به تیم حریف در دست داشته باشید، برنده‌ی بازی خواهید بود.

مود Clash، با یک نقشه‌ی جدید عرضه خواهد شد. این نقشه Hanaoka نام خواهد داشت که در اصل نسخه‌ی دوباره ساخته شده‌ی نقشه‌ی کلاسیک Hanamura خواهد بود.

در نهایت به نظر بخش رقابتی بازی نیز قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی شاهد تغییرات بزرگی باشد و جوایز بهتری در آن قرار گیرد.

Overwatch 2 هم اکنون برای PS5 ،Xbox Series X/S Xbox One ،Nintendo Switch و PC در دسترس است.

source

توسط