بازی Like a Dragon Gaiden در کمتر از یک سال توسعه پیدا کرد

ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama)، مدیر استودیوی بازی‌سازی RGG ادعا کرد که بازی Like a Dragon Gaiden در کمتر از یک سال ساخته شد.


مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید

بدون شک توسعه بازی‌های ویدیویی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بزرگ و بلند مدت باشد که نه تنها به مقدار زیادی بودجه مالی، بلکه زمان زیادی هم میطلبد. اگرچه به نظر می‌رسد که استودیوی ژاپنی RGG متوجه شده که چگونه باید زمان را مدیریت کرده و از آن به نحو احسن برای توسعه محصولاتش استفاده کند.

Like a Dragon Gaiden

ماسایوشی یوکویاما به عنوان مدیرعامل استودیوی یادشده در مصاحبه خودش با رسانه Automaton توضی داد که بازی بعدی مجموعه که با نام Like a Dragon Gaiden: A Man Who Erase His Name نشاخته می‌شود، در کمتر از ۱ سال (حدودا ۶ ماه) توسعه پیدا کرده است. او اذعان داشت که پس از تصمیم تیم سازنده مبنی بر ساختن داستانی بر ماجراهای شخصیت کیریو بین نسخه‌های Yakuza 6 و Yakuza 7، روند تولید بازی سرعت گرفت و باعث چنین رکوردشکنی شد.

یوکویاما در ادامه افزود اگرچه قصد داشت تا در نهایت بازی Like a Dragon Gaiden را به صورت بسته الحاقی برای نسخه هفتم از مجموعه Yakuza منتشر کند، اما در نهایت تصمیم گرفته شد تا تیم سازنده در مسیر دیگری حرکت کرده و کار را تمام کنند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.


مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید


این ده تا بازی جای جی‌ تی ای رو می‌گیرن؟

بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 کمتر از ۴ ساعت است - ویجیاتو

source

توسط