The Talos Principle 2، عنوان معمایی و اول شخصی که دنباله‌ای بر بازی کلاسیک سال ۲۰۱۴ به شمار می‌آید، امروز برای Xbox Series X/S ،PS5 و PC منتشر می‌شود. با گیمفا همراه باشید.

با توجه به این که The Talos Principle 2 از استودیوی کروتیم (Croteam) به زودی عرضه می‌شود، گیم‌پلی جدید و گسترده‌ای از سوی IGN در دسترس طرفداران قرار گرفته است.

حدود ۵ ساعت پس از شروع داستان، شاهد حضور ۱K و متحدانش در Megastructure و همچنین حل معماهای مختلف هستیم. در پایان می‌توانید تریلر مورد بحث را بررسی و مشاهده کنید.

در میان بیش از ۱۰۰ معمای مختلف، کاوش‌های سنگینی نیز وجود خواهد داشت. بازیکنان همچنین نکاتی در مورد گذشته بشریت دریافت می‌کنند و حتی با ابوالهول روبه‌رو می‌شوند که او نیز معماهایی برای به اشتراک گذاشتن دارد.

با ورود به Megastructure، زیبایی عجیب و غریب آن آشکار می‌شود، اما برای کشف تمام زیبایی‌اش، باید به رمز و رازهایی که در دل آن وجود دارد نیز پی ببرید.

عنوان The Talos Principle 2 امروز برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود. یک دموی رایگان نیز از بازی در استیم (Steam) موجود است، اما پیشرفت آن به بازی اصلی منتقل نخواهد شد.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط