Five Nights At Freddy’s رکورد جدیدی در باکس آفیس هالووین به نام خود ثبت کرد

Five Nights at Freddy’s یک بازی مستقل ساده اما ترسناک بود که در آن بازیکن باید در شیفت شب (به طور دقیق پنج شیفت) در یک رستوران خانوادگی که در آن انیماترونیک‌ها پس از غروب خورشید بی‌قرار می‌شدند، جان سالم به در می‌برد.

اکنون اقتباس سینمایی این اثر ساخته کارگردان، Emma Tammi، رکورد جدیدی در باکس آفیس آخر هفته هالووین به ثبت رسانده و احتمالاً جای Halloween محصول سال ۲۰۱۸ در رده‌بندی پرفروش‌ترین آثار ترسناک را خواهد گرفت.

طرفداران با شور و هیجان برای پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه‌ شب حاضر شدند و فروش فیلم را پیش از رسیدن به روز افتتاحیه رسمی به ۱۰.۳ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی رساندند. تا پایان روز جمعه، این فیلم ۳۹.۵ میلیون دلار فروش داشته، رقمی که اکثر فیلم‌های ترسناک تلاش می‌کنند در آخر هفته افتتاحیه به آن دست پیدا کنند.


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل

به گزارش هالیوود ریپورتر، اکنون تخمین زده می‌شود که Five Nights at Freddy’s از پنج‌شنبه تا یکشنبه در مجموع فروش ۷۸ میلیون دلاری داشته باشد که سومین افتتاحیه بزرگ یک فیلم ترسناک در تاریخ است، پس از It با (با ۱۲۳.۴ میلیون دلار) و قسمت دوم It (با ۹۱ میلیون دلار) و درست بالاتر از هالووین (با ۷۶.۲ میلیون دلار).

این فیلم در حال حاضر از رکورد پیشین گربه چکمه پوش (۳۴ میلیون دلار) به عنوان پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته هالووین عبور کرده است. در خارج از کشور آمریکا، در مسیر فروش ۵۲ میلیون دلاری از ۶۰ بازار بین المللی قرار دارد و شروع جهانی خود را در مجموع به ۱۳۰ میلیون دلار می‌رساند.

Five Nights At Freddy's

جالب‌تر این است که Five Nights at Freddy’s علی‌رغم انتشار همزمان در Peacock، سرویس استریم NBCUniversal، توانسته به چنین فروشی در سینماها دست پیدا کند. اکران همزمان در سینما و سرویس استریم که در طول همه‌گیری کرونا محبوب شد، این روزها به سیگنالی تبدیل شده که استودیو به پتانسیل گیشه یک فیلم اعتماد ندارد.

اما در این مورد احتمالاً برعکس است. NBCUniversal ممکن است آنقدر به تقاضای تماشاگران برای Five Nights at Freddy’s اطمینان داشته که آن را به عنوان فرصتی برای افزایش اشتراک Peacock در نظر گرفته و در عین حال در باکس آفیس نیز به‌ خوبی عمل کرده است.


مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی


بهترین اینترنت برای گیمرها چیه؟

کراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و  Attack on Titan معرفی شد - ویجیاتو

source

توسط