این‌بار با کاهش المان‌های اکشن و بازنویسی کامل داستان

نویسنده Dead Space 3 دوست دارد آن را بازسازی کند

چاک بیور (Chuck Beaver)، تهیه‌کننده و نویسنده بازی Dead Space 3 می‌گوید اگر یک روز فرصتی پیش بیاید، دوست دارد این بازی را یک بار دیگر از نو بسازد.


مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!

صحبت‌های جدید تهیه‌کننده و نویسنده بازی Dead Space 3 به ما نشان می‌دهد که در راستای انتشار موفقیت‌آمیز نسخه بازسازی شده بازی Dead Space در اوایل سال میلادی جاری، او به دنبال فرصتی است که بتواند بازی خودش را به بهترین نحو بازسازی کرده و دوباره در اختیار بازیکنانی قرار دهد که در همان سال‌ها نسبت به افزایش المان‌های اکشن این بازی ایراداتی می‌گرفتند.

Dead Space 3

چاک بیور، طی حضورش در پادکستی به نام کاپیتان بیربو به مخاطبان توضیح داد دوست دارد در یک بازسازی، ایده کلی داستان را حفظ کند اما شخصیتی مثل الی را در بازی داشته باشد که رابطه‌ای متفاوت‌تر با شخصیت اصلی (یعنی ایزاک کلارک) داشته و به همین خاطر کل داستان را از نو تجربه کنید.

بیور از انتقاد بازیکنان نسبت به فضای اکشن بازی Dead Space 3 خبر داشت و گفت ما در ابتدا اجازه ساخت یک محصول ترسناک دیگر را نداشتیم، بنابراین برنامه ما اینطور پیش رفت که مجموعه را به سمت ژانر جدیدی سوق دهیم. او در ادامه حرف‌هایش گفت:

این ایده نه تنها باعث گردآوری کردن مخاطبان جدید نشد، بلکه حتی مخاطبان قدیمی را از ما گرفت.

با توجه به روند احیای مجموعه و بازخورد بسیار خوب بازیکنان از چنین پروسه‌ای، در نهایت می‌توانیم انتظار بازسازی شدن نسخه سوم از مجموعه دد اسپیس را داشته باشیم. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مربوط به صنعت بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟


سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟

استقبال خوب از دموی The Finals باعث مشکل در سرورهای بازی شده است - ویجیاتو

source

توسط