کارلو آنچلوتی عملکرد رئال مادرید در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا را ارزیابی کرد. از نظر سرمربی ایتالیایی تیمش نیمه اول بسیار ضعیفی داشت اما در نیمه دوم به اندازه کافی «تهاجمی و نیرومند» شد.

آنچلوتی گفت: «گاهی اوقات اینگونه است، آنطور که می‌خواهید بازی نمی‌کنید، نیمه اول در سطح خودمان نبودیم. خوشبختانه نیمه دوم متفاوت بود و ما را به پیروزی رساند. در نیمه اول تیم ما کند و بی‌حال بود و قدرت تهاجمی کمی داشت. در نیمه دوم برعکس، تهاجمی‌تر و قاطع‌تر شده بودیم.»

از سوی دیگر، کارلتو تأثیر مثبت تغییرات ایجاد شده در نیمه دوم و همچنین عملکرد درخشان بلینگام را تحسین کرد: «مودریچ پویایی تیم را تغییر داد، با او کنترل بیشتری بر توپ داشتیم و بارسا عقب‌نشینی کرد. جود بسیار تاثیرگذار بود. گل اول تماشایی و گل دوم بسیار حرفه‌ای بود. او بازیکنی است که می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. شروع خیلی خوبی داشت و می‌تواند به ۲۰ تا ۲۵ گل برسد، ما او را به عنوان گلزن در نظر نمی‌گیریم اما او گل‌های زیادی به ثمر رساند.»

آنچلوتی همچنین در مورد داور بازی گفت: «اگر در مورد داور صحبت نکنید به این معنی است که او خوب کار کرده است. او یکی از بهترین داوران اروپاست و بسیار آرام و صبور است.»

بیشتر بخوانید:

source

توسط