مینی ون لوکس گریت وال وی گائوشن – Gaoshan با طول ۵.۴ متری، امکانات لوکس مثل ۲۰ اسپیکر و نمایشگر دوگانه و مشخصات فنی توانمند معرفی شد.

کمپانی گریت وال موتور (GWM) از یک مینی ون لوکس و تجاری جذاب به‌نام وی گائوشن رونمایی کرد. این اولین خودرو MPV (مینی ون) گریت وال است که با استفاده از انرژی‌های نو روانه بازار می‌شود. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی و امکانات این خودرو لوکس آشنا خواهید شد.

مشخصات فنی و امکانات مینی ون گریت وال وی گائوشن

نسخه ویژه گائوشن طول چشمگیر ۵۴۰۵ میلی‌متری و فاصله بین دو محور ۳۲۷۵ میلی‌متری دارد و فضای داخلی خودرو به ۳۸۲۳ میلی‌متر رسیده که به‌لطف آن می‌تواند از ۶ نفر میزبانی می‌کنند. وقتی این مینی ون را با سایر رقبایش در بازار مقایسه می‌کنیم، متوجه بزرگ‌تر بودن طول آن نسبت به تویوتا آلفارد، مرسدس بنز V260L و لکسوس LM می‌شویم. با توجه به این طول چشمگیر، گریت وال گائوشن نمی‌تواند گزینه خوبی برای مصرف روزمره خانوادگی باشد. چرا که برای پیدا کردن جای پارک به مشکل خواهید خورد. این خودرو بیشتر مناسب ارگان‌های دولتی یا شرکت‌های خصوصی است.

مینی ون Great Wall Wey Gaoshan

وقتی درب این خودرو MPV را باز می‌کند و وارد کابین آن می‌شوید، نمایشگر دوگانه‌ای جلوی داشبورد به‌خوبی خودنمایی می‌کند. ضمن اینکه سیستم صوتی هارمن کاردن با مجموع ۲۰ اسپیکر می‌تواند شما را به یک کنسرت موسیقی متحرک ببرد. به این امکانات باید صندلی‌های برقی مجهز به گرم‌کن و سردکن را هم اضافه کنیم.

مینی ون لوکس گریت وال وی گائوشن

در زیر پوسته کاپوت این خودرو پیشرانه‌ای با سیستم پلاگین هیبریدی شامل موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ و یک موتور الکتریکی فعالیت دارند. پیشرانه بنزینی این خودرو توان ۱۵۴ اسب بخار را تولید می‌کند و اگر موتور الکتریکی با توان ۱۸۱ اسب بخار هم فعال شود، در کنار هم می‌توانند توان ۴۸۰ اسب بخار را تولید کنند. باتری‌های سه‌گانه این مینی ون هم توان ۳۷.۹۶ کیلووات ساعتی دارد که به‌لطف آن قادر به پیمایش ۱۷۵ کیلومتر است.

اما قیمت مینی ون گائوشن چطور است؟ نسخه استاندارد این محصول با قیمت ۵۵ هزار دلاری عرضه می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود این نسخه طویل‌تر با قیمتی به‌مراتب بالاتر از آن عرضه شود.

source

توسط