نمایندگی 777 مدیران خودرو شامگاه جمعه از دو محصول جدید فونیکس تیگو 8 پرو PHEV و آریزو 6 جی تی در مجتمع تجاری ارگ تجریش رونمایی کرد.

تیگو ۸ پرو PHEV

تیگو ۸ پرو PHEV، دارای یک سیستم پلاگین هیبرید قدرتمند است که دو موتور برقی و یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری را برای تجربه رانندگی یکپارچه و با کارایی بالا ترکیب می‌کند و مصرف سوخت آن در حالت ترکیبی، تنها ۱.۵۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

در چری تیگو ۸ پرو PHEV یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربو را داریم که در کنار دو پیشرانه برقی (سوار بر دو محور) تولید قدرت انجام می دهند.

نهایت قدرت ترکیبی در این کراس اوور به حدود ۳۲۶ اسب بخار می رسد و نهایت گشتاور هم حدود ۵۱۰ نیوتن متر است. قدرت از طریق جعبه دنده DHT (جعبه دنده مخصوص خودروهای هیبرید) به چرخ ها می رسد و با این مشخصات تیگو ۸ پرو PHEV به قوی ترین کراس اوور مونتاژی ایران بدل می شود.

تیگو ۸ هیبریدی از نظر امکانات و تجهیزات نیز در شرایطی همانند نسخه عادی قرار خواهد داشت. بنابراین برخی از این تجهیزات را می‌توان در کابین تیگو ۸ هیبریدی یافت: کروز کنترل هوشمند، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری، دستیار حرکت در ترافیک، نگهدارنده بین خطوط، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری، سنسور نور، سنسور باران، چراغ چرخشی، اتوهلد، فرمان برقی، تریم چرمی کابین، صندلی‌های تنظیم شونده برقی با تهویه، دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی سونی، دستیار تشخیص صدا، شش کیسه هوا، کول باکس، شارژر بی‌سیم و سانروف پانورامیک.

 

آریزو ۶ جی تی

آریزو ۶ جی تی به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است که ۱۹۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند.

جعبه دنده این سدان از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر است که توان را به چرخ های جلو می رساند. فونیکس آریزو ۶ GT می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند. وزن خالص این خودرو ۱۳۴۴ کیلوگرم اعلام شده است.

آریزو ۶ GT در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور پارک، دوربین ۳۶۰ درجه، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باران، فناوری LED چراغ ها، ترمز اضطراری اتوماتیک، استارت دکمه ای، نور بالای اتوماتیک، نور پردازی کابین، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، دنده پشت فرمان، شارژر بی سیم تلفن همراه، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

 

درباره نمایندگی 777 مدیران خودرو

نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو در سال ۱۳۹۶ با نام ثبت شده ایرانیان صنعت خودرو ورنا توانست مجوز اخذ نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو را کسب کند. نمایندگی ۷۷۷  با تاسیس شعبه سعادت‌آباد در تهران فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۹۷ در شهر کرج استان البرز شعبه  دیگر را افتتاح نمود.

نمایندگی مجاز فروش کد ۷۷۷ مدیران خودرو در سال اخیر توانسته است با ارائه خدمات متمایز و توجه حداکثری به نیاز مشتری رتبه یک فروش محصولات مدیران خودرو را در کشور کسب کند. این در حالی است که این رتبه در بازار رقابتی و با اختلافی باور نکردنی از سایر نمایندگان به دست آمده است. گستردگی جغرافیایی کد ۷۷۷ در شهر تهران و کرج با چهار شعبه فعال و اداره تحویل اختصاصی کمک شایانی در تحقق این امر داشته است. اداره تحویل اختصاصی که خدمات منحصر بفردی را برای مشتریان ارائه می کند. کارواش تخصصی نانو تمامی خودروها، پر کردن رایگان باک بنزین برای رفاه حال مشتریان، بررسی موارد فنی و برقی خودرو و چک کردن لاستیک ها و در نهایت فرآیند تحویل ناب به همه مشتریان به صورت ویژه با تقدیم گل و هدیه ویژه به رسم یادبود و اسنپ رایگان برای رفت و آمد مشتریان در صورت درخواست آنها. همچنین در خرید های نقدی، مشتریان در صورت تمایل از سرویس تحویل در درب منزل نیز می توانند استفاده نمایند.

جهت اطلاع از قیمت محصولات و شرایط فروش روی لینک زیر کلیک کنید:

نمایندگی 777 مدیران خودرو

 

نشانی شعب نمایندگی 777 مدیران خودرو:

 

شعبه سعادت آباد

آدرس:  تهران ،سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران پلاک ۷۲

تلفن تماس :۷۸۱ ۰۰۰ ۴۸ ۰۲۱

 

شعبه کارشو ارگ تجریش

آدرس:  تهران، میدان تجریش، مجتمع ارگ

تلفن تماس :۴۴۴ ۰۰۰ ۴۸ ۰۲۱

 

شعبه عظیمیه

آدرس: عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید

تلفن تماس :۷۷۰۰ ۳۴۰۵ ۰۲۶

 

شعبه مهرشهر

آدرس:  کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار

تلفن تماس: ۸۸۰۰ ۳۴۰۵ ۰۲۶

 

اداره تحویل

آدرس: تهران، کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص، اداره تحویل

تلفن تماس : ۰۲۱۴۹۷۸۱

 

 

source

توسط khodrocamp