چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
رنو Rafale به در نمایشگاه خودرو مونیخ ۲۰۲۳ به طور رسمی رونمایی شده است. شاسی‌بلند جدید اسپرت رنو، بیننده را به یاد پژو ۴۰۸ ایکس می‌اندازد. در زیر کاپوت ماشین، یک سیستم هیبریدی قرار گرفته که شامل موتور ۱.۲ لیتری توربو ۳ سیلندره می‌شود. پیشرانه هیبریدی در مجموع می‌تواند ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند.
در نمای مقابل رافال، زبان طراحی جدید رنو به‌خوبی دیده می‌شود. خطوط برجسته و تیز در کنار چراغ‌های باریک LED ماتریکس، ظاهری قوی و تهاجمی و در عین حال، مدرن را برای خودرو به وجود آورده‌اند. قسمت سپر طراحی چندلایه داشته و چراغ‌های بومرنگی در هر دو طرف، ویژگی اسپرت بودن را تقویت می‌کنند.
رافال در نمای جانبی یک خودروی فست‌بک به حساب می‌آید که روی رینگ‌های بزرگ ۷ پره با طراحی چندضلعی سوار است. این رینگ‌های فانتزی، حسی تخیلی را در ذهن بیننده تداعی می‌کنند. عقب ماشین نیز هماهنگی عالی با نمای جلو داشته و به طور خاص چراغ‌های عقب با طراحی داخلی شانه‌ای، شباهت بسیاری به هفت‌تیر دارند.

کابین رافال بسیار مدرن و امروزی طراحی شده و تلفیقی از روحیه تکنولوژیکی و اسپرت است. نمایشگر بزرگ دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی پشت فرمان اطلاعات حیاتی خودرو را به راننده نشان می‌دهد و حالتی تقریبا یکپارچه با نمایشگر ۱۲ اینچی اطلاعات سرگرمی پیدا کرده که به صورت عمودی و اندکی متمایل به سمت راننده، در وسط داشبورد قرار گرفته است. سیستم داخلی روی نسخه ۱۲ سیستم‌عامل Android Automotive به اجرا درمی‌آید و از قابلیت‌های اندروید اوتو و اپل کارپلی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.
رنو تلاش کرده با استفاده از نمایشگرهای بزرگ، خطوط هندسی نامنظم و همین‌طور طراحی نامتعارف شیفتر دنده، حس نشستن در یک خودروی فانتزی و متعلق به آینده را به سرنشینان انتقال دهد.
همان‌طور که در ابتدا گفته شد، رافال به یک سیستم هیبریدی با قابلیت شارژ خودکار به نام E-Tech مجهز است. این سیستم شامل یک موتور بنزینی ۱.۲ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندره با ۱۳۰ اسب بخار قدرت و دو موتور الکتریکی می‌شود. موتور برقی اصلی روی محور جلو نصب شده و ۷۰ اسب بخار قدرت دارد. موتور کوچک‌تر برای افزایش اثربخشی در گیربکس جاسازی شده و قدرت آن به ۳۴ اسب بخار می‌رسد. بدین ترتیب، پیشرانه هیبریدی E-Tech می‌تواند ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. البته طبق ادعای رنو، رافال در ترافیک با سرعت آهسته قادر به حرکت با تکیه بر موتور برقی است.
نسخه پلاگین هیبریدی رافال نیز در آینده نزدیک رونمایی می‌شود. این ماشین همچنان از موتور ۱.۲ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندره ۱۳۰ اسب بخاری بهره می‌گیرد، ولی موتور برقی به‌کاررفته در آن باعث می‌شود حداکثر قدرت پیشرانه به ۳۰۰ اسب بخار افزایش یابد. پیشرانه پلاگین هیبریدی به سیستم انتقال قدرت روی چهار چرخ (AWD) و قابلیت فرمان دهی محور عقب متصل شده و از لحاظ کارایی و پرفورمنس در جایگاه بالاتری نسبت به مدل هیبریدی قرار می‌گیرد.
شاسی‌بلند جذاب فرانسوی اوایل سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود. اگرچه قیمت رنو رافال به طور قطعی مشخص نیست، ولی حدود آن در نسخه پایه ۴۰ هزار پوند (معادل ۵۰ هزار دلار آمریکا) اعلام شده است.
دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد
برای ارسال سوالات خود و یا رزرو تبلیغات در خودروبانک، از طریق ایمیل و یا تلفن همراه در ارتباط باشید
جدیدترین اخبار و مقالات درباره خودرو را قبل از دیگران در ایمیل و یا گوشیتان داشته باشید
گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.
خودرو بانک بهترین سایت خودرویی منتخب مردم در هشتمین و نهمین جشنواره وب ایران
تمامی حقوق مادی و معنوی برای خودرو بانک محفوظ می باشد
ورود
source
تولید محتوا

سئو سایت
اهمیت کت زنانه

چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp