همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
تویوتا لندکروزر و لکسوس LX همیشه وجوه اشتراک زیادی با یکدیگر داشته‌اند و آفرود LX470 که در ادامه خواهید دید این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

نشان لکسوس روی پیشانی شاسی بلندهای این خودروساز نباید به معنی عدم قابلیت‌های خارج از جاده‌ای باشد چراکه قدبلندهای این برند ژاپنی در طول نسل‌های گذشته همواره از نظر آفرود به خوبی شاسی بلندهای تویوتا عمل کرده‌اند. هنوز چند ساعتی از معرفی تویوتا لندکروزر پرادو (در بازار آمریکا فقط با نام لندکروزر عرضه خواهد شد) نمی‌گذرد که می‌خواهیم شما را با ویدئوی آفرود لکسوس LX470 بیست‌ساله سورپرایز کنیم!
این ویدئو توانایی‌های نمونه اولیه از نسل دوم لکسوس LX470 را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در ادامه خواهید دید راننده رفتار خوبی با خودرو ندارد و با خشونت تمام از روی موانع عبور می‌کند و نکته جالب آنکه لکسوس نیز مشکلی با این کار نداشته و تمامی ضربات را تحمل می کند. اگرچه در این کلیپ شاهد آفرودی نرم نیستیم و انواع صداهای برخورد با صخره‌ها و موانع به گوش می‌رسد اما LX470 بدون توجه به چنین مشکلاتی به راه خود ادامه می‌دهد.
البته بهبودهای رخ‌ داده در این خودرو به افزایش قابلیت‌های خارج جاده‌ای لکسوس کمک کرده‌اند. سپر عقب جدید، سپر جلوی آهنی ارتقا یافته، فلاپ های محافظ، لاستیک‌های یوکوهاما مخصوص مسیرهای خشن، وینچ جدید و… جزو موارد ذکر شده هستند. ژاپنی‌ها این شاسی‌بلند را در سال ۱۹۹۵ و بر پایه تویوتا لندکروزر نسل J80 معرفی کردند. نسل دوم LX نیز به عنوان مدل ۱۹۹۸ عرضه شد. در دل قدبلند لکسوس پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری با ۲۳۰ اسب بخار قدرت قرار داشت اما از سال ۲۰۰۳ به بعد قدرت آن به ۲۳۵ اسب بخار رسید. در سال ۲۰۰۶ و فیس لیفت انجام شده نیز سبب افزایش قدرت پیشرانه به ۲۷۵ اسب بخار شد.
تویوتا دیگر لندکروزر سنتی را در آمریکا عرضه نمی‌کند اما همان‌طور که گفتیم لندکروزر جدید که همان پرادو بازارهای دیگر است راهی این کشور خواهد شد. لندکروزر بازار آمریکا ارتباطی با لکسوس LX ندارد بلکه بر پایه لکسوس GX کوچک‌تر شکل گرفته است و از پلتفرم TNGA-F سود می‌برد. نزدیک‌ترین خودرو به لندکروزر اصلی که خریداران آمریکایی می‌توانند انتخاب کنند لکسوس LX جدید است. GX جدید نیز با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۴ لیتری توئین توربو که ۳۴۹ اسب بخار قدرت دارد عرضه می‌شود اما هنوز مشخص نیست که لندکروزر پرادو جدید نیز با همین پیشرانه در دسترس خواهد بود یا خیر. به عنوان سخن پایانی باید گفت لندکروزر جدید بازار آمریکا ارزان‌تر از لندکروزر اصلی قبلی خواهد بود و به جنگ خودروهایی همچون فورد برانکو و جیپ رانگلر خواهد رفت.
[email protected]
بهتر بود تیتر می زدین رانندگی یه احمق با لکسوس، ماشینو داغون کرد، طبیعتو نابود کرد که خیر سرش مسیر رد کنه !!!
Mtn
آخه مرد حسابی با پراید بره آفرود آفرود همینه دیگه رو پنبه رانندگی نمیکنن بعد کجای طبیعتو خراب کرد؟ 😂#آگاه باشیم بعد حرف بزنیم
datsun
چون ژاپنیه این حرفو میزنه رانگلر بود ببین چطور به به چهچه میکرد
[email protected]
شما مشخصه اطلاعاتت از آفرود صفره دوست من نمی خواد به کسی موعظه بدی، برو یه بار با آگاهی ببین کلیپو این قهرمان زندگیت دیفرانسیل رو سنگ می کشه که ماشینو رد کنه، با وزن ماشین مسیر رد نمی کنن باید با گشتاور بازی کرد که جایی زور ماشین نرسید مسیرو عوض کنی. اینا همش هزینس، خرابیه تو کلیپ می بینی کف و خون قاطی می کنی صاحبش تو تعمیرگاه کل زیر بندی رو میاره پایین.
این مدل آفرودهای خرکی برای آدمای مبتدی هست.
NAVID۰۰۹۸
کجا ماشینو نابود کرد !!!
کاری را با لکسوس کرد که برایش ساخته و تعریف شده نه اینکه شما دیدی که دارید برای ایران هست که این دست خودروها را به جهت اقتصاد و خودنمایی یا تو پارکینگ‌ها میبینیم یا پشت ویترین نمایشگاه‌ها یا دور دورهای شبانه برای خودنمایی و دَروداف‌بازی !
لطفاً به دقیقه‌ی ۱۶:۱۶ ویدئو توجه کنید 😳 !
💤
رقبای این ماشین در زمان خودش الان اسقاط شدن ولی لکسوس همچنان در آفرود خشن میتازه
رضا
واو توانایی تویوتا در ساخت ماشین با دوام غیرقابل انکاره
NAVID۰۰۹۸
وای وای وای
چه مقالاتی ، جووووووونم❤👋🏻
مرسی عشقم پدال که حالمون رو چند روزه جا آوردی 👌🙏🏻
سلاطین به خط ، اوسسسس
شکیبا
توی ایران لکسوز suvمث شتر مرغ میمونه میگن تخم کن میگه من شترم میگن بار ببر میگه من مرغم با اون همه امکانات لوکس و رفاهی کسی جرآت نداره باهاش بره آفرود
توی جاده و اتوبان هم با پولی کمتر میشه یه ماشین لوکس آلمانی خرید که با شتاب بیشتر و مصرف سوخت کمتر مقرون به صرفه تر و زیباتره ، در نبود رقبای امریکایی بهترین گزینه اس برای کسایی که عظمت و ابهت و قدرت و زیبایی رو یکجا میخان البته تو ایران نه تو خارج که خرید ماشین براشون از خرید یخچال تو ایران راحت تره
PRPR
دقیقا خیلی ها نهایت افرویدی که رفتن رد شدن از روی جدول بوده
محمد مهدی
البته در نظر داشته باشیم که در دوام کسی به پای آمریکا و ژاپن نمی رسه
سوشیانت
آلمان در حال حاضر اس یو وی سه ردیفه نداره پس کسی که دنبال suv سه ردیفه هست یا باید بره سراغ ژاپن یا آمریکا
Anti Tesla
کلاً هر جایی که تویوتا حضور داره خودرو های سگ جون خودنمایی می‌کنند.
saeed
ما هیچ ما نگاه
Hamilton1970
این اتاق اسطوره‌ست…
هم لندکروز اتاق ۱۰۰ هم لکسوس LX470
زنده باد
فرامرز
این ماشین توی ایران فک کنم چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار قیمت داره و طبیعتا کسی که اینهمه پول واسه یک ماشین پرداخت میکنه هیچوقت دلش نمیاد اینجوری با ماشین رانندگی کنه
البته نمیدونم این مدل ماشین هست یا نه ولی بودن و نبودنش فرقی نداره چون همه با قیمت ماشین توی ایران آشنایی داریم
اما همین ماشین اونجا در بهترین حالت فکر نکنم بیشتر از ۲۰ یا ۳۰ هزار دلار قیمتش باشه
ضمن اینکه توی بیشتر کشورهای پیشرفته حقوق کارگر ساده بدون هیچ تخصصی هر ساعت بین ۱۲ تا ۱۸ دلاره و حالا فکر کنید کسی که تخصص داره چقدر حقوق میگیره
اونا زندگی میکنن ما هم زنده ایم و نگاه میکنیم
BMW
الحق که لقب سامورایی برازندشه😁
RIO
بنازم به لکسوس و تویوتا💪💪
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







زومیتزومجی کجارو
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.
افتخار می‌کنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp