همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
شرایط فروش اقساطی جک J4 کرمان موتور برای مرداد ماه اعلام شد.
قیمت محصولات کرمان موتور که قرار بود توسط شورای رقابت تعیین گردد، به صورت رسمی اعلام شد و به این ترتیب مشتریان تقریباً می توانند تکلیف خود را در قبال خودرویی که پیش خرید کرده بودند، روشن بدانند. در این بین شرکت کرمان موتور برای خودروی جک J4 شرایط اقساط اعلام کرده است.
در این شرایط فروش، قیمت نقدی این محصول ۷۶۵.۸۹۰.۰۰۰ تومان است و برای شرابط فروش اقساطی مبلغ پیش پرداخت جک J4 چهارصد میلیون تومان اعلام شده و مابقی مبلغ طی اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه به صورت هر سه ماه یک چک دریافت می شود. مبلغ اقساط ۱۸ ماهه هر سه ماه ۷۳ میلیون ۵۲۸ هزار تومان، اقساط ۲۴ ماهه هر سه ماه ۵۹ میلیون ۵۲۱ هزار تومان و اقساط ۳۰ ماهه هر سه ماه ۵۱ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان تعیین شده است.
هفتصد میلیون تومان پول ماشین است سی ماه هشتصد میلیون تومان سود میگیرند جالب اینجاست که چهارصد میلیون تومان را پیش پرداخت میگیرند وبرای سیصد میلیون تومان باقیمانده اقساطی می کنند را هشتصد میلیون تومان سود میگیرند چرا رهبر ومسعولان حمایت میکنند جای تعجبه
سلام
چه جوری حساب کردید که بابت سیصد میلیون تومان باقیمانده ۸۰۰ میلیون سود می گیرند ۳۰ ماهه که بخری می شه ۵۲۰ نومن و ۲۲۰ تومن سود ۸۰۰ چیه داستانش
سلام – به این روش میگن بهر از راس یعنی سود بدهی رو در سال اول محاسبه میکنن و اقساط میکنن بعد برای سال دوم از مبلغ کل باقیمونده بدهی دوباره سود محاسبه میکنن و به همین ترتیب برای سال های بعدی – سپس میانگین کل اقساط رو به عنوان قسط ماهیانه به شما اعلام میکنن – به این صورت نیست که شما سود و کل بدهی رو همون اول محاسبه کنی و تقسیم بر ۳۶ قرارش بدی .
دوست عزیز چجوری حساب میکنی ؟؟
کار با ماشین حساب رو شما بلد نیستی یا ریاضیو
گفته هر سه ماه یکبار
برای ۳۰ ماهه میشه ۱۰ تا ۵۱ میلیون حدودا ۵۱۰ میلیون برای ۳۷۶ میلیونی که فک کنم بدون احتساب مالیاتم هست
با این تورم موقعی که چکش رو بدید قیمت ماشین احتمالا یه صفر بهش اضافه شده
سلام. دیدید شورای رقابت چقدر هوامونو داره. نود میلیون برد بالا. بعد ماها دلمون خوش بود یکی اومده بداد ما ضعیف ها برسه. شورای رقابت. کرمان موتور هر دو دستشون تو ی کاسست که پول من و تو رو از چنگمون دربیارن. این هم که شرایط کرمان موتور کلاهبرداری همینه دیگه. بابا بخدا پیاده باشیم بهتره تا پول بدیم به این خونخوار ها
مرداد یا علی# نخرید من که همین الان انصراف دادم .ارزانی کرمان و شورای حیله گر.
سلام بنده ۱سوال دارم!کسانی که مثل من کارمند هستند کل پسندازشان ۵۰میلیون و اجاره نشین هستند و ماهی نهایت ۱۸میلیون حقوق میگیرن چطور میتونیم ماشین بخریم؟لطفا اسم این نوع فروش اقساطی نگذارید وقتی ۴۰۰میلیون باید پیش بدی کجاش اقساطی؟من کارمند اگر ۴۰۰میلیون داشتم و توانایی پرداخت هر ۳ماه پنجاه میلیون داشتم مگه دیوانه ماشین چینی سوار بشم خودرو داخلی نقدی از بازار میخریدم.خواهشمند شرکت فروشنده خودرو شما که ۱۰۰برابر سود میکشید یا پول پیش کم کنید و یا با این همه سود از دم قسط بدهید به خدا ضرر نمیکنید.
نخرید آقا. نخرید….گور پدرشون..
تحریم کنید این خودرو سازها ی چینی رو من خودم انصراف دادم با این قیمت ها نمیشه خرید
با سلام
مقصر خودمونیم والله
((((((((( نخرید نخرید نخرید)))))))))))
خوروسازهاوشورای رقابت،روده مردم راوجب کرده اند،نخریدنی درکارنیست،اتفاقاتومملکت ماهرچقداجناس گرانترباشه،حرص وجوش براخریدنش زیادتره….
واقعا مردم رامسخره کردنند اول ثبت نام شورای رقابت واخر کار قیمت ازاد — ۱۰۰میلیون تومان حدود ۱/۵ماه وکالتی بی فایده – مقصر وزیر است که حریف خودروسازان نمی شود
واقعا مردم رامسخره کردنند اول ثبت نام شورای رقابت واخر کار قیمت ازاد — ۱۰۰میلیون تومان حدود ۱/۵ماه وکالتی بی فایده – مقصر وزیر است که حریف خودروسازان نمی شود
هرکه میخره لیاقتش همون هست اشغال با قیمت چهار برابر….
سلام تقریبا ۳۵ درصد سود خالص میگیرن
تو کشورهای اطراف با یک سوم این مبلغ ماشین های درجه یک سوار میشی اونم اقساط صفر درصد
مملکت نزول خورا
اسب بخار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و بررسی ویدیویی خودروها آغاز کرد. این رسانه در همان سال پایگاه خبری خودرو را در فضای وب تاسیس کرد و با انتشار اخبار مختلف صنعت خودرو، شاخه های فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت خودرو در ایران است و به صورت روزانه به اخبار و حواشی آن می پردازد.
source
تولید محتوا
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source
همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.