همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
به گفتهٔ استفان وینکلمن، نسخهٔ هیبریدی اوروس اواخر سال آینده بهطور کامل جایگزین مدلهای کنونی شده و تولید اوروس بنزینی خالص پایان خواهد یافت.
مدتها است میدانیم که نسخهٔ هیبریدی لامبورگینی اوروس در دست توسعه است اما مدیرعامل برند ایتالیایی «استفان وینکلمن» در خبری عجیب گفته است که نسخهٔ هیبریدی تا اواخر سال ۲۰۲۴ جایگزین مدلهای کنونی اوروس خواهد شد. این در حالی است که تاکنون تصور میکردیم اوروس هیبریدی در کنار نسخههای بنزینی خالص ارائه خواهد شد. برای یادآوری، نسخههای کنونی شاسیبلند محبوب سنت آگاتا یعنی پرفورمانته و اوروس S در اواسط سال ۲۰۲۲ معرفی شدند و حالا به گفتهٔ وینکلمن، کمی بیشتر از یک سال دیگر تولید آنها خاتمه خواهد یافت تا اوروس هیبریدی به تنها انتخاب خریداران تبدیل شود.
به گفتهٔ وینکلمن، اوروس هیبریدی پنج سال تولید خواهد شد و سپس نسل دوم شاسیبلند لامبورگینی به شکل تمام الکتریکی به بازار خواهد آمد. اوروس الکتریکی یک سال پس از اولین محصول تمام برقی لامبورگینی به بازار خواهد آمد که هنوز نامش مشخص نیست ولی میدانیم یک گرند تورر خواهد بود. اوروس هیبریدی هم دومین محصول هیبریدی لامبورگینی پس از روئلتو خواهد بود درحالیکه سال آینده جانشین هیبریدی هوراکان هم به این جمع اضافه خواهد شد. وینکلمن میگوید ساخت پیشرانههای بنزینی حجیم طبق آخرین استانداردهای یورو ۶ فوقالعاده پرهزینه است و زمانی که یورو ۷ در اواسط سال ۲۰۲۵ اجرایی شود این هزینهها سنگینتر خواهد شد.
بااینحال، خوشبختانه اوروس هیبریدی همچنان از پیشرانهٔ V8 استفاده خواهد کرد و نیروی کمکی الکتریکی آن را قویتر میکند. انتظار میرود این خودرو به قوای محرکهٔ پورشه کاین توربو S هیبریدی جدید مجهز شود که حدود ۸۰۰ اسب بخار قدرت دارد. همچنین در جانشین هوراکان هم پیشرانهٔ V10 تنفس طبیعی با یک نمونهٔ کوچکتر جایگزین خواهد شد. به گفتهٔ وینکلمن، این خودرو نام جدیدی خواهد داشت و به قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی اوروس مجهز میشود. این یعنی باید انتظار دیدن یک V8 توئین توربو، یک موتور الکتریکی و گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچهٔ روئلتو را داشته باشیم.
رئیس لامبورگینی معتقد است پیشرانههای درونسوز خصوصاً در اتحادیهٔ اروپا آیندهٔ روشنی ندارند. او پیشبینی میکند که هرچند طبق قانون، فروش خودروهای درونسوز از سال ۲۰۳۵ ممنوع خواهد شد اما حتی پیش از آن تاریخ هم مالیات خودروهای درونسوز آنقدر بالا خواهد رفت که خریداران به خودروهای الکتریکی روی خواهند آورد. به گفتهٔ وینکلمن، سوختهای مصنوعی میتوانند تنها راه زنده نگه داشتن پیشرانههای درونسوز باشند. این یعنی وینکلمن بهطور غیرمستقیم میگوید آیندهٔ خودروسازی الکتریکی خواهد بود. بدین منظور، در سال ۲۰۲۸ اولین محصول تمام الکتریکی لامبورگینی در قالب یک گرند تورر ۲+۲ معرفی خواهد شد. به گفتهٔ وینکلمن، این خودرو نسبت به یک GT معمولی فاصلهٔ بیشتری از زمین خواهد داشت و از باطریهای کارایی بالایی استفاده خواهد کرد که هیچ خودروساز دیگری ندارد.
JDM سابق
پایان ماشین بازی برای قشری که حتی یک ماشین خوب رو هم لمس نکردهاند نزدیک است
R/T
🥹🥹حیف
زیزیگولو
داشتم یه جا یه خبری رو میخوندم که نوشته بود آقای روآن سباستین اتکینسون ((هنر پیشه نقش مستربین)) مخالف جدی خودروهای برقی هستش
meysam9742
جون مادرتون فقط گند نزنین تو قیافش. فقط میخواین هیبریش کنین دیگه، چه اصراریه آخه؟ بقیه برند ها هم دارن موقع هیبری/الکتریکی کردن ماشینا گند میزنن به قیافه هاشون.
A.H MOTORS
😔😔😔
[email protected]
فولکس رو هر لامبویی که می فروشه حداقل ۱۰۰ هزار دلار سود میگیره !!!! ۱۰۰ هزار دلار !!! حتی فراری هم همچین سودی نمی گیره. در حالیکه همه قطعاتش از پلتفرم و موتور و… فولکس استفاده میشه بدون هزینه توسعه آنچنانی چون اصلا ماشین جدیدی ساخته نشده و صرفا یه فیبر کربن و تزئینات گرون میزاره. با اینحال پشیزی خرج لامبو نمیشه و صرفا تکنولوژی های استفاده شده و عقب افتاده پورشه به لامبو منتقل میشه !!!
همون موتور ۴ لیتری TFSI که چند سالی میشه هیبرید هم شده میاد رو اوراکان و بقیه محصولات لامبو !!! واقعا مایه تاسفه چقدر حقیر شده لامبورگینی.
reza
که تکنولوژی پورشه عقب افتادس؟؟؟ اصلا میدونی تکنولوژی یعنی چی؟
[email protected]
صرفا تکنولوژی های استفاده شده و عقب افتاده پورشه به لامبو منتقل میشه !!!
برات سخته فارسی خوندن !! باید کلمه کلمه معنی کرد ؟؟؟ منظور از تکنولوژی های قدیمی و استفاده شده پورشه هست. اینم نفهمیدی کاری ازم ساخته نیست.
LP670
از آدم متعصب بیشتر ازین توقع نداشته باش .
لامبورگینی تو سالای اخیر رکورد فروش رو ثبت کرده و تو مسیر خوبی پیش میره . خبرش هم تو پدال هست اتفاقا .
همین که دارن به یه گرندتورر فکر میکنن و ساختش قطعی شده خودش نشان از پیشرفت میده .
[email protected]
آویزونیه برند مورد علاقتو با این چیزا توجیح می کنی ؟؟ فولکس نباشه می تونه یه سه چرخه بسازه ؟؟ این جایگاه اسم لامبورگینیه ؟؟
R
الان با این حرفای من دراوردی بخندیم بهت یا از سواد کم جامعه ناله کنیم؟
[email protected]
نه وزنو بالا ببر حال کن و از آویزونی فولکس لذت ببر.
Ali t
تو اسمشو هر چی دلت می خواد بذار
نظرت به کتف چپ لامبو فولکس هم نیست چون اینا با این کار سود بیشتری به دست میارن که تو بش می گی آویزانی
Amard
باید دید چی میشه البته شاید سوخت های جدید تولید بشن که جای خودرو برقی بگیره چون خودرو برقی هم بی عیب ایراد نیست جایی خوندم یه مهندس فیزیک تونسته اختراعی انجام بده بدون مصرف سوخت انرژی تولید کن اما این پروژه به طرز مشکوکی جلوش گرفته شده تا شرکت های مافیایی انرژی مثل شرکت نفتی و انرژی مثل برق گاز بتونن به کسب کارشون ادامه بدن
Tesla
فقط اون فسیل فنایی که امید بسته بودن به لامبورگینی و پورشه برای تولید سوخت مصنوعی !! 🤣🤣🤣⚡️⚡️⚡️💪💪💪
R/T
سوخت مصنوعی فقط این دوتا نیستن بلکه بی ام و و تویوتا هم هستن
meysam9742
نه ماشین برقی هایی که هرروز خبر فراخوان و تموم شدن باطری و آتیش سوزی و اوراقی اعلام شدنشون میشه. 🙂
پیام رحمانی
نخرین اقا نخرین این برای هزارمین بار اگه تکنولوژیش ضعیفه قیافش زشته نخرین بزار بمون رو دستشون باد کنه حساب کار بیاد دستشون وقتی هجوم میبرین سامانه یکپارچه دوساله پیش خرید میکنین با قیمت نامعلوم اخرش میشه این که لامبورگینی هم واستون طاقچه بالا میاد
#لامبورگینی نخرین
#پارس Tu5 سلطان زیباروی جادها
Huracan Performante
دیگه سمفونی v10 تولید نخواهد شد😭
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
زومیت ♦ زومجی ♦ کجارو
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
افتخار میکنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source
همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.