همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
همان طور که دیروز گفته شد، احتمال می رفت امروز قیمت خودروها پس از یک جهش سنگین، کاهشی باشد و همین هم شد، از این رو، در بیش ترین افتی که امروز رخ داد، هایما S5 بیش از ۱۰۰ میلیون ارزان شد تا رشد ۱۴۰ میلیونی دیروزش کمی جبران شود.
همیشه پس از هر افزایش قیمت ناگهانیای که در بازار خودرو رخ می دهد باید منتظر یک افت قیمت هم باشیم، زیرا روزی که قیمت ها جهشی می شود، بسیار بیش از حد جو بازار را متشنج می کنند و همین قضیه موجب می شود صاحبان خودروها قیمت های پرت به مشتری اعلام کنند. اما روز بعد از هر جهش سنگین، بازار کمی تعدیل می شود و به همین دلیل، شاهد افت قیمت خودروهایی خواهیم بود که روز قبلش بیرویه گران شده بودند.
امروز هم یکی از همان روزهاست که اکثر خودروها رو به پایین هستند، چراکه چهارشنبه با یک شوک بزرگ رو به بالا مواجه شدند و حالا وقت تعدیل قیمت هاست. البته باید گفته شود با اتفاقی که امروز افتاده است، برای بسیاری از ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه، خودرویی تخصیص داده نشده و همین امر موجب نارضایتی آن ها شده و اعتماد آن ها به طرح وزارت صمت را به کلی از بین برده است. بنابراین با عدم تخصیص خودرو برای بسیاری از ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه، نمی توانیم روزهای روشنی برای بازار آزاد تصور کنیم، زیرا به احتمال زیاد دوباره موج تقاضا زیاد خواهد شد.
بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو
سورن پلاس فول و ۲۰۷ اتوماتیک سقف فلز امروز با افت ۲۰ میلیونی شان، بیش تر از همه ریزش داشتند و پس از آن ها، رانا پلاس پانوراما بود که ۱۵ میلیون ارزان تر شد. جدا از روند کاهشی بیش تر خودروها، ۲۰۶ تیپ ۲ اما حدود ۱۰ میلیون نسبت به دیروز گران تر هم شد. البته توجه داشته باشید که رشد دیروز خودروها بسیار بیش تر از میزان افت امروزشان بود.
در بین محصولات سایپا شاهینی که دیروز حدود ۱۰۰ میلیون گران شده بود، امروز فقط ۴۰ میلیون افت کرد و به ۶۰۰ میلیون تومان رسید. جدا از شاهین، کوییک S، کوییک معمولی و کوییک آر هم به ترتیب ۲۵، ۲۰ و ۱۵ میلیون کاهش قیمت دادند.
در بازار خودروهای مونتاژی همان طور که گفته شد هایما S5 با بیش از ۱۰۰ میلیون افت، بیش ترین کاهش را داشت و پس از آن سه خودروی لاماری، فونیکس FX پرمیوم و کی ام سی J7 بودند که هر کدام ۹۰ میلیون ارزان شدند. البته در این میان، دو محصول از بهمن موتور، دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرایم، به ترتیب، ۵۰ و ۴۰ میلیون افزایش قیمت دادند و دیگنیتی پرایم هم ثابت ماند.
اسب بخار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و بررسی ویدیویی خودروها آغاز کرد. این رسانه در همان سال پایگاه خبری خودرو را در فضای وب تاسیس کرد و با انتشار اخبار مختلف صنعت خودرو، شاخه های فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت خودرو در ایران است و به صورت روزانه به اخبار و حواشی آن می پردازد.
source
تولید محتوا
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source
همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.