همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
فراری لافراری درست زمانی به پایان خط تولید رسید که مک لارن تولید سنا را در سال ۲۰۱۸ شروع کرد. حالا این دو ابر خودروی دوستداشتنی راهی مسابقه درگ شدهاند تا تواناییهای یکدیگر را به رخ همدیگر بکشند.
ما با دو خودروی کمیاب و پرقدرت طرف هستیم که پرفورمنسی فوقالعاده دارند و میتوانند این تواناییها را در مسابقه درگ ۴۰۰ متر به نمایش بگذارند. نیروبخش مک لارن سنا پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با ۷۸۹ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور است. یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیروی پیشرانه را به چرخ های عقب که از نوع پیرلی تروفئو R هستند میرساند.
فراری لافراری ۲۰۱۵ به نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری مجهز بوده هرچند آنهم دستیاری برقی دارد و همین امر باعث میشود خروجی خودرو به رقم قابلتوجه ۹۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۰۰ نیوتون متر برسد. اگرچه قدرت زیاد لافراری مایه خرسندی است اما این امر به قیمت افزایش وزن تمام شده است. لافراری هم همانند سنا خودرویی دیفرانسیل عقب بوده و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه آن نیرو را به لاستیکهایی که ساخت میشلن هستند میرساند. این دو هیولا در سه مسابقه درگ ۴۰۰ متر شرکت کردهاند. در مسابقه اول هر دو خودرو استارتی تقریباً مشابه دارند هرچند سنا میتواند از لافراری پیشی بگیرد. البته اینکه ابر خودروی بریتانیاییها توانسته زودتر به خط پایان برسد یا خیر را میبایست در ویدئوی انتهای مطلب تماشا کنید. در مسابقه دوم فراری استارت بهتری دارد و همین امر باعث میشود از مک لارن جلو بیفتد. اینجا نیز نتیجه را لو نمیدهیم تا شما عزیزان بتوانید از مسابقه لذت ببرید.
نهایتاً به مسابقه سوم میرسیم که بازهم نزدیک به یکدیگر بوده و هر دو خودرو تقریباً همزمان استارت میزنند اما سنا از فراری پیش میافتد. شاید در میانه راه اتفاقاتی هیجانانگیز افتاده باشد که تماشای آن را حتماً توصیه میکنیم! مک لارن و فراری در حال توسعه نسل بعدی هایپرکارهای خود هستند به گونهای جانشین مک لارن P1 انتظار میرود تا سال ۲۰۲۶ معرفی شود درحالیکه رقیب پرقدرت فراری یک سال زودتر پدیدار خواهد شد. اگرچه هر دو خودرو هویتی متفاوت خواهند داشت اما انتظار میرود هایپرکارهای جدید مک لارن و فراری از قوای محرکه هیبریدی استفاده کنند زیرا هنوز تکنولوژی کاملاً برقی به آن حد از پیشرفت که پاسخگوی نیازهای این دو برند باشد نرسیده است.
Daruosh
لا فراری 👍
مکلارن سنا 👎
واقعا فراری یه چیز دیگست 😍
new reventon
الکی نیست چند سال پیش اپل میخاست مکلارن رو بخره
واقعا تو پرفورمنس رقیب نداره
Amir
راننده لافراری ۲۰۰ کیلو به وزن ماشن اضافه کرده بود
فقط انگلستان
مکلارن سنا برتر از لافراریه
.
ولی چیزی از ارزش لافراری کم نمیشه با این چیزا.
R
لافراری برتر از سناست ۴۰۰ متر لافراری ۹.۷ سنا ۱۰.۱
درگ تایمز دیمی کار میکنه
ممد ژانگولر
پسر لاغره با ۲۰ کیلو وزن انداختن تو مک لارن با سوخت هواپیما توش . فراری بنده خدا رانندش بالای ۲۰۰ کیلو بدون لباس و ساعت در نظر بگیری با بنزین معمولی
خوب معلومه نتیجه چی میشه .
پوریا چالش
رقیب سنا sfهست نه لاف وه رقیب اصلی لافراری باید اونتادور و سنتاریو باشه که قطعا اونا سریع ترن
Royal Driver
آخه اونتادور رقیب لافراری باشه؟!
Siyavash
چیزی که مشخصه لافراری تویه پیست حریف سنا نمیشه…ولی واقع بینانه نظر بدیم تویه درگ هم سنا حریف لافراری نمیشه..این درگ یه جوری بود ..اولن راننده مکلارن حداقل ۱۳۰ کیلو وزن داشت..دومن لافراری خیلی بد از زمین کنده میشد و درواقع لانچ جالبی نداشت..سومن تویه این کانال هر دفه هر مدل مکلارن آوردن همیشه پیروز درگ بودن و مهم نبود ماشین مقابل..چی بوده از ماشین فرمول ۱بگیر تا جنگنده f35همگی تویه این کانال به مکلارن میبازن و فقط فراری sf90تویه این کانال تونسته مکلارن رو بزنه اونم به هزار بدبختی ….نمیگم شتاب اولیه لافراری باید بزنه ولی چیزی که مشخصه باید از ۱۰۰ به بعد سنا رو بزنه چون هم شتاب صفر تا ۳۰۰ بهتری داره…نمیخوام بگم مکلارن بد هست یا من بدم میاد ازن اتفاقا یکی خیلی بهش علاقه دارم مخصوصا به ۶۷۵lt و ۷۶۵ltخیلی علاقه دارم..ولی باید این جا لافراری میزد…..لانج سنا که از ۹۱۸ قویتر نیست که توبه درگ ۹۱۸ و لافراری میتونی ببینی لافراری تویه لانچ چیزی از ۹۱۸ کم نداشت و پا به پاش میومد و تویه سرعت بالاتر هم میگرفتش…..
حسین
تموم شد ؟🤦♂️
اسپیدتیل که پرچم داره مکلارن
تو خط مستقیمه
توسط شیرون
بلعیده شد
حالا تو بیا خودتو بکش اینجا
مکلارن سنا غول بی شاخ و دمیه که هم پیست رو به آتیش میکشه
هم خودرو های دیگه رو تو سرعت و شتاب درو میکنه
درست برازنده آقای سنای مرحوم ⭐
Scuderia Ferrari
سلطان قلبها ، ملکه زیبایی ، شاهکار مهندسی با انجین V12 رو با هیچی عوض نمی کنم
درگستر فراری SF90 استراداله هست و فعلاً رقیبی براش نیومده
بروکس عیار واقعی مکلارن در درگ رو باید با SF90 استراداله بسنجه نه LaFerrari افسانه ای !!
حسین
میشه بحث هایپر کار سال ۲۰۱۶ رو بکشم وسط
جمع جمعه اخه 😁
بنظرم محدوده میانی شتاب گیری
در اختیار مکلارن هاست
اس اف نود چشمه کوچکی از
آینده فراریه …
این وسط ریماک و بوگاتی میخوان چیکار بکنن فقط اوسا کریم آگاهه
Ehsan
لافراری بدون رقیب 👑
مثل این طراحی و این ابهت نمیاد دیگه
BMW
خدایی وزن طرف رو هم حساب کنید ۱۵۰ و ۲۰۰ کیلو وقتشه حالا به اینا به کنار درگ اول که انجام شد شاخ در آوردم سنا کم آورد بعد انگار از دوباره شروع کردند ولی قیافه سنا خیلی هیجانی بود و اینکه انتخاب من فراری هست تا سنا
حسین
بحث وزن رو نیارید خواهشا اون اختلاف کوچیک کار به جایی نمیرسونه واقعا سطح رو نکشید پایین
چه وضعشه اخه
بچه شدید
Tesla
کاش بروکس : تسلا پلدش رو میآورد ، تا به این دو تا پیرمرد نشون بده دنیا دست کیه 🇺🇸🇺🇸💪💪⚡️⚡️
فقط انگلستان
بعدش هم برن تو پیست تا تسلا رو تبدیل به کتلت برقی کنن.
حسین
😂😂😂😂
بنده خدا مدل اس
Tesla
( زیرا هنوز تکنولوژی کاملا برقی به آن حد از پیشرفت که پاسخگو نیاز های این دو برند باشد نرسیده ) یعنی تا سال ۲۰۲۵ هم نمیرسه !!! پورشه که از نظر تکنولوژی یک سر و گردن از مکلارن و فراری بالاتر هست ، میخواد جانشین ۹۱۸ اسپایدر و به صورت تمام الکتریکی به بازار عرضه کنه ، وقتی جانشین ۹۱۸ اومد و هایپرکار های جدید فراری و مکلارن رو تحقیر کرد ، اون موقع مدیران این دو برند میفهمند که چه اشتباهی کردند !!
R/T
هایپرکار پورشه رو میبینیم
جانشین p1 هم میبینیم
فرشاد
به قول بعضیا به اینا میگن الکی گرون چه فایده شتابشون از دیمن کمتره😂
لافراری عجب صدایی داره
مهدی
کلا مکلارن ها پرفورمنس خوبی دارن اما خب راننده فراری احتمالا ۱۰۰ کیلویی وزش بیشتری داشت!!
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
زومیت ♦ زومجی ♦ کجارو
زومیت ♦ زومجی ♦ کجارو
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
افتخار میکنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source
همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.