همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
بنتلی کانتیننتال امسال ۲۰ ساله می‌شود و بنتلی نیز از نسخه سفارشی و تک ساخت GT S برای گرامی داشت یکی از مهم‌ترین محصولاتش رونمایی کرده است. این خودرو از ویژگی های خاص بخش مولینر سود می برد.


نسخه به‌روز بنتلی کانتیننتال هم‌اکنون در حال توسعه بوده اما انتظار نمی‌رود تا قبل از نیمه دوم سال ۲۰۲۳ معرفی شد. در همین اثنا بریتانیایی‌ها برای گرامی داشت ۲۰ سالگی این گرندتورر اقدام به معرفی نسخه سفارشی و تک ساخت با نام کانتیننتال GT S کرده‌اند. این خودرو که از برخی ریزه‌کاری‌های بخش سفارشی ساز مولینر سود می‌برد هم‌اکنون در نمایشگاه شانگهای حضور دارد.
خودروی موردبحث حتی در نگاه اول نیز کاملاً خاص به نظر می‌رسد. بدنه خودرو پذیرای رنگ خاکستری تیره مگنتیک شده و رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی کرومی با طراحی ۱۰ پره خودنمایی می‌کنند. پشت رینگ‌ها نیز کالیپرهای ترمز قرمز رنگ پنهان شده‌اند. طرح مشکی و قرمز مشابهی را می‌توان در کابین نیز یافت به گونه‌ای که چرم اعلا با تریم پیانو بلک همراه شده است.
در بخش داخلی بنتلی کانتیننتال GT S تک ساخت طرح لیزری حک شده برای گرامی داشت بیستمین سالگرد تولید کانتیننتال وجود دارد. احتمالاً متمایزترین ویژگی‌های خودرو نیز نوار قرمز نازکی باشد که تقریباً داشبورد را از بخش‌های دیگر جدا می‌کند. دیگر ویژگی بسیار جالب کابین نیز پلاک سمت راست است که اولین و سومین نسل کانتیننتال GT را به نمایش می‌گذارد.
برای یادآوری باید گفت اولین نسل این خودرو در سال ۲۰۰۳ و به عنوان اولین بنتلی مدرن معرفی شد. کانتیننتال نسل اول همچنین اولین محصول بنتلی با سیستم چهار چرخ محرک محسوب می‌شود و یکی دیگر از اولین‌های آن تجهیز به پیشرانه ۱۲ سیلندر است که باعث می‌شود به یکی از سریع‌ترین خودروهای چهارنفره دنیا در زمان خود بدل شود. در واقع نسل اول این خودرو می‌توانست در عرض ۴.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. این مدل تک ساخت تنها بخش کوچکی از برنامه‌های بنتلی برای گرامی داشت کانتیننتال در سال جاری میلادی است. برای مثال در هفته‌های پیش رو شاهد برگزاری مراسم خاصی در بریتانیا و ژنو برای نمایش نسل‌های اول و دوم کانتیننتال خواهیم بود. همچنین در فستیوال سرعت گوودوود نیز برند لوکس موردبحث برنامه‌های مفصلی برای گرامی داشت ۲۰ سالگی محصول شاخص خود خواهد داشت.
Arshia m3csl
به نظرم بنتلی باید ۲۰ تا ازش درست میکرد و به بازار عرضه میکرد به مشتری های خاصش با قیمت های بالا
فقط انگلستان
خودروسازی آلمان و آمریکا و ژاپن و کره و .‌‌.. چیزی با عنوان خودفریبی به مشتری ها و طرفداراشون القا میکنن خودفریبی شونم این هست که فکر میکنن بهترین خودروهای جهان رو دارن
مثلا طرفداران خودروهای آمریکایی از صدای جذاب خودروهای مورد علاقشون به عنوان بهترین صداها یاد میکنن و دارن با این کار خودشون رو فریب میدن ولی وقتی با ذهنی باز و از بالا به موضوع نگاه کنید میبینید اصلا هم صداشون جالب نیست مثلا صدای گرررررروووووو یا غرررررروووووو چه جذابیتی داره و با همین فرمون خودروهای دیگری با صدای ورررررووووووو یا فرررررووووو تولید میکنن و باز هم خودفریبی پشت خود فریبی
یا آلمان و ژاپن هر خودرویی تولید میکنن از کارخونه خارج نشده به عنوان تاکسی در تاکسیرانی کشورها و حومه استفاده میشه و طرفدارهاشون با لقب هایی مثل گودزیلا و تمساح و قورباغه و… که به این خودروها میدن خودشون رو گول میزنن
ولی از اون طرف هیچ نقصی به خودروسازی انگلیس وارد نیست و چیزی به عنوان خودفریبی در طرفدارن خودروسازی انگلیس وجود نداره
.
بازم با یه مثال غیرخودفریب و توربو دیگه برتری خودروسازی انگلیس رو اثبات کردم
.
ماشین آلمانی در خزشدن تبحر دارد
آمریکا هم بجز وانت افتخاری ندارد
Arshia m3csl
ببخشید ۹۱۱ واقعا تمساحه ندیدی تو درگ چه جوری با لامبورگینی و فراری و مکلارن و کوروت کل میندازه؟ ندیدی ۹۱۱ جی تی ۲ ار اس تو نوربرگرینگ چه رکورد هایی میزنه و چقدر سریعه و حتی از یک سری از هایپرکار ها سریعتر بوده تو پیست؟ امریکایی ها هم تو تاریخ کوروت رو دارن که ته اصالت و تکامل بوده درست مثل ۹۱۱ و وایپر رو دارن که لذت رانندگی پر هیجان و سوپراسپرتی رو میده و خیلی مکانیکیه یا ماستنگ رو دارن که ته زیبایی و ابهته و قدرتش واقعا خوبه و کادیلاک اسکالید رو دارن که کنار جی کلاس مرسدس بنز جزو گنگستری ترین suv هان و…
Siyavash
جناب استاد آیا نظری راجب خودرو هایه ایتالیا نداری..همینطور سوئد،یا کرواسی،پس که اینطور آلمان آمریکا ژاپن و کره خود فریبی هستن…
جناب استاد مشتاقانه منتظر نظریه هایه کارشناسی شد و موشکافانه شما در مورد کشور هایه مختلف راجب خودرو هستم.راستی راجب مک‌لارن f1انگلیسی و انجینش میشه یکم برام توضیع بدی..یا راجب استون مارتین..یا همون بنتلی….
Alan.r
خود فریبی یعنی اینکه ۲۷ میلیون دلار بدی واسه یه رولزرویس بوت تیلی که امکاناتش در حد S680 سیصد و پنجاه هزار دلاری نیست
در ضمن همون آلمانی که مردم رو فریب میده ۹۰ درصد انجین های شرکت های خودروسازی انگلیس رو تأمین می‌کنه
(یا آلمان و ژاپن هر خودرویی تولید میکنن از کارخونه خارج نشده به عنوان تاکسی در تاکسیرانی کشورها و حومه استفاده میشه)
میشه بفرمایید کدام یک از محصولات مرسدس یا بیمر یا آئودی یا پورشه بعنوان تاکسی استفاده می‌شن؟؟
انگلیس هر وقت توانست به نصف تکنولوژی مرسدس برسه بعد بیا حرف بزن
مهدی
مثل همیشه قوی با اصالت و باکلاس
Moro
جونم فرشته
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.
افتخار می‌کنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp