اینستاگرام با حدود یک میلیارد کاربر فعال در ماه، یکی از بهترین پلتفرم ها برای تعامل با مخاطب و شناساندن کسب و کار است. مخاطبان در اینستاگرام ده برابر دیگر پلتفرم ها با برند مورد علاقه خود تعامل می کنند. یکی از راه های موثر و جذاب برای دستیابی به بازار هدف و تعامل با آن ها، تبلیغات اسپانسری اینستاگرام است. ما در این مقاله توضیح می دهیم که پست های اسپانسری اینستاگرام چه ساختاری دارند و چگونه می توانید اسپانسر جذب کنید.
پست اسپانسری اینستاگرام نوعی از تبلیغات است که در آن یک فرد یا کسب و کار از اینستاگرام یا اینفلوئنسر های اینستاگرام می خواهد که برای آن ها تبلیغاتی انجام دهد و در ازای آن هزینه ای پرداخت می کند. دو نوع پست اسپانسری داریم:
از آنجایی که اینفلوئنسر مارکتینگ در سال های اخیر به یکی از حوزه های مهم دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است، ما در این مقاله قصد داریم بر اسپانسر مالی و تبلیغات اسپانسری اینستاگرام تمرکز کنیم.
اگر می خواهید برند های مختلف اسپانسر پست های اینستاگرام شما شوند، باید چند کار را انجام دهید:
بهترین راه برای جلب توجه برند ها، تثبیت جایگاه خود در اینستاگرام است. شما باید حوزه خود را انتخاب کنید و در آن حوزه تولید محتوا کنید. حوزه های مختلف مانند غذا، تناسب اندام، زیبایی، مد، سلامت جسم و روان، ورزش و تکنولوژی در اینستاگرام مخاطبین بیشتری دارند. شما باید برند شخصی خود را با رنگ پست ها، پیام خود و … تعریف کنید. توجه داشته باشید که منحصر به فرد بودن در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد.
برای شناخت مخاطبان، ابتدا سن، جنیست، موقعیت جغرافیایی، زمان آنلاین بودن و علایق فالوور های خود را بسنجید. اطلاعات جمع آوری شده باعث می شود که تبلیغات اسپانسری اینستاگرام شما مفید باشد و برند های بیشتری با شما کار کنند. شما به اسپانسر های خود توضیح می دهید که در صورت کار کردن با شما، تبلیغات آن ها به چه مخاطبانی نشان داده خواهد شد.
میزان تولید محتوا به اندازه کیفیت محتوا اهمیت دارد. یک بار پست گذاشتن در روز برای رشد اکانت شما مهم است. همچنین باید به بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام توجه کنید. الگوریتم های اینستاگرام به محتوای تازه علاقه دارند و شما نیز باید خود را در ذهن مخاطبان خود نگه دارید. با آزمون و خطا متوجه می شوید که در چه زمانی باید پست بگذارید.
شما می توانید تا ۳۰ هشتگ در پست خود استفاده کنید؛ اما بهتر است که هشتگ ها با محتوای شما مرتبط باشد. هر چقدر هشتگ شما خاص تر باشد، پست های شما بیشتر دیده می شوند. اگر می خواهید که به مخاطبان در یک مکان خاص دسترسی پیدا کنید، باید از جئوتگ استفاده کنید.
حال که شخصیت برند خود را تعریف کردید و محتوای باکیفیت منتشر کردید، آماده هستید که تبلیغات اسپانسری اینستاگرام را انجام دهید و با برند های مختلف کار کنید. در ابتدا، اگر تازه کار هستید، با کسب و کار های کوچک شروع کنید. همچنین همه برند های حوزه خود را که در اینستاگرام دیده اید، تگ کنید. محصولات آن ها را خریداری کنید و آن ها را در پست خود تگ کنید. این کار را برای وارد شدن به عرصه تبلیغات انجام دهید؛ حتی اگر هیچ پولی از برند مورد نظر دریافت نکنید.
بیو اینستاگرام یکی از مهم ترین قسمت هایی است که به برند ها نشان می دهد شما می خواهید تبلیغات اسپانسری اینستاگرام انجام دهید. آدرس وبسایت و ایمیل خود را به بیو اضافه کنید تا برند ها راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند.
شما نمی توانید بنشینید و منتظر گرفتن تبلیغات اسپانسری اینستاگرام باشید. بهتر است که تحقیق کنید و برند هایی را که تبلیغات انجام می دهند، پیدا کنید. سپس به آن ها ایمیل بزنید و به وضوح بگویید که چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چه دستاورد هایی در حوزه اینفلوئنسری داشته اید. بهتر است که در ابتدا به کسب و کار های کوچک ایمیل بزنید.
اگر به دنبال یک اینفلوئنسر اینستاگرام هستید که برای شما تبلیغ کند، باید مستقیما با اینفلوئنسر تماس بگیرید. برخی اینفلوئنسر ها درخواست می کنند که قبل از تبلیغات هزینه را واریز کنند. هنگامی که با اینفلوئنسر هماهنگی های لازم را انجام دادید، می توانید تنظیمات تبلیغات اینستاگرام را در حساب خود انجام دهید. میزان هزینه تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به تعداد فالوور ها و میزان تعامل با مخاطب بستگی دارد. برای مثال افرادی که ۲۵ تا ۵۰ هزار فالوور دارند، ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار درآمد دارند.
info@bizzone.ir آدرس ایمیل
02191004425
تیم تخصصی بیزون متشکل از افرادی است که دقیقا متناسب با اهداف شما دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به عهده می گیرد. مهم نیست کجای مسیر قرار دارید، همیشه راهی برای پیشرفت هست.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال مارکتینگ بیزون می باشد.