همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
یک پروتوتایپ سبزرنگ از لامبورگینی روئلتو هنگام خروجی از کارخانه در سنت آگاتا شکار دوربین جاسوسان شده است.

لامبورگینی چندی پیش از جانشین اونتادور رونمایی کرد و حالا این سوپرکار جدید ایتالیایی در دنیای واقعی دیده شده است. یک کانال یوتیوب بنام Varryx تصمیم گرفت مقابل کارخانهٔ لامبورگینی در سنت آگاتا کشیک بدهد تا بتواند روئلتو را شکار کند. طولی نکشید که یک پروتوتایپ از این خودرو ظاهر شد که همچنان پوشش‌های استتاری روی صندوق بار جلوی آن دیده می‌شود. این سوپرکار V12 پلاگین‌هیبریدی به رنگ سبز لیمویی بوده و در سکوت کامل حرکت می‌کند زیرا هنگام خروج از کارخانه از حالت الکتریکی استفاده می‌کرده و پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری آن خاموش است.

البته این سوپرکار ایتالیایی کاملاً ساکت نیست و می‌توانیم صداهای مصنوعی را بشنویم که در بسیاری از کشورها در خودروهای الکتریکی و هیبریدی برای هشدار به عابرین پیاده الزامی است. بااین‌حال، هستهٔ اصلی قوای محرکهٔ روئلتو همان پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی دوست‌داشتنی است زیرا پکیج باطری کوچک ۳.۸ کیلووات ساعتی صرفاً برای پیمودن ۱۰ کیلومتر به‌صورت تمام الکتریکی انرژی دارد. همچنین در حالت الکتریکی پرچم‌دار لامبورگینی تنها ۱۸۰ اسب بخار قدرت دارد که باید وزنی بیش از ۱.۸ تن (وزن خشک ۱۷۷۲ کیلوگرم) را حرکت دهد.

هرچند شاید در این ویدئو مشخص نباشد اما روئلتو به میزان قابل‌توجهی از اونتادور اولیه که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد کشیده‌تر است. در این خودرو طول کلی با ۱۶۷ میلی‌متر افزایش به ۴,۹۴۷ میلی‌متر رسیده درحالی‌که عرض ۲,۰۳۳ میلی‌متری آن کمی از سلف خود کمتر است. روئلتو اما آغاز داستان الکتریکی‌سازی محصولات لامبورگینی محسوب می‌شورد زیرا این شرکت سال آینده جانشین پلاگین‌هیبریدی اوراکان را معرفی خواهد کرد و شاسی‌بلند اوروس نیز نسخه‌ای پلاگین‌هیبریدی خواهد داشت. در سال ۲۰۲۸ هم مدل چهارمی به سبد محصولات لامبورگینی اضافه خواهد شد که اولین محصول تمام الکتریکی آن خواهد بود. گفته شده این خودرو یک گرند تورر ۲+۲ است.
Amir
واقعا ظاهرش در حد اونتادور نیست
محسن
به نظرم جنسیس باید یه ماشین برا رقابت با لامبورگینی بسازه
Reza Waffen SS
سلیقه ها متفاوته ولی به نظرم در برهه زمانی که همه کمپانی ها دارن خراب میکنن لامبور خوب ظاهر شد من که پسندیدم تقریبا چند تا مشخصه اصلی که مخصوص لامبورگینی هستش رو داراس فقط قسمت عقبش نشده که اونم مثل نسخه چنتناریو بهش عادت میکنیم
Amir
حرفت درسته ولی نسبت به اونتادور که نگاش میکنی مخصوصا از نمای عقب و جانبی حس اسباب بازی به ادم میده یکم طراحیش نا پخته هست
محمدهادی
دوازده سال پیش دقیقا همین حس رو یادمه نسبت به مورسیه لگو داشتم
ولی کم کم پذیرفتم باید با پرچمدار جدید ارتباط برقرار کنم
این بخاطر اینه که همیشه لامبورگینی واقعا ماشین مخوفی میسازه
کاری نداره که،هنوز هم حتی وقتی یه دیابلوی سه نسل پیش رو میبینی مو برتن آدم سیخ میشه
من هنوزم همینطوریم در مواجهه باهاش
این داستان همیشگی لامبورگینیه
من تو فراری فقططط انزو فراری رو دیدم که این ویژگی رو داشت
R
تو آسفالت ۹ اومده رنگ زردش فوق العاده زیباست
دوستدار خودروی برقی
اونتادور ۴۷ کروموزومی (بدون سوء نیت)
امین
جانشین نالایق
arshiaSVJ
هررررر جوری حساب میکنم ۱۸۰۰ کیلوگرم خیلیه
اگه قصد دارید بگید نسبت قدرت به وزنش ۱.۷ و اینا
نزدیک آرین رقیب این ماشین sf90 کلا ۱۴۰۰ کیلوگرم وزن داره با ۱۱۰۰ اسب بخار
همه اینا در حالیه که لامبورگینی چند وقت پیش گفته بود ماشین های بعدی ما بیشتر روی هندلینگ متمرکزن
یه ماشینه ۲ تنی فقط با یه معجزه می‌تونه هندلینگ شاهکاری داشته باشه
و منم معجزه ای تو این ماشین نمیبینم
Reza Waffen SS
داداش گلم نسبت قدرت به وزن اونتادور اولتیمائه ( ۲ ) هستش درحالی که تو نسخه روئلتو به ( ۱.۷ ) کاهش پیدا کرده
این یعنی هر اسب بخار اونتادور میتونه ۲ کیلوگرم از وزن خودرو رو جابجا کنه در حالی که هر اسب تو نسخه روئلتو میتونه ۱.۷ کیلو از وزن خودرو رو جابجا کنه
محمدهادی
آقا چقدم جلوی کار خونه عبور و مرور ماشین تازه ساخته ها زیاده
کجا میرن اینا هر روز با این تعداد تردد؟
فقط اون لحظه که سلطان پیداش میشه
چقد گگگنده ست👏👏👏🔥🔥🔥
b12b7
دوستم
فراری اس اف ۹۰ حدودا ۹۸۶ اسب داره و در ضمن وزنش هم طبق ویدیو درگ تایمز چیزی حدود ۳۹۰۰ پوند (۱۷۶۰ kg) هست!
لینک ویدیو درگ تایمز : https://www.youtube.com/watch?v=O9i7jBFOsbM
ناگفتمه نماند این وزنش توی ویدیو با مایعات هست ( منظور شما وزن خشک بوده احتمالا که اونم ۱۵۶۰ کیلو هست ) و هنوز هم از لامبو بسیار سبک تره اما بنظر میرسه که لامبو احتمالا توی اعداد قدرت داره دروغ میگه چون تایم صفر تا ۱۰۰ دقیقا مثل فراری هست و ۰ تا ۲۰۰ هم گفته زیر ۷ ثانیه که مثل فراری هست ! البته این احتمال هم هست که در مورد قدرت دروغ نگه و در مورد زمان های داده شده دروغ گفته باشه!
به هر حال هنوز برای قضاوت زوده باید وایسیم تست های دنیای واقعی بیرون بیاد ! به نظر ماشین قابلی میاد اما انتقاد اصلی به لامبو بر سر وزن وارده ! که عمده اون هم به خاطر موتور ۱۲ سیلندرش هست !
Reza Waffen SS
وزن SF90 استرادله ۱,۵۷۰ کیلوگرم هستش
محمدهادی
قطعا روئلتو با بیش از هزار اسب بخار غوغایی در رکوردهای قبلی خودش ایجاد خواهد کرد
آقا انصافا این ارتقای قدرت واقعا عالی بود برای نسل جدید لامبو
راستی شما معجزه ی هایپرکارهای همین ۱۰ سال پیش رو ببینید که بوگاتی ویرون با همین قدرت بیش از ۲تن وزن داشت!!
ولی یه سروگردن از تمام ابرخودروها تا چندین سال جلوتر بود
من شک ندارم این پرچمدار خیلی از رکوردها رو جابجا میکنه
قطعا
حالا نسخه های جوتا،S یا Svj یا GTR اون بماند…
Yasin
دوست داشتم طراحی پشتش مثل سیان باشه چون خیلی بیشتر حس یه لامبورگینی ۱۲ سیلندر اصیل رو میده
Shahab
تنها ایراد ظاهری اش به نظرم جای اگزوزش هست
اگه مثل هوراکان پرفورمانته می‌بود خیلی خفن میشد
شاهرخ
دوستمون ساعت ها دم لامبو شاید سنت آگاتا ایستاده بود کسی متعرضش نشد ‌. در حداکثر حالت مهندسی صورت خودش را با دست پوشاند . اینجا هم اگر سر کوچه کارگاه اصغر سپرساز یا محسن صافکار وایسی فیلم بگیری می آیند دوربین را می گیرند که آره مشتری پروندی ، باید خسارت دهی . اسرار حرفه ای را ربودی .
بهنام
برخی دوستان از طراحی روئلتو انتقاد میکنن در حالیکه در روز معرفی همه لب به تحسین گشوده بودند . بنده همان روز و الآن هم بر این عقیده هستم حداقل از منظر طراحی جانشین لایق آونتادور نیست . حتی نام مدل جدید هم در مقابل آونتادور احساس برانگیز بنظر نمیرسه . اینارو بعنوان یک دوستدار ایتالیا دارم میگم .
KAMI
حتی ظاهرم نداره این تراکتور ۲ تنی
پوریا چالش
باید بری اونجا دم درش بشینی شب تا صبح فقط از دیدن اون اوروس سفید لذت ببری خدایا این لامبورگینی چقد کار درسته نکته داشت کاپوت اون هوراکان سبزه باز بود 😄
Arshia m3csl
خداییش پورشه ۹۱۱ جی تی ۳ ار اس ظاهرش ۱۰ برابر قشنگتره لامبورگینی روئلتو ظاهرش بد نیست ولی ۹۱۱ جی تی ۳ ار اس نمیشه پورشه ۹۱۱ عجیب عالی و قویه لامبورگینی روئلتو طراحیش خوبه و تو نسخه sv جذاب میشه تو نسخه معمولی جذابیت اصلیش رو نشون نمیده باید دید لامبورگینی روئلتو sv کی میاد رقبای مستقیم نسخه sv لامبورگینی روئلتو میتونه فراری sf90 اسپسیال و پورشه ۹۱۱ جی تی ۲ ار اس باشن باید دید روئلتو sv چطور خواهد بود
Scuderia Ferrari
باید تست بشه بعد قضاوت کنیم
کوبیدن هر برند و ماشینی کار آسونیه
SF90 استراداله هم زمان معرفیش خیلی ازش انتقاد میکردن ولی الآن چی ؟؟ پرچمدار کلاس سوپر اسپرت ها
Ferrari
همه بلدن الکی ایراد بگیرن. سال ۲۰۱۷ وقتی ۸۱۲ معرفی شد عده زیادی میگفتن در حد f12 نیست خیلی زشت شده، میتونید سرچ کنید ببینید الان همون افراد عاشقش هستن.
این لامبو هم ماشین زیباییه. نمای جلو و بغل که خیلی خوبه، عقب هم شاید عالی نباشه اما خوبه. میتونستن اگزوز رو مثل مدل svj داخل سپر قرار بدن، بنظرم اینطوری بهتر میشد اما بازم خیلی خوبه.
به وزنش انتقاد دارم اما طراحیش خوبه، از اونتادور هم خیلی بهتره، اون دیگه خیلی قدیمی شده بود
کاوه
زیبایی سلیقه ایه ولی خدایش هییییییچ جوره قابل مقایسه با اونتادور نیست از نظر زیبایی.زیادی کشیده شده چراغ جلوش در مقایسه با اونتادور زشته و طراحی عقبش که واقعا فاجعه است.انصافا عکس نمای عقب اونتادور رو بذار کنار این.اگزوز هاش فاجعه است اصلا به ماشین نمیاد همینطور چراغ عقب و دیفوزر اش.انتظارم خییییییلی بالاتر بود از لامبو.به نظرم حتی مورسیه لاگو با اینکه مال ۲۰ سال پیشه بازم طراحیش خییییییلی قشنگتره.قبلا گفتم بازم میگم.من یانی رو خیلی دوست دارم.یانی تا سال ۲۰۱۲ تک تک کنسرت ها و اهنگهاش انگار از یه دنیای دیگه اومده بودن از بس فوق العاده بودن اما بعد از ۲۰۱۲ هرچقدر اهنگ ساخت قابل قیاس با کارای قبلش نبود انگار به حدی رسیده بود قبلا که حتی برای خودشم غیرممکن بود دوباره به اون حد نزدیک بشه!!!!!!لامبو هم اونتادور به حدی رسید که واقعا دیگه برای خودشونم غیرممکن بود یه چیزی بسازن در اون حد و اندازه!!!چه طراحی چه وزن چه قدرت چه برد برقی اصلا اصلا اصلا انقلابی نیست.قطعا میفروشه و مشکلی بابت فروشش براش پیش نمیاد چون لامبو فرقون هم بسازه مایه دارها میرن میخرن حتی اگه قیمتش ۱ میلیون دلار بود اما برای فن های جهان خودرو که اینهمه مدت منتظر یه شاهکار در حد اونتادور بودن کاملا ناامید کننده بود
Kamy
تو عکس آخر گلگیر عقب انگار یه صافکاری میخاد
🇮🇹🇩🇪REZA🇩🇪🇮🇹
من که خیلی خوشم اومد از جانشین آونتادور
واقعا جانشین لایقی هست برای آونتادور
شاید مثل آونتادور اون ابهت را نداشته باشه
ولی در حالت کلی واقعا طراحی و پرستیژ خیلی خوبی داره به نظرم باید بیاد تو دنیای واقعی از لحاظ فنی هم آزمایش بشه
در هر صورت من کاملا با این لامبورگینی حال کردم
Sobhan
عجب رخی عجب رنگی 🤣
amirboss
به اوضاع افتضاح دیزاین خودرو های مطرح دنیا لامبو هم اضافه شد! طرفدارها لامبورو با طراحی جسورانه و خشن میپسندن و انتظارات نسل به نسل از این برند بالاتر می‌ره. شایدم لامبو طرفداراشو بد عادت کرده
behnam1012
از نظر فنی جای حرفی باقی نمی مونه ، از نظر طراحی نمای جلو و قبل و داخلی عالیه
تنها ایرادی که میتونم بگیرم قسمت عقبه ، بیشتر دوست دارم طراحی سنتی تری داشته باشه مثلا اگزوز ها توی قسمت پایین دیفیوزر باشه
مهدی
منم از طرحش خوشم نمیاد ولی اینکه تو این فیلم و عکس ها زیبا جلوه نمی‌کنه بیشتر دلیلش رنگ سبز فسفری مات هست که جزییات رو کشته . مثلاً قسمتی از گلگیر عقب تو عکس آخر که دوستون گفتن صافکاری میخواد تو تصاویر خود شرکت خطوط و انحنای زیبایی داره
Tesla
این زبان طراحی جدید محصولات لامبو هست ( چراغ های Y شکل در جلو و عقب و همچنین جزئیات ریزی که باز هم نشان دهنده حرف Y هستن ) از نظر من زیبا و مدرن هست ( از نظر من روئلتو از رقیبش یعنی sf90 خیلی زیبا تر هست )
MjM
از نظر ظاهری شخصا از دیفیوزهای بزرگ که کل سپر و پشت ماشین رو میگیره خوشم نمیاد
اگزوزاش هم پایین بود خیلی بهتر میشد
واقعا آونتادور یه چیز دیگست
توی عکس دوم انگار چرخ عقل هم فرمان پذیری داره!
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.
افتخار می‌کنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp