همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
به گفتهٔ استفان وینکلمن، لیست انتظار برای روئلتو از دو سال فراتر رفته است. بسیاری از مشتریان، این سوپرکار V12 را پیش از رونمایی سفارش دادهاند.
«استفان وینکلمن» مدیرعامل لامبورگینی میگوید ظرفیت فروش مدل جدید روئلتو برای دو سال پر شده است:
ما در حال حاضر تقاضای زیادی داریم و اگر تمام سفارشهایی که امروز میبینیم را در نظر بگیریم در حال حاضر برای بیش از دو سال سفارش داریم
البته این موضوع تعجبی ندارد زیرا در نوامبر سال گذشته وینکلمن اعلام کرد که لیست انتظار لامبورگینی طولانی است که تا سال ۲۰۲۴ ادامه دارد. حالا به نظر میرسد با اضافه شدن محصولات جدید، این لیست طولانیتر شده است. جالب اینکه خیلیها حتی پیش از آنکه پذیرش سفارشات خرید روئلتو رسماً آغاز شود برای خرید این سوپراسپرت ابراز تمایل کرده بودند.
در رویدادی که اوایل مارس امسال برگزار شد وینکلمن گفت:
ما قرار است سیستم سفارش را در پایان مارس یا اوایل آوریل که رسماً خودرو را معرفی میکنیم باز کنیم. سپس طی ماه آینده تمام سفارشات ثبت میشود اما امروز بهوضوح لیست سفارشات از دو سال هم فراتر رفته است
هرچند تعدادی از ارزشمندترین مشتریان لامبورگینی برخی از جزئیات روئلتو را پیش از رونمایی میدانستند اما وینکلمن گفته است:
اکثر خریدارانی که سفارشهای خود را ثبت کردهاند خودرو را ندیده و حتی نمیدانستند چه شکلی است
بهتازگی پیکربندی آنلاین سفارش روئلتو منتشر شده ولی متأسفانه لامبورگینی هنوز قیمت سوپرکار V12 جدید خود را اعلام نکرده است. قیمت سلف روئلتو یعنی اونتادور اولتیمائه در نسخهٔ کوپه از ۴۹۸ هزار دلار و در نسخهٔ رودستر از نزدیک ۵۴۷ هزار دلار آغاز میشد و بنابراین، انتظار میرود قیمت پرچمدار جدید سنت آگاتا پیش از اضافه شدن رنگهای فانتزی و تودوزیهای سفارشی از حدود ۶۰۰ هزار دلار آغاز شود. البته خوشبختانه به نظر میرسد روئلتو ارزش چنین قیمت گزافی را داشته باشد.
شاهین
اونجا هم فساد وجود داره زود سایتشون بسته میشه!
عین ما هستن
ما هم اینجا خودرو پیش خرید میکنیم بدون اینکه بدونیم چه زمانی و چه زنگی و چه تیپی و حتی چه قیمتی!!!
امیدوارم اقلن لامبورگینی از کیفیت و مونتاژ کم نکنه و به قیمت روز تحویل خریداران بده
بلخره اروپا روزگار سختی داره میگذرونه به لطف ما
امین
و ساندیس را سر می کشد
ا ج
همش به کنایه گفتند ایشون نفهمیدید
روزبه
داداش نگرانت شدم من …
Radmehr (ایتالیایی فن متعصب)
ای بابا سازمان بسیج بهت لامبورگینی نداد مگه؟ 🙁
i.am.mohamad
تنها چیزی که به ذهن من میرسه در مورد این کامنت اینه که داره تعنه میزنه
یعنی جدی فکر می کنید داره جدی میگه😐
Tesla
جانشین شایسته ای برای آونتادور افسانه ای هست 👏👏
NAVID۰۰۹۸
اما فکر میکنم در بحث طراحی بعد از این همه سال میبایست کمی خفنتر میبود و به نظرم بهتره منتظر ورژنهای مختلف و شخصیسازی از این خودرو باشیم تا جذابیت بالایش مشخص بشه !
Tesla
صفر تا ۱۰۰ : ۲/۵ ثانیه ، صفر تا ۲۰۰ : کمتر از ۷ ثانیه ، حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت ، طراحی جذاب ، دیگه آدم از یه ماشین چی میخواد 😍😍
رافائل
پرواز
کمال پاشا
از یه ماشین قیمت معقول میخواد ادم
۶۰۰ هزار دلار برای ۹۹ درصد مردم جهان غیر قابل پرداخت هستش درآمد سالانه اکثر مردم کشور های پر درآمد دنیا به ۱۰۰ هزار دلار نمیرسه
در واقع داریم حسرت زندگی ۱ درصد مردم جهان رو با اب و تاپ و خوشحالی میخوریم
Sobhan
قیمت معقول چیه 🤣اینایی که الان این ماشین رو خریدن اگه یک میلیون دلار هم بود باز میخریدن ،قرار نیست هرکسی این ماشین هارو بخره ،اون یک درصدی ها کاری میکنن که اون ۹۹درصد آدما نمیتونن یا اگه میتونن هم انجامش نمیدن 🙌
امید
دوج زیر ۲ ثانیه بود اخیرا معرفی شد، قیمت هم زده بود ۸۰ هزار دلار
Tesla
دیمون ۱۷۰ روی آسفالت معمولی عمرا بتونه زیر ۳ ثانیه تایم بده ( حتی اگه e85 هم توش ریخته باشن ) ، اون ۱/۶۶ که اعلام کرده روی پیست درگ با شرایط خیلی ویژه ( مثل : راننده فوق حرفه ای ، شرایط آب و هوایی مناسب ، پکیج مخصوص درگ و …. ) ، مثل دیمون معمولی که میگفت روی پیست درگ ۲/۳ میزنه ولی دیوید بروکس ( صاحب کانال drag times ) هر چقدر تلاش کرد زیر ۳ نیومد حتی روی آسفالت چسبنده درگ و توی خیابان معمولی هم حدود ۴ تایم میزنه ، مطمئن باش این رولتو به راحتی دیمون ۱۷۰ رو قورت میده لامبو مشخصاتش رو محتاطانه اعلام کرده تو واقعیت با این تکنولوژی و قدرتی که داره قطعا زیر ۲/۵ ثانیه صفر تا صد میزنه
Tesla
استفان وینکلمن اطلاعاتی رو درباره اولین محصول الکتریکی تاریخ لامبورگینی که در سال ۲۰۲۸ به بازار عرضه میشه افشا کرده به عنوان مثال : قرار نیست یه سوپرکار باشه و یک گرند تور ۲+۲ هست ، از تکنولوژی باتری حالت جامد و شارژ فوق سریع استفاده خواهد کرد ، در بحث شتابگیری و پرفورمنس میتونه خیلی از سوپرکار های بنزینی ، هیبریدی و حتی الکتریکی رو شکست بده و …. منبع : motor one .com
MOHAMMAD.Z06
جالب ترین دیالوگی که شندیم این بود
مدل جدید گوشی یه کمپانی بیرون امده
ادم ها از شب برای خرید اون گوشی صف میبندن
فکر بکن میلیارد ها انسان برای صاحب شدن اون گوشی دیوانه میشن
سریال های مشترکی تماشا میکنن موزیک های مشترکی گوش میدن لباس های عین هم میپوشن
میدونی بدترین جاش کجاست این که احساسات مشابهی رو تجربه میکنن
برای چیز های عین هم احساساتی میشن و میخندن
این ادم ها با برده یا ربات ها چه فرقی دارن
خنده دار ترین قسمتش میدونی کجاست
فکر میکنن همه این ها رو با اراده خودشون انجام میدن
فقط مصرف میکنن مثل دیوانه ها همبرگر میخورن و مینوشن از سر صبح پا میشن میرن سر کار
همش وام میگیرن و نمیدونن دنیا همین الان ۱۸۰ تریلیون دلار بدهی داره
همه ادم ها با بدهی به دنیا میان
تو الان فکر میکنی این ها از خودشون اراده ای دارن ؟
سبحان
من موندم چرا بهت دیسلایک دادن خیلی عمیق بود
فقط انگلستان
چون خیلی راحت میشه نقدش کرد
ولی حوصله ندارم تایپ کنم خودتون فکر کنید به یه چیزایی میرسید.
سبحان
اگه نقدش راحت بود جوابی داشتی !
NAVID۰۰۹۸
کاربر محمد و کاربر سبحان .
با شما کاملاً موافقم و در یک کلمه میشه گفت ( رسانهها ) !
حاکم جهان رسانهها هستند که بهتره تحقیق کنید ببینید چه افرادی از چه تفکراتی پشت سهام واقعی اینها هستند و برای بقیه شو و پروپاگاندا راه میاندازند و میلیاردها انسانی که بردهی رسانهها و اهدافشان میشوند که برای کوچکترین تصمیم شخصیشان هم خودشان تصمیم نمیگیرند و رسانهها تصمیم میگیرند چطور حرف بزنند ، چطور عمل کنند ، چطور خرید کنند و در کل چطور زندگیشان را با عذاب به اِتمام برساند !
زندگیه امروز که اکثر انسانهای دنیا نیاز به پزشکِ روانشناس و آسیبشناس دارند تا کمتر عذاب بکشند و دستِ چپ و راست خودشان را بهتر بشناسند !
فرق آدمهای امروز با گذشته اینه که بیشتر حرف میزنند و کمتر مطالعه میکنند با انبوهی از خودآگاهی پوشالی و حق به جانب کشک !
مازیار
همشون بخاطر چرم بز ایتالیایی سفارش دادن
ای نادونا😄
یه بنده ی خدا
حالا چطوری پولمو بدم اینو بخرم
اسماعیل قصاب
شماره کارتمو میدم ، بزن برات می خرم ، با صاب کارخونه فامیلم .
JDM سابق
این ماشین از لحاظ فنی خداست
ولی حقیقتا ظاهرش و اینتریورش و در خور جانشین اونتادور نمیبینم
اونتادور ظرافت خاصی در طراحی داشت
Tesla
کاربر ( jdm سابق ) : طراحی آونتادور مربوط به ۱۲ سال پیش هست یعنی در حال حاضر دیگه یک سوپرکار مدرن نیست ولی زمانی که تو سال ۲۰۱۱ رونمایی شد یه طراحی خیلی رادیکال و عجیب و غریبی ( برای اون زمان داشت ) که دقیقا یادمه اون موقع خیلی ها میگفتن جانشین شایسته ای برای مورسیالاگو نیست ولی با گذر زمان و ارائه نسخه های مختلف کم کم همه عاشقش شدن به حدی دوست داشتنی شد که وقتی پارسال آخرین آونتادور از خط تولید خارج شد همه ناراحت شدن و خیلی ها بغض کردن ، باید به روئلتو هم فرصت داد مطمئنم این هم مثل آونتادور خودش رو توی دل همه ماشینباز ها جا میکنه
mahdi-es17
من یه ۶۰۰هزار دلاری رفتم بخرم زد تکمیل ظرفیت حیف شد
زیزیگولو
با توجه به عزت و محبوبیت خاص برند لامبورگینی تو دنیا این تکمیل ظرفیت فروش واسه ۲ سال اصلاً دور از انتظار نیستش
علی جردن
-کل فراری پورسانگوئه ها تا ۳ سال پیش فروش شدن
-کل لامبورگینی روئلتو ها تا دوسال فروخته شدن
مسخره بازی های ایتالیایی… وقتی خط تولیدت جوابگوی نیاز مشتریان نیست اول خط تولیدت رو درست کن بعد بساز و بفروش×
Tesla
دوست محترم : لامبورگینی و فراری رو نباید با برند های معمولی مثل بنز ، ب ام و یا حتی پورشه یکی دونست که هر ساله صد ها هزار خودرو میسازن ، اینا کمپانی های خاص هستن که برای همه گروه جامعه ماشین نمیسازن و هدفشون صرفا قشر ثروتمند ( مثل کارخانه دارها ، تجار ، خانواده های سلطنتی و … ) هست ، این دو شرکت به لطف سرمایه کلانی که دارن میتونن خیلی راحت خط تولید خودشون رو گسترش بدن ولی در این صورت پرستیژ و کلاسی که دارن لطمه وارد میشه برای اینه که همیشه تا یه لامبورگینی یا فراری از خیابون رد میشه ( تو همه کشور های دنیا ) ملت جمع میشن و باهاش سلفی میگیرن چون خیلی کمیاب هستن
علی جردن
چه پرستیژی.. اونجا مثل ایران نیست که ... یه سوپراسپورت صفر کیلومتر نیم میلیون دلاری می خری وقتی بخوای بفروشی بخاطر دست دوم بودم ماشینت مجبوری زیر ۱۰۰ هزار دلار بفروشی..
چقدر تو خارج قشر متوسط رو به پائین فراری و لامبورگینی های کارکرده دارن انگار تو ایران جونا بخوان ۲۰۶ کار کرده ارزون بخرن همونقدر فروان و در دسترس هستن ……
کمال پاشا
یه شرکت آلمانی تو سال های ۱۸۸۰ تو آفریقا داشت معدن کاری میکرد خیلی اتفاقی الماس کشف میکنن
بعد که شروع به تجارتش میکنن یه شرکت دیگه اروپایی تو آفریقا یه معدن بزرگ تر کشف میکنه از الماس
بعد این شرکت آلمانی با زور هر معدنی که پیدا میشه رو میخره برای اینکه بتونن تجارت کنترل بکنن
خودشون بعد ها اعتراف میکنن مقدار الماسی که میشه استخراج کرد به قدری هست که اگه بخواییم استراخ کنیم قیمت الماس به یک هزارم قیمت نزول پیدا میکنه
جالب ترین نکته این هستش الماس هیچ کاربرد صنعتی و علمی نداره و فقط جنبه تزئینی داره و عملا به هیچ دردی نمیخوره
الان تو میخوای لامبورگینی و فراری قیمت ماشین هاشون بیاد پایین ؟
علی جردن
الماس کلی کاربرد تو صنعت داره و مطمئنم کاربردهای بی نهایتی داره که هنوز کشف نشده مزیت های دیگه اش توی مثلا پزشکی..
رولز رویس کلاسیک دهه ۱۹۹۰ هم خیلی ارزونه پول پرایده تو انگلستان
کمال پاشا
هیچ کاربردی نداره میتونی تو اینترنت دنبال این قضیه بگردی
Sobhan
اینو به رولز رویس هم میگی ؟
ARIAN
فکر کردین ظرفیت تولید این ماشین توی دوسال چقدره؟ بعید میدونم به سه هزار دستگاه برسه. در مقابل اگر یک درصد مردم جهان رو ثروتمند بدونیم یعنی حدود هشتاد میلیون ثروتمند وجود داره دستکم. اگر یک هزارم این هشتاد میلیون یعنی هشتاد هزار نفر قصد خرید این رو داشته باشن پس منطقیه که به سرعت لیست دوسالش پر شده باشه و بقیه اون ده ها هزار نفر دستشون به این ماشین نمیرسه
❤ ب ت bugatti
مگه وینکلمن رئیس بوگاتی نبود؟
ولی خنده داره طرف نمیدونه چه ماشینی سفارش داده حتی قیافش
پس مسلما طرفدران لامبورگینی میدونن که بدون دیدن هم اصالت یک لامبورگینی معلوم هست
❤ ب ت bugatti
احتمالا ویلکنمن مدیر عامل هر دو هست
Sobhan
عجب پولی پارو میکنه این فولکس واگن با این لامبورگینیش 🤣معلومه ۱۰میلیارد دلار نمیفروشش اصلا هر قیمتی بدن بعید میدونم ازش بگذره
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
افتخار میکنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source
همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.