همه چیز از همه جا برای ماشین شما
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
آکورا اینتگرا تایپ S در اواسط فروردینماه با پیشرانهٔ ۲ لیتری سیویک تایپ R و ۳۲۰ اسب بخار قدرت رسماً رونمایی خواهد شود.
برند لوکس هوندا ماه آینده در چهل و هشتمین گرند پری سالانهٔ آکورا در کالیفرنیا رسماً از اینتگرا تایپ S رونمایی خواهد کرد و از تابستان آن را به بازار خواهد فرستاد. این خودرو به همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ سیویک تایپ R مجهز میشود که ۳۲۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال نیروی این موتور هم صرفاً یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی ارائه میشود. به گفتهٔ آکورا، این ماشین بهترین نسبت قدرت به وزن را در کلاس خود خواهد داشت.
اینتگرا تایپ S قدرت بسیار بیشتری نسبت به نسخهٔ معمولی کنونی دارد که از یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو با ۲۰۰ اسب بخار قدرت استفاده میکند. همچنین قدرت این خودرو از سیویک تایپ R هم ۵ اسب بخار بیشتر است. این در حالی است که اینتگرا تایپ S علاوه بر موتور، قطعات دیگری مثل سیستم تعلیق جلو و عقب خود را هم از سیویک قرض گرفته است. بااینحال، برخلاف تایپ R، ارتقاءهای ظاهری تایپ S آکورا ظریفتر است. در نمونههای استتار شدهٔ این ماشین میتوان اسپویلر بزرگتری در عقب، سپر جلوی متفاوت و دیفیوزر برجستهتر عقب را دید درحالیکه در داخل هم باید شاهد ویژگیهای خاص تایپ S باشیم.
فعلاً از قیمت اینتگرا تایپ S خبر نداریم اما قیمت نسخهٔ معمولی این ماشین در مجهزترین نسخه به بیش از ۴۶ هزار دلار میرسد درحالیکه قیمت سیویک تایپ R از ۴۴ هزار دلار شروع میشود؛ بنابراین، انتظار میرود قیمت سدان اسپرت آکورا از حدود ۴۵ هزار دلار آغاز شود. اینتگرا تایپ S سومین مدل پرفورمنس در سبد محصولات آکورا خواهد بود که به MDX تایپ S و TLX تایپ S اضافه میشود. در ۱۶ آوریل برابر با ۲۷ فروردین رسماً اینتگرا تایپ S رونمایی خواهد شد.
F22RAPTOR
این ماشین فقط یه سیستم چهار چرخ محرک کم داره
sina
تایپ S های آکورا awd هستن
F22RAPTOR
خدا کنه
رامتین
فکر نکنم سینا جان. موتور و متعلقات از سیویک تایپ R گرفته شده. من حس میکنم گیربکس دستی و دیفرانسیل جلو باشه. این بشدت یک نکته منفی هست، البته از نظر من. باید مثل گلف، گزینه های مختلفی ارائه کنه.
sina
پایه دیفرانسیل جلو هست این ماشین ولی تو تیپ اس awd هست
این موتور سیویک روی آکورا RDX هم هست که خروجی ۲۷۳ اسب هست. تو نسخه معمولی FWD هست ولی نسخه بالاترش که حتی اس هم نیست Super Handling All-Wheel Drive™ (SH-AWD®) هست.
علی
طراحی اش واقعا زیباست . اگه به جای چهار توربو از شش سیلندر خطی استفاده میکرد که معرکه میشد
Enayat
توی این سگمنت کلاس C , نمی توانند موتور ۶ سیلندر روی بدنه این خودروها سوارکنند…
فقط میدونم بی ام و، توی خودروهای اتاق E46 و E90 از سری سه اون زمان که جزء کلاس c سدان های کامپکت (البته الان سری سه به علت بزرگ شدن ابعاد، جزء سگمنت D محسوب می شود) توانسته بود موتور شش سیلندر به شرط نصب گیربکس در زیر داشبورد اتاق، سوارکنه… که در نوع خودش جالب بود
R/T
به به عالیه
Hamilton1970
چقدر طراحی آکورا به دل میشینه…
به امید روزی که صدای جذاب اگزوزشون بپیچه تو جاده ها و تونل های ایران…
Moein
چقدر یه ماشین میتونه خوشگل و تو دل برو باشه🥰
sina
به نظر میاد یه رقیب جدی برای آلمانی ها باشه…
و البت اگه تایپ S برای RDX هم معرفی بشه هر چهار تا مدل آکورا نسخه پایه و S دارند..
امیر _ اهوازی
واقعا آکورا حیفه ایران نیست
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
افتخار میکنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source
همه چیز از همه جا برای ماشین شما
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.