یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
بی‌ام‌و R18 در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و حالا یک نسخه جالب از این موتورسیکلت با نام R18B و ظاهری متفاوت و سیستم تعلیق بادی نظرها را به خود جلب کرده است.


موتورسیکلتی که مشاهده می‌کنید توسط فرِد کادلین ارتقا یافته و آنچه در نگاه اول نظرات را به خود جلب می‌کند سیستم تعلیق بادی و رنگ بدنه خاص آن است. کادلین کار خود را با تمرکز روی مدل تورینگ R18B شروع می‌کند و با کمک‌های پسرش محصولی سفارشی با نام R18B هوی دیوتی را می‌سازد. تقریباً تمامی قطعات بصری این موتورسیکلت ارتقا یافته‌اند.
پدر و پسر همچنین قطعاتی همچون شیشه جلوی برگرفته از کاتالوگ قطعات بی‌ام‌و موتوراد، کیف‌های کناری ساخته شده از فایبرگلاس و گلگیر عقب جدید را برای موتورسیکلت خود در نظر گرفته‌اند. گلگیر یاد شده تقریباً کل چرخ عقب را می‌پوشاند و نمای متمایزی به موتورسیکلت بی‌ام‌و می‌دهد. باک سوخت نیز به‌صورت سفارشی تولید شده و طول بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد. پشت چرخ جلو نیز یک اسپلیتر دیده می‌شود.
مارسل سینول که در زمینه تاتو فعالیت می‌کند کار رنگ‌آمیزی بدنه بی‌ام‌و R18B هوی دیوتی را انجام داده است. الگوهای رنگارنگ موتورسیکلت کاملاً متفاوت از کار درآمده‌اند و نوارهای روی بدنه نیز با دست رنگ‌آمیزی شده‌اند؛ اما جدای از طراحی متفاوت، این موتورسیکلت تغییرات قابل‌توجه دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم تعلیق بادی اشاره کرد. کمپرسور مربوط به سیستم تعلیق نیز پشت کیف کناری سمت چپ پنهان می‌شود. با استفاده از کمپرسور می‌توان ارتفاع موتورسیکلت را با فشار یک دکمه تغییر داد.
کادلین تغییراتی در قوای محرکه بی‌ام‌و R18B اعمال نکرده است و بنابراین یک پیشرانه تخت ۱.۸ لیتری هوا خنک با نام بیگ باکسر وجود دارد که ۹۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. سیستم اگزوز سفارشی نیز صدای پرطنینی را تولید خواهد کرد. سازنده این موتورسیکلت می‌گوید:
برخی قطعات پیشرانه از جنس فولاد ضدزنگ هستند و این موارد را نمی‌توانید در موتورسیکلت‌های دیگر ببینید. کلیت موتورسیکلت و به ویژه پیشرانه آن بسیار تمیز کار شده‌اند. تمامی سیم‌های برق از نظرها پنهان هستند و بنابراین ما مجبور نبودیم چیزی را در پیشرانه تغییر دهیم
F22RAPTOR
عشق و علاقه ، افریننده ی بهترین هنرهاست
Dna
من یکی که این کلاس موتورسیکلت رو درک نمیکنم به انگار بیشتر خواستن موتورسیکلت رو یک خودرو تبدیل کنن تو شهر بنظر نمیاد کاربردی باشه
دوستان اهل فن یه توضیحی بدین لطفا
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
این مدل که نمونه تزئین شده است و حالت کلکسیونی داره مثل اثر هنری
ولی کلا موتورسیکلت های کلاس تورینگ، تولیدات سنگین وزن هارلی دیودیسن یا برندهای ژاپنی و همین R18 مناسب تردد طولانی مدت و سفر بین شهری یا موتورسواری چندساعته هستند
Dna
🙏🙏🙏
آقای اشتری لطفا یک مطلب در مورد هزینه نگهداری موتورسیکلت کار کنید ممنون میشم
عاشق پدال
به اینا فکر کنم میگن کروزر. یعنی برا مسافتهای طولانیه تا اینکه تو شهر لایی بکشین.
بعدم مثل ایران نیست که موتورسیکلت از پیاده رو بتونه بره. اونجا موتورسیکلت کاملا باید داخل لاین باشه. میتونه لایی بکشه ولی غیرقانونیه. باید مثل ماشین داخل لاین باشه.
Reza Waffen SS
وای پسر چه شاخیه 😱
Hamilton1970
چه رنگی…
R/T
اووووووووووف
عجب گنگیه
Armyin
چرا ما نفرین شده ها نتونیم سوار اینطور موتورسیکلت ها بشیم
زیزیگولو
با توجه به فرم صندلیش و بالاتر بودن فرمونش آدم حس مکنه نشستن پشت این موتور و هدایت کردنش سخته
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.
افتخار می‌کنیم که همراه ما هستید.
logo-samandehi
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp