یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
دسامبر 23, 2022
ون نامیک دیلی یکی از محصولات شرکت نامیکران است که این شرکت آن را با خود به نمایشگاه حمل و نقل تهران آورده بود.
نامیکران یکی از شرکت های فعال در ساخت خودروهای کار و تجاری است و از زیرمجموعه های آورین صنعت است که سابقه زیادی در تولید اتوبوس و خودروهای مسافربری دارد. این شرکت با مجموعه کاملی از محصولات به نمایشگاه حمل و نقل تهران آمده بود و محصولات کامیون هشت چرخ نامیک، ون نامیک و آمبولانس را در این نمایشگاه معرفی کرد. در این میان، ون نامیک دیلی یکی از جذاب ترین محصولات این شرکت است که هم ظاهر متفاوتی نسبت به سایر رقبا دارد و هم مشخصات فنی جذابی را ارائه می دهد.
ون نامیک دیلی به پیشرانه ای با کد F1C ساخت فیات ایتالیا با استاندارد یورو ۵ مجهز است. این موتور ۳ لیتر توربو دیزل و چهار سیلندر خطی است که توان تولید نهایت قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر را دارد و مجهز به مخزن ۲۰ لیتری ادبلو می شود. قدرت در نسخه پایه از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دستی (۶ دنده جلو و ۱ دنده عقب) به چرخ های عقب می رساند و در نسخه فول جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF را داریم که امکان تعویض دنده دستی را هم دارد. با این مشخصات، این ون به عنوان تنها اتوماتیک این رده می تواند به بازار بیاید و می توان انتخاب بسیار جذابی باشد.
در ون نامیک دیلی سیستم تعلیق مستقل پنوماتیک به علاوه دو عدد کمک فنر هیدرولیک است و در عقب سیستم فنر تخت به همراه دو کمک فنر هیدرولیک را داریم. البته در نسخه فول و اتوماتیک، سیستم تعلیق بادی به محور عقب اضافه می شود.
این ون در نسخه مسافری با کلاس استاندارد و VIP به بازار می آید و به دلیل ابعاد بزرگی که دارد فضا در هر دو نسخه بسیار خوب ارزیابی می شود. ون نامیک دیلی ۶,۰۰۰ میلی متر طول، ۲,۲۰۰ میلی متر عرض و ۱,۹۰۰ میلی متر ارتفاع داد و فاصله دو محور در این ون به ۳,۵۲۰ میلی متر می رسد. در نسخه اتوماتیک و فول این ون امکانات جذابی نظیر ترمز هوشمند اضطراری، سیستم کنترل پایداری و کشش، سنسور و دوربین عقب، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار خطی، صندلی پنوماتیک راننده، کولر و بخاری سقفی با ظرفیت ۱۴ کیلووات، سیستم تهویه جداگانه برای راننده، پله کمکی برقی کناری، سنسور پایش فشار باد تایر (TPMS)، آینه های برقی مجهز به گرمکن، ترمز پارک برقی و… دیده می شود که با این امکانات، ون نامیک دیلی به پرآپشن ترین ون بازار در این رده بدل می شود.
در تصاویر کامیون هشت چرخ نامیک، ون نامیک و آمبولانس را هم می بینید که به زودی به بازار می آیند. باید دید با ورود این رده از محصولات که اروپایی هستند بازار چه واکنشی خواهد داشت و چه قیمتی برای محصولات نامیک در نظر گرفته می شود. البته اساس اروپایی این محصولات و کیفیت بالای قطعات باعث می شود قیمتی بالا را برای این محصولات داشته باشیم.
ون نامیک دیلی به پیشرانهای با کد F1C ساخت فیات ایتالیا با استاندارد یورو ۵ مجهز است. این موتور ۳ لیتر توربو دیزل و چهار سیلندر خطی است که توان تولید نهایت قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر را دارد و مجهز به مخزن ۲۰ لیتری ادبلو می شود. قدرت در نسخه پایه از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دستی (۶ دنده جلو و ۱ دنده عقب) به چرخ های عقب می رساند و در نسخه فول جعبه دنده ۸ سرعته ZF را داریم که امکان تعویض دنده دستی را هم دارد.
در نسخه اتوماتیک و فول این ون امکانات جذابی نظیر ترمز هوشمند اضطراری، سیستم کنترل پایداری و کشش، سنسور و دوربین عقب، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار خطی، صندلی پنوماتیک راننده، کولر و بخاری سقفی با ظرفیت ۱۴ کیلووات، سیستم تهویه جداگانه برای راننده، پله کمکی برقی جانبی، سنسور پایش فشار باد تایر (TPMS)، آینه های برقی مجهز به گرمکن، ترمز پارک برقی و… دیده می شود.
نامیک؟
ایویکو؟
عکس اول
تابلو
دیگه ایوکو که برند مشهوری هست نیازی به rebranding نبود که.
چرا با اسم خود ایویکو نداده بازار آخه
اگر بصورت کامل واردت میشد،حتما با برند ایویکو بود که بدلیل اسم و رسم ش هزینه ی تبلیغات ش هم بسیار پایین میومد اما نکته ش اینه که یکی از دلایل بریج شدن برند خودروها در ایران،تحریم های آمریکاست که ورود خودروی منفصله و قطعات خودرو را شامل میشه و این محصول هم چون مونتاژی است از این قاعده خارج نیست…
اسب بخار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و بررسی ویدیویی خودروها آغاز کرد. این رسانه در همان سال پایگاه خبری خودرو را در فضای وب تاسیس کرد و با انتشار اخبار مختلف صنعت خودرو، شاخه های فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت خودرو در ایران است و به صورت روزانه به اخبار و حواشی آن می پردازد.
source
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.