یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
گروه رنو فرانسه به دنبال تولید سبد محصولات برقی در آینده است و به همین منظور با سازنده مشهور هواپیماها یعنی ایرباس همکاری می‌کند.


گروه خودروسازی رنو و ایرباس به توافق توسعه و تحقیق جدیدی رسیدند که هدف از آن افزایش همکاری‌های مشترک به ‌منظور تسریع تحقق اهداف برقی سازی سبد محصولات و همچنین تولید باتری‌های جدید با شعاع حرکتی بیشتر است. این همکاری به ایرباس نیز کمک خواهد کرد تا تکنولوژی‌های مرتبط با هواپیماهای هیبریدی و برقی آتی خود را بهبود بخشد. به عنوان بخشی از این همکاری، تیم‌های مهندسی رنو و ایرباس با یکدیگر تبادل‌نظر خواهند کرد تا تکنولوژی‌های مربوط به ذخیره انرژی را پیش ببرند. این بخش از تکنولوژی‌ها یکی از مهم‌ترین موانع توسعه خودروهای برقی با شعاع حرکتی بالا بوده است. توافق همکاری دو شرکت موردبحث به‌طور قابل‌توجهی شامل تکنولوژی‌های مرتبط با بهینه‌سازی مدیریت انرژی و کاهش وزن باتری‌هاست.
گروه خودروسازی رنو و ایرباس به دنبال یافتن بهترین راه‌ها به منظور عبور از باتری‌های کنونی و توسعه باتری‌های حالت‌جامد هستند. همان‌طور که می‌دانید باتری‌های حالت‌جامد می‌توانند دو برابر باتری‌های کنونی تراکم انرژی داشته باشند و این به معنی زمان شارژ کمتر و شعاع حرکتی بیشتر خواهد بود. علاوه بر موارد یاد شده، دو شرکت موردبحث روی باتری‌های آتی با طول عمر بالاتر نیز تحقیق خواهند کرد تا آماده صنعتی سازی این نوع باتری‌های جدید شده و درعین‌حال کاهش آلایندگی کربنی را رقم بزنند. یکی از مدیران ارشد رنو دراین‌باره گفته است:
برای اولین بار دو شرکت پیشرو در دو صنعت متفاوت به دنبال همکاری مشترک روی زمینه‌های مهندسی هستند تا آینده هواپیماهای هیبریدی و برقی را شکل دهند. هوانوردی از نظر ایمنی و مصرف انرژی جزو خاص‌ترین زمینه‌ها به منظور بهبود تکنولوژی‌های کنونی است و همین موضوع درباره صنعت خودرو نیز صدق می‌کند. ما در گروه رنو تجربه‌ای ۱۰ ساله در زمینه تولید خودروهای برقی داریم و بازخوردهای خوبی از عملکرد سیستم‌های مدیریت باتری به دست آورده‌ایم. تیم‌های مهندسی ما به دنبال نوآوری‌های جدید و کاهش آلایندگی کربنی هستند و می‌خواهند تکنولوژی‌هایی را توسعه دهند که در صنعت هوانوردی مهم و حیاتی خواهند بود.
مدیر فنی ارشد ایرباس نیز خاطرنشان ساخته است:
این همکاری بین صنعت خودروسازی و هوانوردی به ما کمک خواهد کرد نسل بعدی باتری‌ها را به عنوان بخشی از نقشه راه برقی سازی ایرباس توسعه دهیم. رسیدن به آلایندگی کربن صفر تا سال ۲۰۵۰ چالش منحصربه‌فردی است که نیازمند همکاری در بخش‌های گوناگون خواهد بود و امروز این را شروع کرده‌ایم. اشتراک تجارب با رنو به ایرباس اجازه خواهد داد تا توسعه تکنولوژی‌های موردنیاز برای هوانوردی بدون آلایندگی را تسریع بخشد.
phonix
تحرک های جدید شرکت های فرانسوی نشون میده که دولت این کشور داره خودشو برای گرفتن المان اولین اقتصاد اتحادیه اماده میکنه
بخصوص با تکیه بر صنعت خودرو از حرکات گروه استالینتا در احیا خودرو سازی های دیگش تا عدم حضور در بازار های ریسک دار و کم بازده براشون
و الان هم ایجاد هماهنگی بین قدرت های علمی و اقتصادی کشور
به نظرم فرانسه اگر میخواد اینکارو انجام بده باید اصلاحاتی رو هم در پروسه ساخت ادوات نظامیش بده تا قیمت اونها رقابطی دربیاد و بتونه در اون بخش هم اقتصادشو قوی تر کنه چون از نظر کیفیتی وقعا قوی هستن ادوات نظامیشون
رضا
قیمت ادوات نظامی فرانسوی و حتی سوئدی به دلیل کمبود مشتری خارجی هست ( نسب به آمریکا )
شما قیمت رافال یا گریپن رو با لایتنینگ مقایسه کنید
صد در صد لایتنینگ با ارزش تره
کم و محدود بودن تولید قیمت تمام شده رو افزایش میده
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp