یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
پورشه ۹۱۱ یک خودروی اسپرت فوقالعاده است اما با اندکی تغییرات میتوان آن را به نسخه سافاری هم تبدیل کرد. برخی بهبودها باعث خواهند شد این محصول نمادین به ستارهی آفرود بدل شود! پورشه و تیونرهای افترمارکتی چندین سال است که با این روش اقدام به ارتقای ۹۱۱ میکنند. چندین خودرو که تولید شرکت کالمار اتوموتیو هستند این تواناییها را با برگزاری یک سفر منحصربهفرد ۱۱ هزار کیلومتری در آمریکای جنوبی نشان دادهاند.
این سفر ۳۹ روزه از لیما پرو شروع شده و در اوشوایا آرژانتین که جنوبیترین نقطه قاره آمریکای جنوبی بوده به پایان رسیده است. در طول این سفر چندین دستگاه پورشه کاین نیز به تیم ۹۱۱ سافاری پیوستهاند تا بتوانند از شگفتیهای طبیعی و محیط خشن و سخت این قاره لذت ببرند. رانندگان و اعضای تیم این خودروها از مکانهایی همچون ماچو پیچو، دریاچه تیتیکاکا، صحرای آتاکاما و دشتهای نمکی اویونی بازدید کردهاند. آنها همچنین در بخشهایی از بزرگراه پانامریکانا رانندگی کردهاند. این سفر بخشی از رالی فراتر از ماجراجویی کالمار است که توسط تیمهایی شخصی تدارک دیده میشود. شرکت موردبحث همچنین خودروهای ۹۱۱ سافاری را برای مشتریان میسازد.
کالمار اتوموتیو چندین محصول سفارشی پورشه از جمله کاین ارتقا یافته را تولید میکند. خودروهای کالمار RS و RS-R جزو محصولات الهام گرفته از رالی هستند که RS-R نسخه پرچمدار آنهاست. کار تولید مدل RS-R با دستکاری پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۹ لیتری هوا خنک که قدرت ۳۴۵ اسب بخار دارد شروع میشود اما جا برای تولید قدرت بیشتر نیز وجود دارد. خودروی RS-R با پیشرانه ۴.۱ لیتری نیز در دسترس است که قدرت فراتر از ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید خواهد کرد. این شرکت سیستم چهار چرخ محرک یا دیفرانسیل عقب را ارائه میکند. دو پورشه ۹۱۱ سافاری آفرود موردبحث تغییرات دیگری نیز دارند که شامل حفاظت زیر بدنه، رول کیج، سیستم تعلیق با جذبکننده شوک جدید، رینگهای منحصربهفرد و… خواهند بود. کاین نیز به دو صورت کالمار CS و CS-R تولید میشود. به این موارد باید طیف وسیع شخصیسازی خودروها را نیز اضافه کرد.
matin
خیلی کارشون باحاله
Arshia m3csl
پورشه ۹۱۱ عالیه واقعا خیلی ماشین خوبیه و توی جاده های خاکی هم خیلی خوب عمل میکنه کلاسیک هاش این ۹۱۱ عالیه نسخه داکار ۹۱۱ هم که جدیدا معرفی شده میتونه تو جاده های خاکی خوب عمل کنه ۹۱۱ واقعا ماشین خاصیه هم توی مسیر های خارج جاده خوبه و هم تو درگ و پیست خوبه برای استفاده های مختلف ۹۱۱ ساخته پورشه که این خیلی عالیه
Just toyota
یکی از علت هایی که عاشق ۹۱۱ هستم اینه که هم یه سوپرکار هست و هم یه خودرو مناسب فعالیت های روزمره و سفر از طرفی هم قیمتش واقعا مناسب هست الان پورشه ۹۱۱ بیس با صفر تا صد ۳/۷ ثانیه قیمتی حدود ۱۱۰ هزار دلار داره که از نظر من برای یه خودرو لاکچری پرفورمنس خیلی خوبه ، همانطور که گفتم تو همه نسخه خودرو کاربردی هم هست به نسبت بقیه سوپرکار ها ، اگه یادتون باشه top gear با حضور کریس هریس و مت دیمن با یه ۹۱۱ توربو s کابریولت و لامبورگینی هوراکان اسپایدر به آمریکا رفتن و خداییش پورشه تو همه بخش ها به جز طراحی لامبو رو شکست داده و یکی از نکاتی که هریس مدام بهش اشاره میکرد کاربردی بودن و فضای بار بیشتر ۹۱۱ نسبت به هوراکان بود و همکارش سر این قضیه مدام باهاش شوخی میکرد که ماشین تو چون کاربردی نمیتونه یه سوپرکار باشه
برقیه جارو برقی
شاهکار یعنی پورشه
Asa
وقتی پورشه رو آفرود میکنی ارتفاعش تازه میشه اندازه ۴۰۵ و پارس های ایران . به ارتفاعش از زمین نگاه کنین، حتی هنوزم ارتفاعش از ۴۰۵ های توی ایران کمتره .
ما خودمون سافاری سوار میشدیم خبر نداشتیم الکی نیست سایپا و ایران خودرو ماشیناشونو گرون فرو میکنن به مردم .
Poria
بهبه
امیرحسین
پورشه ۹۱۱ عشقه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.