یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
در لینک سازی آشنایی با انواع ابزار ها و سعی در استفاده از آن ها، کار شما را بسیار راحت تر می کند. همانطور که می دانید تا کنون هزاران ابزار لینک سازی به بازار آمده است. اینکه بدانید کدام یک از آن ها نسبت به سایرین موثر تر و مفید تر هستند، به شما کمک می کند تا این کار بسیار آسان تر انجام گیرد و دیگر لازم نباشد بسیاری از کار ها را به صورت دستی انجام دهید. ما در این مقاله به ذکر نمونه هایی از ابزار های لینک سازی و توضیح درباره هر کدام از آن ها پرداخته ایم. پس از خواندن این مقاله ابزار لینک سازی مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
لینک سازی ای موفق است که فرآیندی را ایجاد کند که امتحان خود را به خوبی پس داده است و می تواند به این هدف برسد که یک وب مستر یا روزنامه نگار متقاعد شود و هرچه بیشتر به صفحه و محتوای شما لینک بدهد. درست است که برای ایجاد بک لینک به ابزار خاصی نیاز نیست؛ اما بک لینک ها باعث می شوند که تلاش های شما در این زمینه بیشتر و بهتر نتیجه بدهند.
حال به بررسی ۴ مورد از ابزار های لینک سازی می پردازیم که هر سئو کاری باید از آن ها مطلع باشد و از آن ها استفاده کند:
یکی از بهترین و کارآمد ترین ابزار های لینک سازی گوگل است؛ زیرا گوگل یک فهرست مفید از اپراتور های جستجو را نیز در خود دارد. ممکن است این سوال به ذهنتان آمده باشد که اپراتور جستجو به چه معناست؟ اپراتور های جستجو به شما این امکان را می دهند که آنچه را که به دنبالش هستید خیلی سریع تر و آسان تر پیدا کنید. همچنین عبارتی که در قسمت نتیجه ظاهر می شود دقیقا همان چیزی باشد که جستجو کرده اید. Google Search ابزاری قوی است که به شما کمک می کند که از این فرصت های مناسب استفاده کنید: پست های مهمان، روزنامه نگاران، پیوند جمع بندی ها، صفحات منابع و … .
ممکن است این حالت برایتان پیش آمده باشد که در جستجوی آدرس ایمیلی باشید که برای شما یک فرصت بالقوه ای ایجاد کرده است. مطمئن هم هستید که نظر آن مشتری بالقوه نسبت به محتوای شما مثبت است؛ اما برای پیدا کردن آدرس ایمیل آن هرچه که در گوگل یا در سایت خود مشتری سرچ می کنید، موفق نمی شوید. یکی از بهترین ابزار های لینک سازی که در این حالت برای شما بسیار مفید خواهد بود، ابزار شکارچی (Hunter) است.
این ابزار اگر همراه با اپراتور های جستجوی گوگل همراه شود، بسیار قدرتمند تر عمل خواهد کرد. در گذشته آن دسته از سئو کاران از این ابزار استفاده می کردند که می خواستند نظرات وبلاگ را در مقیاسی خاص خودکار کنند. این ابزار به شما کمک می کند تا بتوانید در زمانی اندک نتایجی را که در SERP ها نمایش داده می شوند، گردآوری کنید. با استفاده از Scrapebox دیگر نیازی نیست که زمان زیادی صرف کنید و فهرستی از URL ها را به صورت دستی فراهم کنید. به جای آن، این ابزار برای شما نتایج را scrape می کند و می فرستد. شما هم می توانید از این زمان صرفه جویی شده برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده کنید و رضایت آن ها را برای پیوند دادن به محتوایتان جلب کنید.
احتمالا نام Google Alerts به عنوان یکی از ابزار های لینک سازی در ذهن شما ثبت نشده باشد. اما این پلتفرم رایگان در اصل یک ابزار قدرتمند است که هر کسی که در حوزه لینک سازی فعالیت می کند باید از آن مطلع باشد و ترجیحا از آن استفاده کند. این ابزار در موارد زیر به شما کمک می کند:
همانطور که می دانید، تا کنون تعداد زیادی از ابزار های لینک سازی به بازار عرضه شده اند. دانستن اینکه از میان این تعداد، کدام یک برای کار شما مناسب تر است اهمیت زیادی دارد. همچنین ممکن است ابزار های دیگری هم باشند که با نام ابزار لینک سازی در بازار اینترنتی شناخته نشده اند؛ اما در اصل برای این کار از جهات دیگر مفید هستند که آشنا بودن با آن ها خالی از فایده نیست. ما در این مقاله در ابتدا ذکر کردیم که ابزار های لینک سازی پر کاربرد باید چه ویژگی هایی داشته باشند و سپس به بررسی نمونه هایی از آن ها پرداختیم.
info@bizzone.ir آدرس ایمیل
02191004425
تیم تخصصی بیزون متشکل از افرادی است که دقیقا متناسب با اهداف شما دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به عهده می گیرد. مهم نیست کجای مسیر قرار دارید، همیشه راهی برای پیشرفت هست.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال مارکتینگ بیزون می باشد.
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.