یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
فولکس‌واگن می‌گوید به رکورد فروش پانصد هزار دستگاه از خودروهای الکتریکی خانواده ID در سراسر جهان دست یافته است. این خودروساز با افتخار اعلام کرد با وجود مشکلات زنجیره تولید و تأمین و همچنین چالش‌های ناشی از همه‌گیری کرونا توانسته چنین عملکردی را بر جای بگذارد. ایملدا لابه مدیر فروش فولکس‌واگن می‌گوید:
تولید و تحویل نیم میلیون دستگاه خودرو از خانواده ID تائید می‌کند محصولات فولکس‌واگن از استقبال خوبی بین مصرف‌کنندگان در سراسر جهان روبرو شده‌اند. ما در مسیر درستی قرار داریم و داستان موفقیت ما نیز ادامه دارد. تمرکز ما روی موضوعات کلیدی تغییر نخواهد کرد و می‌خواهیم فولکس‌واگن را به جذاب‌ترین برند برای حمل‌ونقل پایدار تبدیل کنیم.
نکته مهم اینکه پیش‌فروش محصولات فولکس‌واگن کاملاً پر شده و این خودروساز آلمانی می‌گوید هم‌اکنون در حال کار برای تکمیل ۱۳۵ هزار دستگاه خودروی خانواده ID دیگر است. البته همان‌طور که گفته شد مشکلات ناشی از زنجیره تأمین باعث شده‌اند فرایند تولید این خودروساز با فراز و نشیب‌هایی همراه باشد. پلتفرم MEB این شرکت جدای از الکتریکی بودن با برخی تکنولوژی‌های مدرن نیز همراه شده است. برای مثال می‌توانیم به‌روزرسانی از راه دور را نام ببریم که باعث می‌شود خودروها به‌صورت مداوم بهبود یابند. مدیر فولکس‌واگن خاطرنشان می‌سازد:
تجربه ما در ماه‌های اخیر بسیار مثبت بوده است. مزیت به‌روزرسانی از راه دور این است که ما می‌توانیم بازخورد مصرف‌کننده را به‌صورت مستقیم دریافت کنیم و آن‌ها را در عملکردهای جدید بکار بگیریم. برای مثال می‌توان از افزایش ظرفیت شارژ یا اعلان ظرفیت باتری در نمایشگر پیش روی راننده نام برد.
ژرمن‌ها سخت مشغول به‌روزرسانی سبد محصولات خود هستند و تا سال ۲۰۲۶ تعداد ۱۰ محصول جدید را معرفی خواهند کرد. مدیر فروش این شرکت می‌گوید:
فولکس‌واگن گسترده‌ترین سبد محصولات الکتریکی را در صنعت خودرو دارد. از مدل‌های الکتریکی پایه با قیمت زیر ۲۵ هزار دلار گرفته تا خودروی پرچم‌دار جدید آئرو B ما محصولاتی مناسب برای هر کلاس خودرویی خواهیم داشت.
تا سال ۲۰۳۰ نیز خودروهای تمام الکتریکی ۷۰ درصد فروش فولکس‌واگن در اروپا را تشکیل خواهند داد و این شرکت امیدوار است سهم خودروهای یاد شده در بازارهای آمریکا و چین نیز به ۵۰ درصد کل فروشش برسد. تا سال ۲۰۳۳ تمامی خودروهای فولکس‌واگن در اروپا دارای قوای محرکه تمام الکتریکی خواهند بود.
AMIRHOSSE IN GERMANY
با محصولاتی مناسب برای هر کلاس خودرویی و خودرو با قیمت زیر ۲۵ هزار دلار بازار رو کاملا به دست میگیره……….در آینده کمتر شرکتی رقیب آلمانی ها میشه…………
بهزاد
با این تقاضای رو به رشد خودروی برقی این موفقیت ها قابل تصوره.
یک اتفاق جالب در این صنعت در حال وقوع هست که تمام پیش بینی هارو زیر و رو کرده و باعث شده برخلاف وعده های قبلی نتنها هزینه ها کاهش پیدا نکنه بلکه افزایشی شده!
You do not have to be a genius to realize that you will lose money if you have to test something to make money. After all, it may not work as planned. This is pretty much what seems to be happening at Giga Grünheide, which Elon Musk classified as a money furnace not long ago. Honestly, it is no surprise if it rejects 60% of the mega castings it is making there.
تلفات گیگاپرس در سایت های تولیدی تسلا ۶۰ درصده و گزارشهایی آمده که در خطوط تولید آمریکا تا ۷۰ درصد قطعات پرس شده برگشت میخورن.
شاید این ایرادات بعدها برطرف بشه اما هزینه هایی که در پی داره تا چندین سال جبران نمیشه.
یادمه یکی از مدیران شرقی در این مورد گفته بود که استفاده از ادوات پرس و ریخته گری بزرگ اشتباهه و موجب پایین آمدن کیفیت و بالا رفتن تلفات میشد اما اون موقع باورمون نشد و گفتیم شاید طرف حالیش نیست و مهندسان تسلا بیشتر میفهمن و حالا نتیجه این شده که میبینیم، سیستم نوین تولید خودرو تسلا.
Just toyota
تازه همانطور که میدانید ، فلوکس واگن فقط یه برند نیست بلکه یه امپراتوری هست با چندین زیر مجموعه ( از برند های رده پایین مثل سئات گرفته تا ابر لوکس هایی مثل بنتلی ) و شرکت های زیر مجموعه هم دارن به سرعت سبد محصولات خود را الکتریکی می‌کنند ( به عنوان مثال بنتلی می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ به برندی تمام الکتریکی تبدیل شود ) ، اما میمونه رقیب همیشگی و اصلی این غول آلمانی یعنی تویوتا که سال ۲۰۲۳ میخواد ۶ محصول الکتریکی جدید رو معرفی کنه و برنامه داره تا پایان دهه جاری ۳۰ مدل برقی تو سبد محصولاتش داشته باشه و ۸۰ درصد تولیداتش رو برقی کنه و تا سال ۲۰۳۵ هم دیگه تمام برقی بشه ( البته لکسوس میخواد تا ۲۰۳۰ برقی بشه ) در آینده قطعا شاهد رقابت جذابی بین این دو غول خودرو خواهیم بود
امیرحسین
ماشین اشغالی برقی جشن گرفتن داره دوستان؟
رامتین
واقعا طراحی های ID قشنگه. ای کاش مدلهای بنزینی از اینها هم میزد.
blackwing
جنرال موتورز همشونو به زیر میکشه
فقط همون بلیزر اس‌اس برقی برای همه اینا کافیه..
meysam
من طرفدار تویوتا هستم ولی واقعا طراحی های فولکس رو دوست دارم
meysam
سردبیر محترم پدال:
بعنوان کسی که از سال ۱۳۹۰ با پدال همراهم و با ۳۵۰۰ عدد کامنت و بازدید روزانه سایت از شما بشدت گله مندم
من کسی بودم که از پیوستن پدال به زومیت حمایت کردم. چون پیش فرضم این بود که با این ادغام، سایت پیشرفت میکنه. چون واقعا پدال رو دوست دارم و خواستار پیشرفت اون بودم.
اما متاسفانه این اتفاق محقق نشد و بنظر من سایت پسرفت شدیدی داشته. قبلا اگه موضوع فنی مطرح میشد بلافاصله ادمین سایت پاسخگو بود و وعده رفع ایرادات رو میداد و این وعده ها محقق هم میشد. اما الان با اینکه چندین بار من و باقی دوستان یک سری ایرادات فنی رو گزارش میکنیم، نه تنها برطرف نمیشه که هیچ، حتی یه پاسخ خشک و خالی هم نمیدید.
فضای سایت قبلا خیلی خیلی بهتر بود، سانسور خیلی کم بود و اون مقدار کم هم کاملا منطقی بود. اما الان خیلی وقته فضای سایت دیگه مثل سابق نیست.
متاسفانه به دلایلی که گفتم و عدم پاسخگویی شما به کاربران و تغییر رویه سایت به سمت منفی، شخصا از امروز به مدت ۱ ماه پدال رو تحریم میکنم و نه بازدید میکنم و نه کامنت میزارم.
یک ماه دیگه اگر درست شد که هیچ اگر نشد کلا اکانتم رو میبندم
چون دوست ندارم تو سایتی که برامون ارزشی قائل نیست وقت بزارم
خداحافظ تا یک ماه دیگه
MILADZM
سانسور بخاطر اتفاقاتی بود که توی زومجی افتاد .
زومیت این سیاست رو برای زیر مجموعه هاش داره اعمال میکنه تا بتونه فضا رو بیشتر کنترل کنه .
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp