یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
هرچند زمان زیادی از معرفی اوروس پرفورمانته در گردهمایی پبل بیچ نمی‌گذرد اما حالا لامبورگینی حالا نسخهٔ دیگری از کراس‌اوور محبوب خود را با نام S معرفی کرده است. این خودرو درواقع نسخهٔ فیس‌لیفت اوروس معمولی بوده و جایگزین آن خواهد شد. این یعنی ازاین‌پس اوروس در دو نسخهٔ S و پرفورمانته به بازار عرضه خواهد شد. اوروس S از همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی ارتقاءیافتهٔ پرفورمانته استفاده می‌کند که ۶۶۶ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

بااین‌حال، در این نسخه از کاهش وزن ۴۷ کیلوگرمی پرفورمانته خبری نیست و بنابراین کندتر خواهد بود. اوروس S با وزن ۲۱۹۷ کیلوگرمی، برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت به ۳.۵ ثانیه زمان نیاز دارد که ۰.۲ ثانیه از پرفورمانته بیشتر اما ۰.۲ ثانیه از اوروس معمولی کمتر است. حداکثر سرعت خودرو اما بدون تغییر باقیمانده و همچنان مثل اوروس معمولی ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت است درحالی‌که پرفورمانته می‌تواند به سرعت ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

اوروس S همچنین پس از ۱۲.۵ ثانیه می‌تواند خود را به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. لامبورگینی با معرفی این نسخه‌های جدید قصد دارد جایگاه اوروس را در بازاری که با معرفی مدل‌های جدیدی مثل فراری پوروسانگوئه، ب‌ام‌و XM و آستون‌مارتین DBX707 رقابتی‌تر شده، همچنان حفظ کند.

هم‌زمان با این فیس‌لیفت میان‌دوره‌ای، لامبورگینی قابلیت شخصی‌سازی بیشتری را هم برای پرفروش‌ترین محصول خود فراهم کرده است. این شامل امکان انتخاب از بین رینگ‌های ۲۲ اینچی تیتانیومی مات یا ۲۳ اینچی برنزی الماسی، سر اگزوزهای مشکی براق یا مات بجای نمونه‌های فولادی و سفارش سقف فیبر کربنی می‌شود. سپر جلوی جدید با صفحه محافظ مشکی مات از جنس فولاد ضدزنگ، کاپوت فیبر کربنی با دریچه‌های هوای مشکی‌رنگ و سپر عقب جدید با بخش پایینی مشکی مات هم تغییرات بیرونی اوروس S هستند.

هرچند طراحی و چیدمان داخل اوروس تغییری نکرده ولی حالا لامبورگینی چند رنگ و تریم داخلی جدید مثل تودوزی‌های دورنگ با دوخت‌هایی که در پرفورمانته دیدیم و همین‌طور تریم‌های فیبر کربنی براق یا مات را برای آن ارائه کرده است. قیمت اوروس S برای بازار ایالات‌متحده اعلام نشده اما قیمت این نسخه جدید در ایتالیا از ۱۹۵,۵۳۸ یورو آغاز می‌شود که بسیار از پرفورمانته با ۲۱۸,۴۸۷ یورو ارزان‌تر است.

علی جردن
با اینکه Suv فراری ۱۲ سیلندر داره اما اروس توانایی آفرود بیشتری داره
Porsche 911
اصلا توی این کلاس بحث آفرود نیست
هیچ کس نه با پوروسانگوئه نه با اوروس نه با کاین نه با dbx نمیره آفرود
کسی که بخواد بره آفرود میره دیفندر یا رانگلر یا برانکو میخره و کاری به اینها نداره
Sobhan
البته باهاشون افرود رفتن و ویدیوش تو یوتوب هست 🙌 ولی برای افرود خیلی ماشین های ارزون تر و بهتری وجود داره 🙌
Reza Waffen SS
موافقم
ARMAN سابق
آفرود؟؟؟
هیچکدوم از ماشینای این سگمنت بدرد آفرود نمی خورن و کمپانی چند تا حالا رانندگی میزاره که صرفا دهن مشتری رو پر کنه.
این سگمنت در کل بازم برا پرفورمنس روی جاده طراحی شدن
یکی با اوروس با این سپر بلند و فاصله از کف کم بره آفرود درست حسابی کله جلوبندیش همون اول میاد پایین
TML BN
اصلا آفرود منطقی نیست با خودرو هایی امثال بنتایگا و اوروس و یا مثلا پوروسانگوئه حالا جدا از اینکه این خودرو ها واسه آفرود نیستن هیچ عقل سالمی ماشین ۲۰۰ ۳۰۰هزار دلاری رو نمیندازه تو کوه و کمر این نوع خودرو ها واقعا توجیح خرید آنچنانی ندارن ولی خب
علی جردن
خارجیها مثل شماها فکر نمی کنن که این گرونه نریم آفرود اگه اینجوری بود رنج روور یا G کلاس رو با اون قیمت فضایی نمی بردن افرود کلا کسی که شاسی بلند می خره انتظار داره چه در جاده چه در خارج از جاده حرف اول رو بزنه
ARMAN سابق
مشکل دقیقا همینه که این ماشینا کراس اوورن نه شاسی بلند و با چند تا حالا رانندگی نمیشه آفرود درست درمون رفت
رنجروور و جی تمام ویژگی های یه ماشین آفرودو دارن و افراد پولدار باهاشون میرن
Sobhan
نمی‌دونم چی بگم ولی آخه از یه ماشین دو نوع میخواییم چی کار فرق نکرده اصلا 😭
جناب ایکس
فرق لامبو و بوگاتی با فراری همینجاست
Payfast
همون فراری که شیرون پایه اسطورش رو زد؟
حسین
این وسط چه ربطی به بوگاتی داشت …
دوستمون یاد آوری کرد
در حال حاضر سریع ترین نسخه
شیرون اگر ۳۰۰ پلاس رو فاکتور بگیریم
نسخه سوپر اسپرته
که واقعا سریع تره
و اگر تو درگ حضور داشت
خون به پا می شد 😂
امیررضا
والا فراری هم یه NA V12 و V8TT داره تو شونصد مدل ماشین میزاره میفروشه حالا به اسم تک ساخت یا تولید محدود یا مخصوص بازار فلان کشور که تنها تفاوتشون بدنه‌س. همشون همینن مطمئن باش.
Sobhan
لامبور و بوگاتی جفتشون از فراری بهترن🤗
AMANTE
بازی با اعداد به سبک لامبورگینی.
درواقع به نظرم لامبورگینی داره به خریدار های مدل پرفورمانته توهین میکنه، مدل پرفورمانته فقط بخاطر اینکه ۴۷ کیلو سبک تره ۲۴ هزار دلار از این گرون تر درمیاد درحالی که قدرت یکسان دارن با مشخصات عملکردی که کمترین تفاوت رو داره.
از الان هم اگه کسی ریپلای کرد بگم نمیتونم جواب بدم چون ساعت ۴ اینترنتم قطع میشه تا فردا صبح، تا فردا خداحافظ‌.
مردیم از خوشی
قبلا شب ها فقط نگران قطع برق بودیم بعد نگران از اینترنت داخلی شدن اینترنت الان هم نگران قطع اینترنت داخلی ادم شدید یا نه ؟ یا بیش تر فشار بدند( شما را به مقام انسانیت میرسانیم
Moein
جالب اینه مردم هم خیلی زود خو میگیرن به همه چی
خیلی خنده داره
AMANTE
معجزه شد، اینترنت هم وصل شده. البته ممکنه قطع بشه.
mostang
من یدونه از اینا می خوام
۹۱۱
چه زیباست.
دوستمون راست میگه توانایی های افرود اوروس خیلی بهتر از بقیه کراس اوور های دیگس.
aMiRsHaYaN
داخل قهوه‌ای چقدر بهش میاد
علی
خیلی زیباست . می‌خوامش!
( سلام داداش چطوری سابق )
ناخودآگاه یاد شعر دوران کودکی ۶۶۶ سه تا ۶ داره بچه که از خواب پا میشه…😁😁😁😁
هرچند تو این دو سه هفته فکر کنم این اولین لبخندی بود که زدم …
Si
بسیار بد حداقل یه v12 مثل فراری میزاشتن روش تا حداقل دلیلی برای انتخاب نکردن dbx 707 و پوروسانگوئه باشه
Sobhan
اونایی که پول خرید اینارو داشتن همه رفتم آوروس خریدن 🙌
رامتین
اینکه ۳۰-۲۰ اسب توان بیشتر بشه و ۴۷ کیلو وزن کمتر اما تاپ اسپید فقط ۱کیلومتر افزایش یافته جای تعجب و البته بحث داره!
Sobhan
با نسخه اول آوروس ۳۱۲تا هم رفتن 🙌
شاهین
عین ساینا و ساینا اس
ولی بازم خوشگله
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp