یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
در ماه آگوست ۲۰۲۲ (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور ۱۴۰۱) صادرات خودروسازان چینی به ۳۰۸ هزار دستگاه رسیده که نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد ۶۵ درصدی را نشان می‌دهد. بر اساس گفته انجمن خودروسازان چین CAAM، این میزان صادرات نسبت به یک ماه پیش آن نیز با ۶.۲ درصد رشد همراه بوده است. این اولین بار در تاریخ صنعت خودروی چین است که میزان صادرات خودرو در یک ماه از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه عبور کرده است. همچنین از ژانویه تا آگوست ۲۰۲۲، چینی‌ها در کل ۱.۸۱۷ میلیون دستگاه خودرو صادر کرده‌اند که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۲۱ افزایش چشمگیر ۵۲.۸ درصدی را نشان می‌دهد.
سوئی دانگشو دبیر کل انجمن خودروهای سواری چین CPCA خاطرنشان می‌سازد این عملکرد بسیار خوب به خاطر مقاومت و تأکید صنعت خودروی این کشور در تولید محصولات سطح بالا در عین وجود چالش‌هایی همچون همه‌گیری کرونا و مشکلات زنجیره تأمین بوده است. در ماه آگوست چینی‌ها ۸۳ هزار دستگاه خودرو با قوای محرکه جدید صادر کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال پیش و همچنین نسبت به ماه گذشته حاکی از رشد ۸۲.۳ و ۵۳.۶ درصدی خواهد بود. از ژانویه تا آگوست امسال نیز ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو با این نوع قوای محرکه صادر شده که آن‌هم بیانگر رشد ۹۷.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش است.
کشورهای مختلف در سراسر دنیا به‌طور فعالانه به دنبال همه‌گیری خودروهایی با قوای محرکه جدید هستند و فرصت‌هایی طلایی برای خودروسازان چینی ایجاد کرده‌اند تا محصولات جدید خود را به این کشورها صادر نمایند. گفته می‌شود در سال ۲۰۲۵ و ۲۰۳۰ میزان صادرات خودروسازان چینی به ۳ و ۵.۵ میلیون دستگاه خواهد رسید. همچنین در سال ۲۰۳۰ صادرات خودروهای الکتریکی این کشور طبق انتظارات به ۲.۵ میلیون دستگاه خواهد رسید.
علاوه بر این، بخش اعظم خودروهای بنزینی چینی به کشورهایی در آمریکای جنوبی، آفریقا و جنوب شرق آسیا صادر می‌شود درحالی‌که خودروهای الکتریکی مدرن این کشور راهی کشورهای توسعه یافته در اروپا، آمریکا و استرالیا می‌شوند. به گزارش پدال و به نقل از کار نیوز چاینا، بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی، میزان صادرات خودروسازان چینی در سال ۲۰۲۲ به رقم ۳ میلیون دستگاه نزدیک خواهد شد. از آنجایی که میزان صادرات برندهای چینی افزایش می‌یابد به همین خاطر انتظار می‌رود چینی‌ها در آینده‌ای نه چندان دور نفوذ خود به بازارهای بزرگ و مطرح را نیز افزایش دهند.
OM.01
چند ساعت پیش حرفی در خصوص خلیج فارس از کسی شنیدم ذهنمو درگیر کرد جست و جو کردم ببینم راست هست یا نه موضوع ربطی به خودرو نداره و اصلا جاش نیست اینجا بگم. به اونچیز که میخواستم رسیدم اما در سایتی دستم به یه لینکی خورد و وارد سایت دیگه ای شدم درباره بازار خودروی خلیج فارس بود.مطلب رو خوندمش و به اطلاعاتم افزوده شد. اومدم سایت پدال و دیدم اتفاقا موضوع ماشین چینی هست گفتم بد نیست دیگران هم بخونن اطلاعاتشون زیاد شه واقعا برای من که جالب بود
https://carspiritpk.com/chinese-cars-invade-the-gulf-market/
من فکر میکردم بخش عظیم صادرات خودروی چینی به آفریقا و آمریکا جنوبی هست اما اینطور نیست و جالبه ببشترین سهم صادرات ماشین های چینی برای کشور خلیج فارس هست احتمالا میگید ایران رتبه اول هست ولی ایران نیستش و به ترتیب عربستان کویت امارات قطر هستن. جالبه علت اینکه چرا میخرن هم نوشته شده.
کلا خودروسازان چینی ۲۰ساله قدمت دارن به کجاها رسیدن ما بعد نیم قرن هنوز تو پلتفرم ۴۰۵ فورد فستیوا موندیم و بدنه رو عوض میکنیم یا از پلتفرم های یه دهه پیش فرانسه استفاده میکنیم.واقعا تاسف باره.
بهراد
این چینیا هم پیشرفت کردن و صنعت خودروسازی مارو جا گذاشتن. یه زمانی از ژاپنی ها بهتر بودیم ( قبل انقلاب )که خب عقب افتادیم. یه زمانی از کره ای ها بهتر بودیم اونم هیچ. حالا دیگه چینی هاهم به جاهای بزرگ رسیدن ولی ما هنوز تو ملغمه های بی کیفیت موندیم…
datsun
قبل انقلاب‌ پیشرفته تر از ژاپن بودیم؟ جای نگو اینو
aliakbarkhoei
برا خودشون خوبه اما برا جهان نه.
این نفوذ چینی‌ها رو روز به روز افزایش میده.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp