یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
همه می‌دانیم که یک لامبورگینی اوراکان توئین توربو خودرویی بسیار سریع خواهد بود. البته شاید با دیدن میزان سرعت و شتاب این خودرو در دنیای واقعی شوکه شوید! به گزارش carscoops، خودرویی که مشاهده می‌کنید از نوع پرفورمنته بوده و به تازگی مجری کانال AutoTopNL با آن در اتوبان حضور یافته است. این خودرو توسط شرکت B تیونینگ و RS انجینرز ارتقا یافته و درحالی‌که پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی آن قدرت ۶۴۰ اسب بخاری ارائه می‌کند، اضافه کردن دو توربو باعث شده خروجی پیشرانه نیز تقریباً دو برابر شود.

آن‌گونه که گفته می‌شود سه تنظیم مختلف برای پیشرانه وجود دارد و راننده می‌تواند بنا به شرایط و دلخواه خود یکی را انتخاب کند. در حالت عادی قدرت پیشرانه به ۸۵۰ اسب بخار محدود می‌شود درحالی‌که در حالت میانی این رقم به ۱۱۰۰ اسب بخار افزایش می‌یابد. در حد نهایی پرفورمنس یعنی حالت کورسا، لامبورگینی اوراکان توئین توربو قدرت ۱۲۵۰ اسب بخاری خواهد داشت.

برای رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۳.۲۱ ثانیه زمان نیاز است که باعث می‌شود این سوپر اسپرت ایتالیایی سریع‌تر از بوگاتی شیرون باشد. نکته جالب اینکه خودروی موردبحث دومین خودروی سریعی است که توسط کانال AutoTopNL تست می‌شود. سریع‌ترین خودروی این کانال لامبورگینی گالاردو توئین توربوی ۱۷۵۰ اسب بخاری ساخت شرکت دالاس پرفورمنس نام دارد.

این لامبورگینی به طرز دیوانه‌وار و ترسناکی سرعت می‌گیرد و در یک چشم بر هم زدن مرزهای سرعت را درمی‌نوردد. رسیدن از سرعت ۲۰۰ به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت نیز تنها در ۶.۱۸ ثانیه انجام می‌شود که تقریباً نصف زمان لازم برای مک لارن ۷۶۵LT است. همچنین شتاب ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نیز در ۲.۵ ثانیه ثبت می‌شود. راننده لامبورگینی اوراکان توئین توربو موردبحث نهایتاً به سرعت باورنکردنی ۳۵۸ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند. با خداحافظی اسطوره پرچمدار این برند یعنی آونتادور از بازار، کم کم باید منتظر وداع با اوراکان نیز باشیم. جانشین این خودروها از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهند کرد و اگرچه دیگر خبری از پیشرانه تنفس طبیعی نخواهد بود اما قطعا با یک لامبورگینی تمام عیار روبرو خواهیم شد…
JDM lover
به به عجب هیولایی‌ شده
ix55car
هیولای واقعی اینه
ایلیا
اورجینالش فوق‌العاده بود ولی این خداست
Sobhan
به بوگاتی بگو بیاد پایین
Amard
مگه بستن توربو روی لامبو چقد خرج داره که کمپانی انجام نمیده با اینکه فوق العاده پتانسیل داشتن یه هایپر کار داره چرا برای خداحافظی با بنزین سوزها یدونه نمیزنه الان یه عده میگن تنفس طبیعی اصالت اگه اصالت به عدم پیشرفت پس همه برن موتور بخار ببندن رو ماشین
Carbonado Aventador
جوری که این لعنتی به ۳۵۸ رسید فکر کنم اگه راننده بیشتر جیگر داشت و گازو نگه میداشت راحت تا ۳۸۰ ۳۹۰ تا میرفت..
.
البته هوراکان اندرگراند ریسینگ تو مسابقه درگ ۱ مایل تا ۴۱۲ کیلومتر هم سرعت گرفته!!
Carbonado Aventador
خطاب به همه رقیبای لامبورگینی(فراری پورشه مکلارن و..) و طرفداراشون…
بترسید از روزی که لامبو ها توئین توربو بشن یا با سیستم هیبرید به بالای ۱۰۰۰ اسب برسن!!!
Payfast
به نظرت میشه موتور بوگاتیو انداخت رو اوراکان؟
Carbonado Aventador
مثل اینه که بگی میشه یه موتور ۸ سیلندر هلکت رو پراید ۱۱۱ انداخت!!
.
.
نه فضا اجازه میده نه شاسی…
SRT
از دوتا ماشبن تنفس طبیعی که تویین توربو شدن خیلی باید ترسید،
یکی لامبو چ هوراکان چه اونتادور
اون یکیم داج وایپر
Carbonado Aventador
کلا موتور ۱۰ سیلندر لامبو و دوج قابلیت اطمینان و تیونینگ بسیار بالایی دارن درست مثل( ۲jz)…
چون خیلی کمتر از توانی که دارن ازشون خروجی گرفتن…
سر همینه این دوتا خودرو با یه تیونینگ ساده هزار و خورده ای اسب میشن بدون اینکه قابلیت اطمیمانشون بیاد پایین…
JDM lover
تازه این ۱۲۵۰ اسب بود
بنظرم بیشتر از اینا هم میشه ازش گرفت
۱۵۰۰ تا یا حتی بیشتر
چند از شرکت هم کیت های تویین توربو برای این ماشبن درست کردن
یکیشون هم ams performance بود فک کنم که ۱۸۰۰ اسب میکرد اوراکان رو !
پیشنهاد میکنم حتما ویدئو ها و عکس هاشو ببینید تو یوتیوب و گوگل
حسن
روی دنده اخر دور موتور هم چسبیده بود تهش، در واقع این محدودیت گیربکس بود نه موتور که تاپ اسپید ۳۵۸ شد.
رامتین
واقعا لامبو با تقویت هیولا میشه. قشنگ جا داره همه کار کرد…
سام
مصرف سوخت هم بایستی در نظر بگیرید پورشه هم میتونه موتور ۲۰۰۰اسب بخاری تولید کنه
Payfast
یه نظر سنجی
وننو لایک
اسنزا دیس
SRT
پرفورمنسی که قطعا اس سی وی خیلی خفن تره ولی از نظر طراحی ب نظرم هنوزم وننو بهترینه
Payfast
اسنزا اسم یه عطر هم هست =
Reza Waffen SS
پشمام
Elemento
عشق بود عشق تر شد. با هیبریدی سازی موافق نیستم لامبورگینی همون تنفس طبیعی بهش میاد
Elemento
یه چیز دیگه؛ من کلا با تیونینگ موافق نیستم. خودروساز خودش ماشین رو در بهترین حالت “هارمونی”و توازن خلق کرده و هر گونه بر هم زدن کفه های این ترازو به ضرر عملکرد و کارایی کلی خودرو هستش. شاید بهتر شتاب بگیره ولی انسجام و همه فن حریفی و راحتی و خاطرجمعی ماشین قبلی رو نخواهد داشت
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط khodrocamp