یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
پورشه امسال تولد ۲۰ سالگی گاو شیرده خود یعنی کاین را جشن میگیرد و به همین خاطر ژرمنها تصمیم گرفتهاند با نگاه به پورشه کاین کانورتیبل خاطره سازی کنند و سراغ پروتوتایپ عجیب و تک ساخت یاد شده بروند. این خودرو میتوانست تقریباً همزمان با دیگر شاسیبلند روباز عجیب و غریب یعنی نیسان مورانو کراس کابریولت وارد بازار شود.
به گزارش motor1، پورشه میگوید فکر کردن به تولید نسخههای گوناگون کاین را اندکی پس از عرضه این خودرو در سال ۲۰۰۲ شروع کرد. سه نسخه متفاوت از کابین شامل مدلهای کوپه، نسخهای بزرگتر با سه ردیف صندلی و نهایتاً مدل کانورتیبل بودند. این خودروساز پروژه پورشه کاین کانورتیبل را پیش برد و مدل عملکردی آن را که در تصاویر مشاهده میکنید تولید کرد. ژرمنها درباره ظاهر نهایی خودرو مطمئن نبودند و به همین خاطر طراحان برای هر طرف خودرو طراحیهای متفاوتی را در نظر گرفتند. پروتوتایپ یاد شده قابل راندن نبوده و فاقد بهبودهای استحکامی لازم برای خودروهای روباز است.
سقف نرم پورشه کاین کانورتیبل از ستونهای A شروع شده و به بخشی با ارتفاع بیشتر در عقب سقف میرسد. شیشههای جانبی کمی به سمت پایین متمایل هستند تا ظاهری روانتر را ایجاد کنند. دو درب خودرو ۲۰ سانتیمتر طویلتر از کاین استاندارد شدهاند و در بخش عقب هم ظاهری جعبهای یا نرم را میتوان دید. این پروتوتایپ از سقف نرمی استفاده میکند که بهصورت دستی قابل جدا شدن است. البته پورشه در حال کار روی مکانیسمی برای سقف برقی نیز بود. این خودروساز شبیهسازیهای کامپیوتری برای چگونگی باز شدن پانل عقب انجام داد. پورشه میگوید راهحل این موضوع مشابه همان چیزی بود که در نسل ۹۹۱ از پورشه ۹۱۱ تارگا بکار رفت.
اما دو فاکتور مانع رسیدن پورشه کاین کانورتیبل به خط تولید شدند. اول اینکه پیشبینیهای مالی و اقتصادی این برند نشان میداد کاین کانورتیبل سوددهی زیادی نخواهد داشت. دوم اینکه پورشه از جذاب بودن طراحی این خودرو برای مشتریان مطمئن نبود. مایکل مائر رئیس طراحی پورشه که البته روی این پروژه کار نکرده است میگوید:
یک شاسیبلند به عنوان خودرویی کانورتیبل یک چالش محسوب میشود. شاسی بلندها همواره بدنهای بزرگ و سنگین داشتهاند. شما این را با یک سقف کوچک ترکیب میکنید و سقف را برش میدهید و شکل بسیار عجیبی را به دست میآورید
پورشه در حال حاضر آماده بهروزرسانی کاین و کاین کوپه میشود. این بهروزرسانیها شاید اواخر سال جاری میلادی آماده باشند اما اصلاً انتظار دیدن نسخه روباز از این خودرو را نداریم!
T
همین بهتر که تولید نشد با این ظاهر عجیبش
Si
حقیقتاً بد اونم بسیار زیاد
NAVID۰۰۹۸
نیسان و رنجرور قبلاً چنین ساختههایی داشتند اما به موفقیت ختم نشده چون طرفدار نداره !
یه ماشینِ گُنده و کروک چیزی نیست که جالب در بیاد !
لندکروزر ، لندروور و جیپ کروک به در سافاری در حیاط وحش آفریقا و جنگهای نظامی میخورند !
حق گوی باطل
نوید جات خالی صبح لشکر ژاپن بر شهاب یاتاقان پیروز شد که قسمتی از صحنه نبرد رو پدال پاک کرد
ولی باقی مانده صحنه نمایانگر وین شدن ماست
لشکر کره شهاب ۵ ساله رو گرفته بود بالا میگفت بهش رحم کنید ولی دیرگفتند و تیر هیبرید های ژاپن به گلوش اصابت کرد🔥🔥🔥
aMiRsHaYaN
چرا عقبش اینطوریه ؟؟
Amin.aj
واقعا نخوندی؟
بخون متوجه میشی
aMiRsHaYaN
نه متاسفانه شما رو نخوندم
عزیز دارم تعجبم رو اعلام می کنم
Amin.aj
آها جناپ پس شما هم سطح شدی دوست داری از
کلمات و جملات خز استفاده کنی
الان آفرین بهت بگم؟
محمد
من که خوشم اومد مورانو و رنجررور ایووک هم این مدل رو زدن نمیدونم چرا بازار روی خوش نشون نداد غیر خودروساز ها قبلا مردم هم انتخاب های جذاب تری میکردن جمعیت نسبت به دو یا سه دهه قبل بیشتر شده ولی بعضی سگمنت های خودرویی از بی مشتری بودن دارن تعطیل میشن این سگمنت های جدید مثل همین ماشین هم که خلق میشن یا در حد کانسپت میمونن یا سریع جمع میشن اتفاقا خیلی از خبرنگاران و یوتیوبر های خودرویی چه ایرانی چه خارجی که تو اروپا و آمریکا زندگی میکنن هم این رفتار مردم براشون عجیبه یه روز خود علی بخردی هم یه لایو نسبتا طولانی از رانندگیش تو خیابون ها و بزرگراه های تگزاس گذاشته بود که مردم بیشتر چی سوار میشن خودش هم اعصابش خورد شده بود اکثرا کراس اوور اونم با رنگهای نقره ای و سفید
یوسف
رنجروور با اووک کانورتیبل ثابت کرد که کار هر کسی نیست که این کارو انجام بده…. حتی اگه پورشه باشه
حسین دهمرد
رنجرور خوب از آب در اومده. ولی این نه.
Yasin
این چه سمیه🤣
چه خوب تولید نشد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.