یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
تارگت فروش چیست؟ به عبارت ساده، هدف فروش نقطه عطفی است که باید توسط شرکت یا تیم یا فرد مورد نظر به دست آید. منظور، هدفی است که باید به آن دست یافت و هدف فروش، اعدادی است که باید در یک دوره زمانی مشخص، به دست آیند.
هدف فروش بر اساس بودجه فروشی که توسط شرکت مشخص شده، تعیین می شود. هدف فروش ممکن است توسط مدیریت یا تیم های فردی تعیین شود و بر همین اساس منتشر می شود و به منظور کسب درآمد و افزایش فروش محصولات برای شرکت مشخص می شود.
شاید برای شرکت های مختلف جواب سوال تارگت فروش چیست، متفاوت باشد و روشهای هدف گذاری متفاوتی را بنا به نیاز صنعت یا شرکت به کار گیرند. یک روند رایج این است که اکثر شرکت ها از هدف فروش سالانه پیروی کنند.
باید بدانیم که روش محاسبه تارگت فروش چیست، دو راه وجود دارد که یک شرکت در مورد اهداف فروش تصمیم بگیرد:
رویکرد پایین به بالا: در اینجا کارمندان به طور جمعی پیش بینی فروش خود را برای مدیر ارسال می کنند. این پیش بینی بر اساس دستاورد سال گذشته، روند صنعت، بازخورد مشتریان و منطقه جغرافیایی است. مدیریت ارشد پس از بررسی، در صورت لزوم تغییراتی را اعمال می کند و اهداف را به خط مقدم فروش باز می گرداند.
رویکرد بالا به پایین: در اینجا تجزیه و تحلیل صنعت توسط مدیریت انجام می شود و اهداف تصمیم گیری می شوند و به سمت پایین به افراد مشارکت کننده منتقل می شوند. تعداد کمی از شرکت ها به این مدل اعتماد دارند.
محاسبه هدف فروش با در نظر گرفتن دستاورد های سال های گذشته و افزودن رشد هدفی که شرکت قصد دستیابی به آن را دارد، انجام می شود. این عدد بر اساس رشد صنعت و ثبات بازار و همچنین جغرافیا است.
مسیر پاک: سوال تارگت فروش چیست، به تیم فروش کمک می کند تا مسیر و استراتژی روشنی برای دستیابی به اعداد فروش خود ترسیم کنند. هنگامی که افراد تیم اهداف سالانه خود را بدانند، می توانند آن را به سه ماهه و بیشتر به ماهانه و روزانه تقسیم کنند، به مشتریان خود نگاه کنند و بر این اساس برای کل سال برنامه ریزی کنند.
افزایش سهم بازار: یک هدف فروش با برنامه ریزی منظم همراه با تلاش فروشنده به شرکت کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهد و به نوبه خود سهم بازار را افزایش دهد.
اهداف بلندمدت: یک هدف فروش جمعی رشد بلندمدت محصول شرکت را به منظور تداوم در بازار تعیین می کند.
اهداف غیر واقعی: اغلب اوقات، مدیریت با تصویر بزرگ تر در ذهنیت خود، اهداف غیر واقعی را دنبال می کند که بیشتر بر خط مقدم تاثیر بگذارد.
اهداف اخلاقی: به تیم فروش همیشه انگیزه های زیادی برای دستیابی و عبور از هدف فروش داده می شود.
شرایط پیش بینی نشده: اغلب اوقات ممکن است برخی تصمیمات سیاسی یا حقوقی در یک کشور خاص وجود داشته باشد که ممکن است بر اهداف فروش تأثیر بگذارند.
دقت کنید که سوالی که باید حتما در شروع فرآیند فروش تجارت خود دقت کنید این است که تارگت فروش چیست؟ پرسیدن این سوال می تواند تمام کار هایی که باید در ادامه مسیر فروش انجام دهید را برایتان مشخص کند، پس حتما با دقت جواب این سوال را بررسی کنید.
info@bizzone.ir آدرس ایمیل
02191004425
تیم تخصصی بیزون متشکل از افرادی است که دقیقا متناسب با اهداف شما دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به عهده می گیرد. مهم نیست کجای مسیر قرار دارید، همیشه راهی برای پیشرفت هست.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال مارکتینگ بیزون می باشد.
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.